Page 58 - Computer Για Όλους τ. 339

COMPUTER ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ
58
ΑΦΙΕΡΩΜΑ
πρέπει να περάσετε από κάποιου είδους
εκπαίδευση και να παρατηρείτε τις αλλα-
γές στους μετρητές και στα κύματα.
Το επίπεδο της προσοχής και συγκέ-
ντρωσης (Focus/Attention) βρίσκεται στον
πρώτο μετρητή με χρώμα κόκκινο, το επί-
πεδο της χαλάρωσης (Meditation) στο
δεύτερο με χρώμα μπλε, ενώ ο τρίτος με-
τρητής έχει πράσινο χρώμα και ονομάζε-
ται Ζώνη (Zone). Αυτός δείχνει το συν-
δυασμό των δύο πρώτων και απευθύνεται
σε όσους έχουν εκπαιδεύσει το μυαλό
τους να είναι ταυτόχρονα συγκεντρωμένο
και χαλαρό.
Απαιτεί αρκετή προσπάθεια για να το
επιτύχετε.
Για να φορτώσετε μία ταινία, πατήστε
το κουμπάκι του Eject. Σε κάθε ταινία
προσπαθείτε να ελέγξετε τη δράση σε
συγκεκριμένα σημεία.
Έτσι, όπου σας ζητείται θα πρέπει να
είστε συγκεντρωμένοι για να πετύχετε
έναν στόχο, να πετύχετε κέντρο, στο
Target Practice, να αποφύγετε μία σφαίρα
στο Russian Roulette να ξεφύγετε από τα
ζόμπι στο Paranormal Mynd και να μην
πέσετε από το μπαλκόνι στο Parkour
Heroes.
Σε συγκεκριμένα σημεία της ταινίας εμ-
φανίζεται ένας δείκτης στο κάτω μέρος
του player και μας λέει «Προσοχή» ή «Συ-
γκέντρωση».
Εμείς θα πρέπει να συγκεντρωθούμε
ούτως ώστε να πετύχει ο ήρωας της ται-
νίας το στόχο του. Προφανώς απαιτείται
αρκετή εκπαίδευση για να επιτύχει κάποι-
ος κάτι τέτοιο και μάλιστα στο χρόνο που
μας δίνεται από την εκάστοτε ταινία, διότι
ελάχιστες ήταν οι φορές όπου τα καταφέ-
ραμε.
Για παράδειγμα, όσο και αν ήμασταν
συγκεντρωμένοι στο στόχο, το βέλος ού-
τε μία φορά δεν πέτυχε κέντρο, ενώ στο
Parkour ουκ ολίγες φορές οι αθλητές
έσκαγαν στο έδαφος, παρά την αγωνιώδη
προσπάθειά μας να κρατάμε τους μετρη-
τές σε υψηλό επίπεδο.
Είναι αλήθεια πάντως ότι όποτε κάποι-
ος εξωτερικός θόρυβος ή κίνηση μας
αποσπούσαν την προσοχή, οι μετρητές
έπεφταν. Έτσι, είτε θα πρέπει να βρίσκε-
στε σε ένα δωμάτιο μόνοι σας είτε θα
πρέπει να έχετε εκπαιδεύσει το μυαλό
σας πολλές ώρες με το Brainwave
Visualizer προτού δοκιμάσετε τις εφαρμο-
γές και τα παιχνίδια του MindWave
Mobile.
ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ
Στο CD-ROM συμπεριλαμβάνεται επί-
σης μία εφαρμογή που ονομάζεται
Meditation Journal, καθώς και τα παιχνί-
δια ZombiePOP και Man.Up. Ας ξεκινή-
σουμε από τα παιχνίδια.
Σε κάθε περίπτωση, όλα τα παιχνίδια
προσφέρουν την ίδια αίσθηση. Ουσιαστι-
κά ο έλεγχος της σκέψης σας επάνω στο
παιχνίδι που αντικατοπτρίζει την ενέργεια
που θα πραγματοποιηθεί, εξαρτάται από
δύο μόνο καταστάσεις: εάν ο μετρητής
της προσοχής του παίκτη είναι γεμάτος,
τότε συμβαίνει η Α κατάσταση, αλλιώς
συμβαίνει η Β ή τίποτε.
Στο ZombiePOP, οι παίκτες πρέπει να
χρησιμοποιήσουν έναν συνδυασμό προ-
σοχής και ανοιγοκλεισίματος των ματιών
για ανατινάξουν τα κεφάλια των ζόμπι
που κυλούν επάνω σε έναν ιμάντα. Αυτό
είναι όλο. Είναι διασκεδαστικό, αλλά μας
θυμίζει παιχνίδια από την εποχή των coin-
ops. Τα γραφικά είναι πολύ χαμηλής ποι-
ότητας και το gameplay ουσιαστικά ανύ-
παρκτο.
Το Man.Up έχει μεγαλύτερο ενδιαφέ-
ρον. Και εδώ τα γραφικά είναι πολύ απλά,
αλλά είναι αρκετά διασκεδαστικό. Ο παί-
κτης ελέγχει ένα ανθρωπάκι το οποίο πη-
δά από πλατφόρμα σε πλατφόρμα προς
τα πάνω. Όσο πιο συγκεντρωμένοι είμα-
στε τόσο πιο ψιλά πηδά το ανθρωπάκι,
ενώ όσο πιο χαλαροί είμαστε, τόσο πιο
μεγάλες είναι οι πλατφόρμες. Για να με-
τακινήσετε το ανθρωπάκι δεξιά και αρι-
στερά, χρησιμοποιείτε τα βελάκια του
πληκτρολογίου.
Ένα πρόβλημα που ίσως αντιμετωπίσε-
τε είναι ότι το σήμα του MindWave γίνεται
ασθενές και η επικοινωνία με τον υπολο-
γιστή μπορεί να χαθεί.
Είπαμε και στην αρχή ότι η συσκευή θα
πρέπει να εφαρμόζει τέλεια στο κεφάλι
και η παραμικρή κίνηση ή κενό στον αι-
ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ
1
Στο παιχνίδι Man.Up προσπαθείτε να κάνετε το ανθρωπάκι να
πηδά όλο και πιο ψηλά για να φτάσει τις πλατφόρμες. Εάν
είστε συγκεντρωμένοι, τα καταφέρνει, ενώ εάν είστε ήρεμοι,
οι πλατφόρμες γίνονται μεγαλύτερες. Ενδιαφέρον, αλλά όχι τόσο
ώστε να συνεχίσουμε να παίζουμε για πολλή ώρα.
2
Το παιχνίδι που μας άρεσε περισσότερο, παρά τα γραφικά που
θυμίζουν δεκαετία του ’80, ήταν το zombiePOP. Όσο πιο
συγκεντρωμένοι είμαστε τόσο το κεφάλι του ζόμπι φουσκώνει
μέχρι να σκάσει. Η μπάρα στο κάτω μέρος γίνεται από κίτρινη
πορτοκαλί και μετά κόκκινη. Ένα καλό κόλπο για να πετυχαίνει
κάποιος σε τέτοια παιχνίδια είναι αντί για το χαρακτήρα του
παιχνιδιού να κοιτά την μπάρα και να προσπαθεί με τη σκέψη να
την κάνει να φτάνει στο τέρμα.