Food Service τ. 134

27 περνώντας μάλιστα πάνω από 18.148 άλλα εστιατόρια! Και στη συγκεκριμένη περίπτωση επρόκει- το για ένα «αθώο» πείραμα. Τι θα συνέβαινε, άραγε, εάν κάποιος με «σκοτεινούς» σκοπούς μεθόδευε μια αντίστοιχης λογικής κίνηση ή διαδικασία, προκειμένου λ.χ. να προκαλέσει μαζικό κακό, να έχει θύματα, να κάνει πράξη κάποιο τρομοκρατικό χτύπημα κ.ο.κ.; Επι- γραμματικά, κατάφερα να αντι- ληφθώ το πόσο ισχυρό όργανο είναι ο ανθρώπινος εγκέφαλος σε συνάρτηση με την επιθυμία, την ανάγκη για επίδειξη, τον μιμητισμό, την άγνοια, την ντροπή, ακόμη και το δήθεν! Σκεφτείτε πως ένα ζευγάρι είχε έρθει από τις ΗΠΑ, ενώ δύο ακόμη ζευγάρια ήθελαν να προγραμματίσουν κράτηση για τις αμέσως επόμενες διαθέσιμες ημερομηνίες, όσο μακριά και εάν ήταν αυτές! Αυτό, αφού είχαν καταναλώ- σει τις κάθε άλλο παρά υψηλής γαστρονομίας δημιουργίες μας. Μάλιστα, καθώς διαθέταμε δύο κάμερες στον χώρο προκειμένου να καταγράψουμε τις δηλώσεις των προσκεκλημένων της «ειδικής βραδιάς», σχεδόν όλοι δήλωσαν ενθουσιασμένοι με την ατμόσφαι- ρα, τη γεύση και την πρωτοτυπία των πιάτων που σερβίραμε, δίχως κάποιος να εκφράσει έστω μια αντίρρηση, αμφιβολία, ερώτηση, αρνητική κρίση για το φαγητό, τις κάθε άλλο παρά επαγγελματικές εγκαταστάσεις, την αμφίβολη τή- ρηση των υγειονομικών προτύπων, την υπαίθρια λογική «σάλας» σε ιδιαίτερα χαμηλές θερμοκρασίες κ.ο.κ. Τα πάντα θεωρώ πως εκκι- νούν από τον καθένα μας ξεχωρι- στά, το υπόβαθρο και το περιεχό- μενο της προσωπικότητάς μας, τις εμπειρίες και τις παραστάσεις μας, καθώς επίσης και το γνωστικό μας οπλοστάσιο. Φυσικά, απαιτείται και η ύπαρξη μιας εξωστρεφούς προσωπικότη- τας με ξεκάθαρη καταναλωτική συνείδηση, που δεν θα φοβάται να εκφράζει την άποψη και τη γνώμη της, δίχως φόβο, μα με πάθος! Γιατί, όταν κάτι είναι ζεσταμένο στον φούρνο μικροκυμάτων είτε έχει τη γεύση ενός έτοιμου μείγ- ματος σούπας σε φακελάκι, που δεν χρειάζεται παρά την προσθήκη ζεστού νερού ώστε να σερβιριστεί, τότε ως πελάτες οφείλουμε να ορθώνουμε έντονα το ανάστημά μας, απαιτώντας εξηγήσεις ή εκ- φράζοντας σφοδρές ενστάσεις για την αλήθεια των όσων ισχυρίζεται μια επιχείρηση μαζικής εστίασης. F.S.: Αλήθεια, έπειτα από την ολοκλήρωση της… αποστο- λής σας, απευθυνθήκατε στο TripAdvisor προκειμένου να δι- ερευνήσετε την ύπαρξη (ή μη) ασφαλιστικών δικλείδων σε ό,τι αφορά τη δημοσιοποίηση fake reviews; O.B.: Ασφαλώς και επικοινώνησα μαζί τους. Από την πλευρά τους ανέφεραν πως αφιερώνουν αρκετό χρόνο και σημαντικούς πόρους (οικονομικούς και ανθρώπινους) ώστε να διασφαλίσουν πως το περιεχόμενο που δημοσιεύεται στο TripAdvisor αντανακλά πραγ- ματικές, ρεαλιστικές εμπειρίες που προέρχονται από υπαρκτά πρό- σωπα. Όπως υπογράμμισαν, έχουν παρατηρήσει πως οι μόνοι που δημιουργούν ψεύτικες εγγραφές εστιατορίων δεν είναι άλλοι από δημοσιογράφους οι οποίοι επιδι- ώκουν να δοκιμάσουν την αποτε- λεσματικότητά του site απέναντι σε παραπλανητικές προσπάθειες! Σύμφωνα με όσα ισχυρίζονται, οι περισσότεροι «απατεώνες» ενδιαφέρονται αποκλειστικά και μόνο να χειραγωγήσουν την κα- τάταξη πραγματικών επιχειρήσεων. Υπό αυτό το πρίσμα, κρίνεται ως ιδιαίτερα σημαντική η διάκριση μεταξύ της απάτης από μια πραγ- ματική επιχείρηση, σε αντίθεση με την απόπειρα απάτης για μια ανύπαρκτη επιχείρηση. Μάλι- στα, προκειμένου να αναγνωρί- σει έγκαιρα όσους χρήστες έχουν άλλους, απατηλούς σκοπούς, το TripAdvisor χρησιμοποιεί καινοτό- μο τεχνολογία νέας γενιάς. Πάντοτε παρακολουθούνται με ξεχωριστό ενδιαφέρον fake προ- σπάθειες, που αποκαλύπτονται με βάση στοιχεία και χαρακτηρι- στικά patterns που εντάσσονται στη λογική των ύποπτων reviews. Επιπροσθέτως, το TripAdvisor έχει εμπλέξει στη σχετική διαδικασία και τους ίδιους τους χρήστες, οι οποίοι με τη σειρά τους μπορούν να αναφέρουν την παραμικρή ύποπτη δραστηριότητα. Εν κα- τακλείδι, όπως χαρακτηριστικά τόνισαν στελέχη του TripAdvisor, με βάση τα αποτελέσματα με- λέτης που χρονολογείται από το 2015, το 93% των χρηστών του site ανέφεραν πως θεωρούν τις κριτικές και τα εν γένει reviews που δημοσιεύονται σε αυτό ως απολύτως ακριβή, σε σχέση με την πραγματική εμπειρία που βιώνει ο μέσος πελάτης στις συγκεκριμένες επιχειρήσεις εστίασης. ������������� < ΡΕΠΟΡΤΑΖ ‘ ‘ Το κυριότερο στοιχείο της όλης προσπάθειας ήταν το «εστιατόριο» να καταφέρει να ανελιχθεί κατά 18.148 θέσεις, καταλαμβάνοντας την κορυφή των γευστικών προτάσεων του TripAdvisor για το Λονδίνο εντός χρονικού διαστήματος 8 μηνών.

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=