Food Service τ. 134
33 Αργεντινή. Το εισάγουμε λοιπόν στο ελληνικό κοινό εδώ και λίγους μήνες και βλέπουμε πως υπάρχει αυξημένη διάθεση για το εναλλα- κτικό και το διαφορετικό». Καινοτομία υπήρξε και στην εται- ρεία Condito που παρουσίασε στο κοινό της έκθεσης τα νέα της προϊό- ντα με ανανεωμένη πρωτοποριακή εικόνα, ενώ σε συνεργασία με τη Λέσχη Αρχιμαγείρων Ελληνικής Γαστρονομίας πραγματοποίησε γευστικές δοκιμές για τους επισκέ- πτες, παρουσιάζοντας και τις νέες κατηγορίες προϊόντων της. Πρόκειται για μια νέα γκάμα ει- δικών προϊόντων Free From, όπως μουστάρδα Plus (επαγγελματική και retail συσκευασία), κέτσαπ με στέβια και μαγιονέζα χωρίς αυγό και προϊόντα φιστικοβούτυρου (απαλό, crunchy, με μέλι). Τέ- λος, η Condito παρουσίασε και τα νέα sub-brands «GreenLine» και «Νήστις» τα οποία έρχονται να πλαισιώσουν το χαρτοφυλάκιο των φυτικών αναπληρωμάτων τυριού που διαθέτει η εταιρεία. Ο ΑΠΣΙ Πίνδος φυσικά δεν θα μπορούσε να μην ξεχωρίσει στην έκθεση με νέα προϊόντα από επι- λεγμένες φάρμες, ενώ το φιλόξενο περίπτερό του ήταν αφιερωμένο στα 60 χρόνια προσφοράς του στην ελληνική πτηνοτροφία, έχοντας μά- λιστα σε πρώτο πλάνο νέες σειρές προϊόντων κρέατος που ετοιμάζεται να λανσάρει. Η παραγωγή των προϊόντων της νέας σειράς γίνεται σε συνεργασία με επιλεγμένες φάρ- μες μικρών παραγωγών απ’ όλη την Ελλάδα με ειδικές εκτροφές κρέατος, όπως ο μαύρος χοίρος, το βιολογικό μοσχάρι, το βουβαλίσιο κρέας και το βιολογικό κοτόπουλο. Επίσης, στο εντυπωσιακό κεντρι- κό περίπτερο της εταιρείας alfa οι επισκέπτες μπορούσαν να δοκι- μάσουν τα δύο νέα προϊόντα που κυκλοφορούν εδώ και λίγο καιρό στην αγορά. Πρόκειται για πιττάκια ψημένα στον φούρνο με βάση την αυθεντική ποιότητα της ζύμης alfa με γεύσεις κανέλας-μαύρης ζάχαρης και pizza. Όπως χαρακτηριστικά ανέ- φερε η κυρία Χατζηχαραλάμπους, από το τμήμα marketing, στόχος της εταιρείας είναι να προσφέρει ποιο- τικά προϊόντα στους καταναλωτές όλες τις ώρες της ημέρας. Το… «φλέρτ» με την Ινδία και η διεθνής διάσταση της έκθεσης Η 5η FOOD EXPO έδειξε τον διεθνή και εξωστρεφή της χαρακτήρα τόσο με την παρουσία της Βουλγαρίας στην έκθεση όσο και με το γεγονός ότι έδωσε χώρο σε περισσότερους από 250 ξένους εκθέτες από 20 χώ- ρες, όπως Αυστρία, Βέλγιο, Βουλ- γαρία, Γερμανία, Ιταλία, Ολλανδία, Πολωνία, Τουρκία, Ινδία, Κύπρο, Αίγυπτο, Ισπανία, Νέα Ζηλανδία, Ουζμπεκιστάν, Ιρλανδία, Λίβανο, Fyrom, Νότια Κορέα, Ισραήλ και Ρουμανία. Ιδιαίτερη έμφαση, ωστόσο, δόθη- κε στην Ινδία μια χώρα που εισάγει τρόφιμα αξίας 17 δισ. ευρώ περίπου και πρόκειται για μια από τις ταχύ- τατα αναπτυσσόμενες οικονομίες στον κόσμο με σπάνιο εκτόπισμα. Η αναπτυσσόμενη αγορά της Ινδίας και οι τεράστιες ευκαιρίες που παρουσιάζει για τα ελληνικά τρόφιμα και ποτά, εξετάστηκαν δι- εξοδικά τόσο από Έλληνες όσο και από Ινδούς ομιλητές, στο πλαίσιο της ημερίδας Food Export Summit, μία ολόκληρη ενότητα της οποίας ήταν αφιερωμένη στις προοπτικές ανάπτυξης συνεργασίας της Ινδίας και της Ελλάδας όσον αφορά τον κλάδο τροφίμων και των ποτών. Είναι προφανές ότι η παρουσία της Ινδίας στην 5η FOOD EXPO έδειξε τη διάθεση για άνοιγμα στην αγορά της Ανατολής, καθώς μια τέτοια συνεργασία θα ωφελήσει την ελληνική οικονομία. Χαρακτηριστικό εξάλλου είναι πως σύμφωνα με τις εκτιμήσεις του γραφείου ΟΕΥ της Ελληνικής Πρεσβείας στο Ν. Δελχί, μόλις 10 εκατ. ευρώ είναι οι εξα- γωγές τροφίμων από τη χώρα μας προς την τεράστια αυτή οικονομία που είναι και η 2η πολυπληθέστερη χώρα του κόσμου. < 15.000 b2b meetings εκθετών με 800 διεθνείς αγοραστές Στα πλαίσια της 5ης FOOD EXPO διοργα- νώθηκαν 15.000 (!) προγραμματισμένες b2b συναντήσεις εκθετών και ξένων Hosted Buyers με διπλό στόχο: Την ενίσχυση των εξαγωγών των ελληνικών προϊόντων, αλλά και την προ- οπτική συνεργασιών ελληνικών εταιρειών σε ξένες αγορές. Αξίζει να σημειωθεί ότι οι 800 Hosted Buyers της FOOD EXPO 2018 προήλθαν από 74 χώρες, αγορές-στόχους για τα ελληνικά προϊόντα, από όλο τον κόσμο, ανάμεσα στις οποίες τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, οι ΗΠΑ, η Κίνα, η Ινδία, η Ρωσία, η Ιαπωνία, ο Καναδάς, η Βραζιλία, αλλά και αρκετά ευρωπαϊκά κράτη (Αυστρία, Δανία, Γαλλία, Γερμανία, Ιταλία, Μεγάλη Βρετανία κ.ά.). ΡΕΠΟΡΤΑΖ
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=