Food Service τ. 134

72 Α ρκεί μια γρήγορη ματιά τριγύρω σας ή ένα σύντομο διάλειμμα σκέψης στην καθημερινή ρουτίνα σας προκειμένου να αναλογιστείτε πόσα εστιατόρια, branded ή μη, έχουν έλθει (και παρέλθει) στο πέ- ρασμα του χρόνου. Σε αυτή την αναζήτηση, γεμάτη από μνήμες και έναν έντονο βαθμό νοσταλγίας, θα βρείτε επιχει- ρήσεις που έχουν συμπληρώσει έναν σεβαστό αριθμό χρόνων στην αγορά, καθώς επίσης και άλλες που ήρθαν και δεν… ακούμπησαν. Αλήθεια, έχετε αναλογιστεί ποτέ εάν υπάρχει κάποια «μυστική» συνταγή για την καθιέρωση και μακροημέρευση των πρώτων και την αποτυχία των δεύτερων; Εάν ναι, ποια είναι τα συστατικά που την απαρτίζουν; One size doesn’t fit all! Από τη στιγμή της επιτυχούς λειτουργίας ενός εστιατορίου, η συνήθης πρακτική στην οποία κα- ταφεύγει ο ιδιοκτήτης είναι πως απλά παίρνει το ίδιο μοντέλο και προσπαθεί να το εφαρμόσει εκ νέου σε ένα καινούργιο σημείο, που θα λειτουρ- γεί σε μια περιοχή με παραπλήσια δημογραφικά στοιχεία και χαρακτηριστικά. Κι όμως, σε αυτή την περίπτωση συχνά-πυκνά OPERATIONS Τι πρέπει να προσέξετε, τι ζητούν οι επενδυτές και τι οι πελάτες NEA ΣΗΜΕΙΑ ΠΩΛΗΣΗΣ Διαθέτετε ένα εστιατόριο, οι δουλειές πηγαίνουν καλά, το πλήθος των πελατών αυξάνεται, τα έσοδα έχουν πάρει την… ανηφόρα και η σκέψη που αρχικά βρισκόταν στο πίσω μέρος του μυαλού σας για την επέκτασή σας με ένα ακόμη καινούργιo σημείo, τελευταία έχει μεταφερθεί στο εμπρόσθιο τμήμα του! Αλήθεια, ποιους παράγοντες θα πρέπει να λάβετε υπόψη σας πριν ξεκινήσετε τη διαδικασία του σχεδιασμού των απαιτούμενων βημάτων για μια τέτοια κίνηση;

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=