COMPUTER ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ
76
TECH LIFE
Η
αγορά των console games
υπολογίζεται σε περίπου $70
δισ. το χρόνο, με τα περισσότε-
ρα από αυτά να προέρχονται
από τα παιχνίδια, παρά από τις
ίδιες τις παιχνιδομηχανές. Επιπλέον, είναι
γνωστό ότι και οι δύο αντίπαλες εταιρείες
Sony και Microsoft πουλάνε το hardware
σχεδόν στο κόστος, με τα τεράστια κέρδη
τους να προέρχονται από τα «μαγικά» δι-
σκάκια. Έχουν περάσει πολλά χρόνια από
την κυκλοφορία των τελευταίων μοντέλων
των δύο εταιρειών, του Play Station 3 και
Xbox 360. Ωστόσο και τα δύο έχουν απο-
κτήσει διάφορες αναβαθμίσεις, εξωτερικά
περιφερειακά, ανασχεδιασμούς και πρό-
σθετες δυνατότητες με καινούργια
firmware. Μερικά από αυτά είναι η υποστή-
ριξη 3D παιχνιδιών και ταινιών από την
πλευρά της Sony και η κατάργηση του
controller με την κυκλοφορία του Kinect,
από την πλευρά της Microsoft. Επιπλέον,
και οι δύο αντίπαλες συσκευές είναι πλέον
και media players, υποστηρίζοντας τόσο
ταινίες από Blu-ray όσο και streaming μέ-
σω Internet, αλλά και το οικιακό δίκτυο.
Το Xbox 360 είναι η δεύτερη παιχνιδομη-
χανή της Microsoft, η οποία κυκλοφόρησε
το 2005, αντικαθιστώντας το Xbox. Την ίδια
χρονιά η Sony είχε ανακοινώσει την τρίτη
MICROSOFT XBOX 720 vS SONY PS4
τεΧΝιΚα ΧαΡαΚτΗΡιΣτιΚα
PlayStation 4
7
CPU:
x86-64 AMD «Jaguar», 8
πυρήνων
7
GPU:
1,84
TFLOPS, επεξεργαστής
γραφικών βασισμένος σε AMD
next-generation Radeon™
7
RAM:
8
GB GDDR5
7
ΣΚΛΗΡΟΣ ΔιΣΚΟΣ:
Ενσωματωμένος (δεν έχει
ανακοινωθεί η χωρητικότητά του)
7
ΟΠτιΚΟΣ ΔιΣΚΟΣ:
BD 6Xcav, DVD
8
xCAV
7
I/O:
USB 3.0, AUX
7
ΣΥΝΔεΣιμΟτΗτα:
Ethernet
(10
BASE-T, 100BASE-TX,
1000
BASE-T)
7
αΣΥΡματΗ ΔιΚτΥΩΣΗ:
IEEE
802.11
b/g/n, Bluetooth 2.1 (EDR)
7
εΞΟΔΟι:
HDMI, Analog-AV out,
ψηφιακή ήχου
Mε μια ματιA
Έπειτα από πολλά χρόνια
στασιμότητας, οι δύο
μεγάλοι αντίπαλοι
διασταυρώνουν για άλλη
μία φορά τα ξίφη τους με
την κυκλοφορία νέων
σούπερ παιχνιδομηχανών.
Eρχονται οι νEεΣ
κονΣολεΣ