Food Service τ. 134
64 ώστε να επιτυγχάνουν την καλύτερη δυνατή από- δοση. Οι ίδιοι οι εργαζόμενοι αναζητούν ενδείξεις πως η επιχείρησή σας ενδιαφέρεται πραγματικά για τη μετεξέλιξή τους, την προώθηση και πρόοδό τους, μέσω των δομών που διαθέτει. Θα πρέπει να είναι ενθουσιασμένοι που συμμετέχουν σε μια διαρκώς εξελισσόμενη πρόταση συνεργασίας. Για παράδειγμα, μη διστάσετε να πραγματοποι- είτε συχνά-πυκνά δοκιμασίες πιάτων του μενού σας. Φροντίστε να διατηρήστε υψηλά τις προσδο- κίες των παρεχόμενων υπηρεσιών, μέσω της στα- θερής υποστήριξης και ενίσχυσης του brand σας από τον πρώτο έως και τον τελευταίο υπάλληλό σας, πραγματοποιώντας τακτικές ενημερώσεις, εκπαιδεύσεις και προγράμματα κατάρτισης σε επί- πεδο προϊόντων, τακτικών, υπηρεσιών κ.ο.κ. Πράγματι, μπορεί αυτή η λογική να κοστίζει σε χρόνο και χρήμα, ωστόσο από την άλλη πλευρά η επίτευξη κορυφαίου επιπέδου εξυπηρέτησης προϋποθέτει σημαντικό βαθμό εμπλοκής εκ μέ- ρους των πελατών σας. Υπάρχει δε, άμεση συ- σχέτιση μεταξύ της διατήρησης του προσωπικού στην επιχείρησή σας και της εμπειρίας που βιώ- νουν οι πελάτες σας. Δημιουργώντας μια επιχειρησιακή κουλτούρα που επιβραβεύει και ενθαρρύνει μια συμπεριφο- ρά και που αντικατοπτρίζει σε απόλυτο βαθμό τις αρχές που διέπουν την επιχείρησή σας, θα έχετε πετύχει μια τεράστια νίκη! Μη διστάσετε, λοιπόν, να επενδύσετε και να εμπιστευτείτε την ομάδα σας, έτσι ώστε να απο- λαύσετε τα ανάλογα κέρδη στο ταμείο σας! 3 Τιμολογήστε με «ευφυή» τρόπο Καθώς η πίεση σε επίπεδο συνολικού κό- στους είναι κάτι παραπάνω από έντονη, με τάσεις αυξανόμενης όσο και διαρκούς φόρτισης, θα πρέπει να αναπτύξετε περαιτέρω τις πωλήσεις σας, προκειμένου να είστε σε θέση να χρηματο- δοτείτε τις ανάγκες της επιχείρησής σας. Υπό αυτό το πρίσμα, χρήσιμο θα ήταν να δώσετε ξεχωριστή έμφαση στη στρατηγική τιμολόγησης που ακο- λουθείτε, σε συνδυασμό με τη διαχείριση του μενού σας. Πάντοτε, φυσικά, έχοντας ως απώ- τερο στόχο την ενίσχυση της επισκεψιμότητας εκ μέρους της πελατείας σας, αλλά και την αύξηση της κερδοφορίας. Προκειμένου να πολλαπλασιάσετε τις πιθανό- τητες επιτυχούς υλοποίησης του συγκεκριμένου στόχου, θα μπορούσατε να αξιοποιήστε ποικίλα εργαλεία και πρακτικές ποσοτικής ανάλυσης, κα- θώς επίσης και τη στατιστική μοντελοποίηση των δεδομένων που αφορούν τις πωλήσεις. Έτσι θα είστε σε θέση να κατανοήσετε τη συμπεριφορά των πελατών σε ό,τι αφορά την καταναλωτική δαπάνη τους. Συνεπώς θα είστε σε θέση να υιοθετήσετε από- λυτα ρεαλιστικά πλάνα και μεγέθη τιμολόγησης, τα οποία εν συνεχεία θα αποτυπώσετε στο μενού FOOD FOR THOUGHT ‘ ‘ Σήμερα, είναι περισσότερο αναγκαίο από ποτέ, οι ιδιοκτήτες (ή οι managers μιας επιχείρησης εστίασης) να αναζητούν διαρκώς τρόπους με τους οποίους θα καταφέρουν να εξορθολογήσουν τον τρόπο της λειτουργίας της επιχείρησης δίνοντας βαρύτητα στην αποτελεσματικότερη βελτίωση κάθε πτυχής και τομέα.
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=