Page 11 - Computer Για Όλους τ. 350

COMPUTER ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ
11
H
Microsoft μάς ανακοίνωσε ότι τέσσερις
εκπαιδευτικοί και ένα σχολείο στην
Ελλάδα έχουν διακριθεί στα παγκόσμια
Προγράμματα Πρωτοπόρων Εκπαιδευτικών
και Πρωτοπόρων Σχολείων αντίστοιχα. Οι συμ-
μετέχοντες και των δύο προγραμμάτων θα
αποτελέσουν μέρος της αποκλειστικής ετή-
σιας πρωτοβουλίας για την αναγνώριση πρω-
τοπόρων εκπαιδευτικών και Mentor σχολείων
που χρησιμοποιούν την τεχνολογία για τη με-
ταμόρφωση της εκπαίδευσης.
ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ MENTOR
Κάθε χρόνο το πρόγραμμα Πρωτοπόρων
Εκπαιδευτικών επιλέγει 250 εκπαιδευτικούς να
λάβουν μέρος στην αποκλειστική παγκόσμια
κοινότητα εκπαιδευτικών ηγετών, οι οποίοι
χρησιμοποιούν την τεχνολογία προκειμένου
να επηρεάσουν θετικά την εκπαίδευση. Για να
επιλεγούν, οι εκπαιδευτικοί υποβάλλονται σε
διαδικασία υποβολής αιτήσεων, η οποία περι-
λαμβάνει on-line αίτηση με βίντεο σχετικά με
τη μαθησιακή δραστηριότητα.
Οι εκπαιδευτικοί θα πρέπει να δημιουργή-
σουν μία μαθησιακή δραστηριότητα και ένα
ερασιτεχνικό βίντεο διάρκειας 2-3’, το οποίο
θα περιγράφει το έργο τους και το πώς χρησι-
μοποίησαν την τεχνολογία και τις καινοτόμες
πρακτικές διδασκαλίας τους για να επηρεά-
σουν θετικά τους μαθητές.
Οι νικητές επιλέγονται από μία ομάδα πα-
γκόσμιων κριτών, η οποία χρησιμοποιεί ευρέα
κριτήρια για την αξιολόγηση, μεταξύ άλλων,
του έργου, της συνεργασίας, της γνώσης και
της κριτικής σκέψης.
Οι Πρωτοπόροι Εκπαιδευτικοί και τα Σχο-
λεία που διακρίθηκαν στο επίπεδο Mentor συ-
νεργάζονται στενά με τη Microsoft, προκειμέ-
νου να φέρουν την τεχνολογία στην εκπαίδευ-
ση, μοιράζονται τις εμπειρίες τους με συνα-
δέρφους και άλλους φορείς σχετικά με την
αποτελεσματική χρήση της τεχνολογίας στην
εκπαίδευση.
Επιπλέον, καθοδηγούν άλλους εκπαιδευτι-
κούς προκειμένου να τους βοηθήσουν με τις
τεχνολογίες εκπαίδευσης και τη χρήση προϊό-
ντων και εργαλείων της Microsoft.
Προκειμένου να θεωρηθούν Mentor τα σχο-
λεία και Πρωτοπόροι οι εκπαιδευτικοί, πρέπει
να επιδείξουν δέσμευση στην καινοτομία και
να ξεπεράσουν τα εμπόδια στην προετοιμασία
των μαθητών του 21ου αιώνα. Τα σχολεία επι-
λέγονται με βάση την κατάταξη εκπαιδευτικής
επιτυχίας και της επιτυχούς διαχείρισης του
σχολείου.
Οι εκπαιδευτικοί επιλέγονται με βάση το και-
νοτόμο έργο τους, τις ηγετικές τους ικανότη-
τες και την αποτελεσματική χρήση της τεχνο-
λογίας για τη βελτίωση της μάθησης.
ΟΙ ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΔΙΑΚΡΙΣΕΙΣ
Οι Διευθυντές του 26ου και του 29ου Δημο-
τικού Σχολείου Αχαρνών, των σχολείων που
διακρίθηκαν ως Mentor School, Δρ Ματθαίος
Πατρινόπουλος και Φώτιος Περρής, δήλωσαν:
«
Εκ μέρους της εκπαιδευτικής ομάδας των
δύο σχολείων, των μαθητών αλλά και των γο-
νέων τους, εκφράζουμε τη χαρά που νιώθου-
με όλοι μας για τη διάκριση των σχολείων ως
Mentor School στο Πρόγραμμα Συνεργάτες
στη Μάθηση της Microsoft.
Η εκπαιδευτική ομάδα συνεχίζει να θέτει νέ-
ους στόχους, με βαθιά πίστη πως το μέλλον
όλων μας μπορεί να γίνει καλύτερο μέσα από
την παροχή υψηλής ποιότητας εκπαίδευσης
στα παιδιά μας».
Αξίζει να αναφερθεί ότι στην Ελλάδα υπάρ-
χουν και δύο σχολεία τα οποία πέρσι αναδεί-
χθηκαν ως σχολεία με καινοτομίες παγκοσμί-
ου ενδιαφέροντος, στην ανώτατη βαθμίδα του
προγράμματος World Tour Schools και αποδέ-
χτηκαν την πρόσκληση να συμμετέχουν ως
σχολεία Φάροι στο Παγκόσμιο Πρόγραμμα
Πρωτοπόρων Σχολείων.
Αυτά τα σχολεία είναι τα Ελληνοαμερικανικό
Εκπαιδευτικό Ίδρυμα, Κολλέγιο Αθηνών –
Κολλέγιο Ψυχικού και τα Εκπαιδευτήρια Δού-
κα.
i
ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΚΑΙ
ΠΡΩΤΟΠΟΡΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤ ΙΚΩΝ ΤΗΣ MICROSOFT
Ελληνικές διακρίσεις στο Mentor
Ειδήσεις
Απόψεις
Αναλύσεις