Food Service τ. 134

FORWARD THINKING Υπευθυνότητα, ακεραιότητα, ειλικρίνεια και χιούμορ 58 Στο άκουσμα της λέξης «κρίση», το μυαλό των περισσοτέρων… τρέχει σε δύσκολες περιστάσεις, ισορροπίες που πρέπει να αναζητηθούν και να τηρηθούν, ανεπανόρθωτες ζημιές και μη αναστρέψιμες συνθήκες, κατακραυγή, στρες και κάθε άλλο παρά ευχάριστες ή ανθηρές καταστάσεις. Υπάρχει, άραγε, τρόπος να βγείτε κερδισμένοι από τη διαχείριση μιας τέτοιας εμπειρίας; KFC: Πώς να… επιβιώσετε από μια κρίση Ε νας συγγραφέας υποστήριζε πως η πραγ- ματική ζωή δεν αφορά κάποιον που περιμένει από μια καταιγίδα που έχει ξε- σπάσει, απλά να περάσει, αλλά να μάθει να κινείται με άνεση, αποτελεσματικότητα και επάρκεια κατά τη διάρκειά της. Πριν από λίγες εβδομάδες, μια επιχειρηματικής φύσεως είδηση βρέθηκε ψηλά στον διεθνή Τύπο, προκαλώντας ποικίλα σχόλια, πολλές επικρίσεις και ακόμη μεγαλύτερο σκεπτικισμό. Για την ακρί- βεια, στην Αγγλία προκλήθηκε κρίση καθώς η γνωστή αλυσίδα KFC… ξέμεινε από κοτόπουλα, ήτοι το βασικό υλικό που δημιουργεί και πουλά κατά κόρον. Η εταιρεία, παρότι βρίσκεται στη συγκεκριμένη αγορά επί πολλά χρόνια και δη με επιτυχία, κατά-

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=