Food Service τ. 134

52 TRENDS Περίπου το 50% των καταναλωτών αναφέρουν πως τα προϊόντα που είναι «sugar-free», ή «χαμηλής περιεκτικότητας σε ζάχαρη», αλλά και τα «απαλλαγμένα από γενετικά τροποποιημένα συστατικά (Genetically-MOdified - GMO)» επηρεάζουν την επιλογή τους για το είδος του φαγητού ή του αναψυκτικού που θα επιλέξουν. Αυτό είναι ένα συμπέρασμα που προκύπτει από πρόσφατη μελέτη της GfK Market, στην οποία συμμετείχε δείγμα 23.000 ατόμων από 17 χώρες διεθνώς. Ποιοι παράγοντες βαρύνουν στην απόφαση αγοράς ζάχαρη και GMOs στο «ματι» των καταναλωτών Μ άλιστα, οι δύο προαναφερθέντες πα- ράγοντες (ζάχαρη και γενετικά τρο- ποποιημένα συστατικά) βρέθηκαν στην κορυφή της σχετικής λίστας των επιλογών ενός ιδιαίτερα διευρυμέ- νου τμήματος του καταναλωτικού κοινού που έλαβε μέρος στη σχετική έρευνα. Κατάφεραν, μάλιστα, να ξεπεράσουν άλλους –αντίστοιχης λογικής– παράγοντες όπως είναι η χαμηλή πε- ριεκτικότητα σε αλάτι, τα οργανικά/βιολογικά προϊόντα, τα περιορισμένα επίπεδα λίπους, τα εμπλουτισμένα προϊόντα με βιταμίνες ή μεταλ- λικά στοιχεία. Για την ακρίβεια, από τους συνολικά 23.000 ερωτηθέντες καταναλωτές, περίπου οι μισοί (48%) απάντησαν πως όταν φτάνει η στιγμή να επιλέξουν για φαγητό και ποτό, η ζάχαρη και τα γενετικά τρο- ποποιημένα συστατικά είναι «εξαιρετικοί» ή «πολύ σημαντικοί» παράγοντες. Στην τρίτη θέση της σχετικής κατάταξης βρίσκεται η χαμηλή περιεκτικότητα σε νάτριο ή αλάτι, με ποσοστό επιλογής 45%. Όσο για την 4η θέση, την καταλαμβάνουν τρεις παράγοντες με ποσοστό 44%: Τα οργανικά/βιολογικά προϊόντα, αυτά με περιορι- σμένο επίπεδο λίπους, καθώς επίσης και όσα είναι εμπλουτισμένα με βιταμίνες ή μεταλλικά στοιχεία.

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=