Food Service τ. 134

60 που βιώνει μια κατάσταση στην οποία τα πράγματα εξελίσσονται δραματικά άσχημα… Ποια είναι τα μαθήματα που μπορούν να εξαχθούν; Συγκεκρι- μένα: Δεν είστε μόνοι σας! Λογικά, θα πρέπει να δημιουργεί αισθήματα ανα- κούφισης το γεγονός ότι ακόμη και τα πλέον ανα- γνωρίσιμα, μεγάλα, ιστορικά, οργανωμένα, όσο και επιτυχημένα brands κάνουν λάθη! Από τη μεγαλύτερη βιομηχανία μέχρι την κο- ρυφαία αεροπορική εταιρεία και από τη γιγαντιαία λιανεμπορική αλυσίδα μέχρι την ηγέτιδα εταιρεία ρουχισμού και υπόδησης, δεν υπάρχει κάποια που με τον ένα ή τον άλλο τρόπο να μη βρέθηκε κάποτε στην ειδησεογραφική επικαιρότητα και για λάθους λόγους κατά τη διάρκεια των τελευταίων πολλών μηνών. Δίχως αμφιβολία, τα λάθη στον επιχειρηματικό στίβο συχνά αποδεικνύονται στην πράξη ως αρκού- ντως κοστοβόρα, καθώς δύναται να προκαλέσουν σημαντική ζημιά στο brand σας, ωστόσο στην πε- ρίπτωση που αντιμετωπιστούν με τον κατάλληλο τρόπο, τότε μπορούν να αντιστραφούν πλήρως και να μετατραπούν σε θετικό χαρακτηριστικό, που προκαλεί αισθήματα συμπάθειας, κάνοντας τους πελάτες να αγαπήσουν ακόμη περισσότερο το brand σας. Πιστεύετε πως μπορείτε να κρυφτείτε; Σκεφτείτε το ξανά! Από τη στιγμή κατά την οποία η σύγχρονη πραγμα- τικότητα διακρίνεται από την έννοια, το περιεχόμενο και το κυρίαρχο χαρακτηριστικό του «always on», τότε είναι εξαιρετικά απίθανο πως μπορείτε να… κρυφτείτε! Αν συμβεί κάποιο λάθος, πρόβλημα ή εν γένει ζήτημα, δεν απαιτείται κάτι παραπάνω από τη λήψη μιας φωτογραφίας, την οποία ο πε- λάτης-χρήστης θα δημοσιεύσει στα social media, προκειμένου να λάβει διεθνείς διαστάσεις, θέτοντας σε αμφιβολία τη φήμη ενός brand. Εάν σκέφτεστε να ακολουθήσετε τη λογική του… στρουθοκαμηλι- σμού, κάθε φορά που προκύπτει κάποιο πρόβλη- μα, τότε είναι σχεδόν σίγουρο πως θα σπαταλάτε τον περισσότερο χρόνο σας με το κεφάλι στην άμ- μο, ξεχνώντας πελάτες, πωλήσεις, στρατηγικές και προϊόντα! Αντιθέτως, αξιοποιώντας τη συγκεκρι- μένη «ευκαιρία», μπορείτε να δείξετε στην πράξη τα χαρακτηριστικά της διαφάνειας, της ειλικρίνειας, καθώς επίσης και της ακεραιότητας που διακρίνουν την επιχείρησή σας. Να θυμάστε πως πρέπει να είστε ανθρώπινοι, αληθινοί και να μη φοβάστε να παραδεχτείτε πως κάτι πήγε στραβά… Μη διστάσετε να επενδύσετε στο χιούμορ! Στην περίπτωση κατά την οποία δεν έχει προκύψει σημαντικό κακό για κάποιον άμεσα εμπλεκόμενο, τότε θα ήταν εξαιρετικά χρήσιμο να καταφύγετε στο χιούμορ, επενδύοντας σε μια «σταθερή» –σε βάθος χρόνου– μετοχή. Μάλιστα μη διστάσετε να το… τραβήξετε και λιγάκι. Πόσο μάλλον, από τη FORWARD THINKING ‘ ‘ Η εταιρεία προχώρησε σε αναδιάταξη των αρχικών γραμμάτων του brand σχηματίζοντας το «FCK» επάνω στο γνωστό κουβαδάκι με τα κοτόπουλα. Συνοδευόταν δε από ένα κείμενο που ανέφερε: «Συγγνώμη. Ένα εστιατόριο που ειδικεύεται στο κοτόπουλο και έχει έλλειψη από κοτόπουλα!»

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=