Food Service τ. 134

42 T ο Λονδίνο ανέκαθεν διακρινόταν και χα- ρακτηριζόταν από πολυπολιτισμικότητα, ποικιλία χρωμάτων και γεύσεων, δεκτι- κότητα απέναντι σε νέα ρεύματα, σκέψεις και τάσεις. Πρόκειται για μια ευρωπαϊκή πόλη που πολλές φορές ορίζει τα trends σε πολ- λούς τομείς διεθνώς, καθώς η ανοχή στη διαφο- ρετικότητα την καθιστά σχεδόν πρώτη στη «σύλ- ληψη» ιδεών και προτάσεων. Όλα τα παραπάνω που συνθέτουν την κουλτούρα του Λονδίνου μπορούν να γίνουν τάση, υπηρεσία ή προϊόν. Η πλέον πρόσφατη τάση έχει να κάνει με τη δραστική αύξηση των εστιατορίων που εξειδικεύ- ονται στην ιαπωνική κουζίνα, καθώς σε ολόκλη- ρη την πόλη έχουν… ξεφυτρώσει αρκετά ιαπω- νικά εστιατόρια. Από το Ippudo, το Tonkotsu, το Kanada-Ya και το Bone Daddies μέχρι το Jidori και Sticks ‘n’ Sushi. Ακόμη και η αλυσίδα των YO! Sushi έφτασε να λανσάρει ένα «ολόφρεσκο» concept προκειμένου να ανταποκριθεί στο ανερ- χόμενο trend του ιαπωνικού street food. Την ίδια στιγμή, πολλά καινούργια brands έκα- TRENDS Σάλτσες, καρυκεύματα, spicy γεύσεις και πιάτα συνθέτουν ένα εντελώς νέο τοπίο στην εστίαση με δυναμική διεθνούς επέκτασης Ασιατική «εισβολή» στο Λονδίνο! Εντυπωσιακή «στροφή» στις ασιατικές γεύσεις και δημιουργίες φαίνεται πως κάνει το Λονδίνο, που λόγω του μεγέθους, της δυναμικής και της συμβολής του στη διεθνή γαστρονομική σκηνή, αναδεικνύει μια ενδιαφέρουσα τάση με προοπτικές υιοθέτησης και από άλλες πρωτεύουσες. Λέτε, άραγε, μια εξ αυτών να είναι και η Αθήνα;

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=