Food Service τ. 134
32 νίας, Μαρκόπουλου, Σαρωνικού και Λαυρεωτικής. Το ενδιαφέρον εδώ είναι πως η πλειονότητα των ελληνικών εταιρειών στον χώρο τροφίμων και ποτών προέρχονται από την επαρχία και μέσω της έκθεσης έχουν τη δυνατότητα να προβάλλουν τα προϊόντα τους σε ένα διευρυμένο αγοραστικό κοινό, να διαπραγματευτούν μια ενδεχόμε- νη εμπορική συνεργασία σε διεθνή κλίμακα και να κάνουν κερδοφόρες εμπορικές συναλλαγές που θα ενισχύσουν την ανταγωνιστικότητα της επιχείρησής τους. Αυτό εξάλλου είναι και ο στόχος της FOOD EXPO, να μπορέσουν μέσα από αυτή τη σύμπραξη Έλ- ληνες και ξένοι επαγγελματίες του κλάδου να δοκιμάσουν μεγάλη γκάμα προϊόντων (έλαια, βιολογικά τρόφιμα και ποτά, κρέας, αλλαντικά, κονσερβοποιημένα τρόφιμα, προϊό- ντα ζύμης, αρτοσκευάσματα, νερά, χυμούς, αναψυκτικά, πρώτες ύλες ζαχαροπλαστικής), πολλά από τα οποία παρουσιάστηκαν για πρώτη φορά στην έκθεση. Καινοτόμα προϊόντα από τις ελληνικές εταιρείες Η ελληνική παραγωγή τα τελευ- ταία χρόνια δείχνει τη δυναμική της, καθώς όλο και περισσότεροι παραγωγοί δημιουργούν νέα και καινοτόμα προϊόντα ποιότητας, εκμεταλλευόμενοι τη γενναιόδωρη ελληνική γη. Έτσι, μεγάλες εταιρείες του κλάδου πηγαίνουν την παρα- γωγή τους ένα βήμα παρακάτω επενδύοντας στην καινοτομία. Ένα πρώτο παράδειγμα είναι η εταιρεία Elvida, που είχε εξαιρετικά επιτυχημένη παρουσία στη FOOD EXPO 2018 και όπως χαρακτηρι- στικά ανέφερε ο κύριος Τσιρούνης, διευθυντής Marketing της εταιρείας, ετοιμάζεται να εισάγει στην αγορά ένα νέο premium προϊόν, που δεν είναι άλλο από κρέας Αργεντινής. «Το νέο προϊόν της Elvida είναι το εξαιρετικό κρέας Αργεντινής. Πρό- κειται για ένα premium προϊόν και αυτό που κάνει τη διαφορά είναι ότι εμείς σαν εταιρεία διαθέτουμε το know how που χρειάζεται, καθώς διαθέτουμε δικές μας εκτάσεις στην Μια πανδαισία αρωμάτων από όλη την Ελλάδα είχαν την ευκαιρία να απο- λαύσουν οι λάτρεις του κρασιού στη διεθνή έκθεση οίνου και αποσταγμάτων, Oenotelia 2018, που διοργανώθηκε στον ίδιο χώρο με την 5η FOOD EXPO καλύπτοντας ωστόσο 2.500 τ.μ., υπερ- διπλάσια δηλαδή επιφάνεια σε σχέση με το 2017. Με Έλληνες παραγωγούς από όλες τις περιφερειακές ενότητες της Ελλάδας, η Oenotelia φιλοξένησε εκθέτες με τε- ράστια γκάμα εξοπλισμού που αφορά το κρασί, (μηχανήματα εμφιάλωσης, συστήματα οινοποίησης, συσκευασίες κ.λπ .), ενώ περισσότεροι από 120 σημα- ντικοί wine buyers από αγορές-στόχους του εξωτερικού βρέθηκαν στην έκθεση. Από αυτούς οι 75 ήταν ενταγμένοι στο Hosted Buyer Program της FOOD EXPO 2018 και συνολικά προέρχονταν από αγορές-στόχους όπως η Αμερική, η Ρωσία, η Κίνα, η Αυστραλία και ο Καναδάς. Μάλιστα κατά τη διάρκεια της έκθεσης πραγματοποίησαν περίπου 2.500 b2b συναντήσεις με τους εκθέτες της Oenotelia. Τέλος, οι επισκέπτες της Oenotelia 2018 είχαν την ευκαιρία να παρακο- λουθήσουν οινικά σεμινάρια, που πραγματοποιήθηκαν σε ειδικά δια- μορφωμένη αίθουσα αποκλειστικά για επαγγελματίες της φιλοξενίας, της εστίασης και του λιανεμπορίου, με εισηγητές καταξιωμένους οινολόγους και έμπειρους sommeliers. Oenoteleia 2018: Διεθνές ενδιαφέρον για το ελληνικό κρασί ‘ ‘ Πάνω από 1.000 Έλληνες εκθέτες από 13 περιφέρειες βρέθηκαν φέτος στην 5η FOOD EXPO είτε με το δικό τους περίπτερο είτε μέσω των τοπικών επιμελητηρίων. ΡΕΠΟΡΤΑΖ
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=