Page 31 - CGO328

Basic HTML Version

COMPUTER ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ
31
Παρουσιάσεις νέων εφαρμογών
μενο. Όταν επιλέξετε να μεταφερθείτε στο
περιβάλλον Paint, θα σας ζητηθεί να ρυθ-
μίσετε την ανάλυση του σχεδίου σας. Όσο
μεγαλύτερη είναι η ανάλυση τόσο πιο λε-
πτομερές θα είναι το αντικείμενο, αλλά θα
απασχολεί και πιο πολλούς υπολογιστι-
κούς πόρους. Αριστερά θα βρείτε τα αντί-
στοιχα εργαλεία για να ζωγραφίσετε. Πέρα
από το βασικό πινέλο Paint Color υπάρχει
το Paint Bump για να δώσετε πάχος στην
μπογιά. Με το Flatten Bump μπορείτε να
την εξομαλύνετε. Η επιλογή του χρώματος
γίνεται επιλέγοντας τους δύο κύκλους στο
Airbrush. Και εδώ μπορείτε να ρυθμίσετε
το μέγεθος, την ισχύ και τη σκληρότητα
του πινέλου ή να φτιάξετε δικά σας πινέλα
και υφές. Τέλος, για να επεκτείνετε το
χρώμα σε μεγάλες επιφάνειες, επιλέγετε
το Fill.
ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ
Εάν επιλέξετε το Save, το πρόγραμμα
αποθηκεύει τα μοντέλα που φτιάχνετε σε
μορφή obj. Επομένως, μπορείτε να τα ει-
σαγάγετε σε άλλα προγράμματα 3D σχε-
δίασης, αφού τα κάνετε Export, αλλά και να
ανοίξετε άλλα obj αρχεία με το Sculptris
στην υπάρχουσα ή σε καινούργια σκηνή
μέσω του Import. Το πρόγραμμα μάλιστα
συνδέεται άμεσα με το ZBrush, αφού από
το κουμπί GoZ μπορείτε να στείλετε τη δη-
μιουργία σας σε αυτό, αρκεί να έχετε και
το αντίστοιχο plug–in.
ΕΙΔΟΣ:
Graphics
ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗΣ:
Pixologic
ΔΙΑΘΕΣΗ:
Υπάρχει στην περιοχή
«Home & Personal» του DVD
ΑΠΑΙΤΗΣΕΙΣ:
Windows
98/Me/2000/XP/Vista/7
ΤΙΜΗ:
Δωρεάν
Σε αυτή την έκδοση του Sculptris μπορείτε να δουλέψετε σε
παραπάνω από ένα αντικείμενα. Για να προσθέσετε μία νέα σφαίρα,
επιλέγετε New Sphere και στη συνέχεια το σημείο όπου θέλετε να
την τοποθετήσετε.
ΤΩΝ ΑΛΕΞΑΝΔΡΑΣ ΤΣΕΝΙΚΛΙΔΟΥ, ΦΩΤΗ ΜΑΥΡΟΜΑΤΗ
ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ
Η σκηνή με
την αρχική σφαίρα
Στο στάδιο του χρωματισμού μπορείτε να προσθέσετε χρώμα και
υφή στο σχέδιο. Το χρώμα του πινέλου αλλάζει από το Airbrush και
εκεί επιλέγετε τόσο το χρώμα όσο και τη φωτεινότητά του.
Εισαγωγή,
εξαγωγή, αποθή-
κευση ή προσθήκη
νέου μοντέλου
Εργαλεία που
αφορούν στη
γεωμετρία και στη
συμμετρία του
μοντέλου
Τα σχεδιαστικά
εργαλεία
Οι ρυθμίσεις
των πινέλων
Επιλογή
υλικών
Μεταφορά στο
περιβάλλον χρωματισμού
Οι γενικές ρυθμίσεις
του προγράμματος