Food Service τ. 134
1 Καθιερώστε μια ξεκάθαρη «ταυτότητα»! Η μεταβλητότητα που παρατηρείται στην αγορά προϋποθέτει πως το brand και η εται- ρική σας ταυτότητα είναι πιο κατανοητή, ξεκάθα- ρη και «εύπεπτη», από άλλων επιχειρήσεων! Εί- ναι υποχρέωσή σας να φροντίσετε να προβάλετε και να προωθείτε το brand σας με αποτελεσματι- κό τρόπο, κάτι που επιτυγχάνεται όταν ανατρέχετε στον πυρήνα των αξιών που διακρίνουν την επι- χείρησή σας και σας χαρακτηρίζουν ως επαγγελ- ματία του κλάδου. Επίσης, σημαντικό ρόλο παίζει και ο βαθμός κατανόησης των ποικίλων συμπεριφορών των πελατών σας. Χρήσιμο είναι να παραμείνετε ξεκά- θαροι σε ό,τι έχει να κάνει με το storytelling σας, επιτρέποντας στην «προσωπικότητα» του brand σας να αναδειχθεί! Πρωτίστως θα πρέπει να γνωρίζετε το κοινό στο οποίο απευθύνεστε και τον λόγο για τον οποίο αυτό προτιμά την επιχείρησή σας. Καίριας σημασίας θεωρείται η διατήρηση –και η ενίσχυ- ση όπου αυτό μπορεί να συμβεί– της σαφήνειας γύρω από τον τρόπο με τον οποίο η πρότασή σας είναι αρθρωμένη και παρέχεται στον πελά- τη. Τότε, θα μπορέσετε να καταλάβετε το πώς θα εξελίξετε περαιτέρω τα επιμέρους στοιχεία που απαρτίζουν το brand σας, προσαρμόζοντας τα βασικά στοιχεία, όπου χρειάζεται, προκειμέ- νου να αντανακλούν τα «θέλω» των πελατών σας. Μέσω αυτής της κατανόησης θα μπορέσετε να δημιουργήσετε μια ευέλικτη και διαρκώς εξε- λισσόμενη προσφορά, που με τη σειρά της θα διασφαλίζει μια πραγματικά αξιόπιστη όσο και βιώσιμη υπόσχεση. 2 «Χτίστε» μια κορυφαία ομάδα σε κάθε επίπεδο! Με τις τρέχουσες, «προβληματικές» οικο- νομικές συνθήκες, την αβεβαιότητα, τα χαμηλά ημερομίσθια, την παντελή απουσία στοιχείων που διακρίνουν την εργασιακή ηθική, την έλλειψη εκπαίδευσης κ.ο.κ., η εξεύρεση σταθερού, αλλά και αξιόλογου προσωπικού αποτελεί μια εξόχως απαιτητική πρόκληση! Πόσο μάλλον, η διατήρη- σή του επί μακρόν… Η πρώτη σας κίνηση προκειμένου να εντοπίσε- τε και να καταφέρετε να συνεργαστείτε με άτομα που δείχνουν ξεχωριστό πάθος για τη φιλοξενία και την εξυπηρέτηση των πελατών, και ταυτόχρο- να επιθυμούν μια σταθερή εργασιακή σχέση, δεν είναι άλλη από το να επενδύσετε χρόνο, ενέργεια και προσοχή στη διαδικασία αναζήτησης και πρό- σληψης. Τα μέλη που θα στελεχώσουν την ομάδα σας, θα χρειαστούν εκπαίδευση και συνεχή εξέλιξη, έτσι FOOD FOR THOUGHT ‘ ‘ Είναι υποχρέωσή σας να φροντίσετε να προβάλετε και να προωθείτε το brand σας με αποτελεσματικό τρόπο, κάτι που επιτυγχάνεται όταν ανατρέχετε στον πυρήνα των αξιών που διακρίνουν την επιχείρησή σας και σας χαρακτηρίζουν ως επαγγελματία του κλάδου. 63
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=