Food Service τ. 134

Σ ύμφωνα με τη γνωστή από αρχαιοτάτων χρόνων ρήση: «Τα εν οίκω μη εν δήμω». Βέβαια, εάν θεωρείτε πως κάτι τέτοιο μπορεί να ισχύσει για την επιχείρησή σας και δη στην εποχή του Διαδικτύου και των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, μάλλον αυταπατά- στε… Οπότε, χρήσιμο θα ήταν να φροντίσετε να διαχειριστείτε με αποφασιστικό, αποδοτικό, αλλά και «στυλάτο» τρόπο κάθε πιθανή (ή μη) κριτική, πληροφορία ή εν γένει ενημέρωση που σχετίζεται με την ίδια σας την επιχείρηση, το μενού, το επίπεδο της εξυπηρέτησης, την ατμόσφαιρα, τη συνολική εμπειρία που βιώνουν οι πελάτες στον χώρο του εστιατορίου σας κ.ο.κ. Τα πάντα εκκινούν από έναν και μόνο παράγοντα: Την καταγραφή και αξιοποίηση της άποψης των MARKETING 2+1 τρόποι ώστε να πετύχετε θετικές κριτικές πελατών Ολοένα και πιο έντονα, η πρακτική του storytelling κάνει την εμφάνισή της και χρησιμοποιείται ως ένα αποδοτικό «εργαλείο» marketing. Με τον τρόπο αυτό καθιερώνεται το brand σας στη συνείδηση του καταναλωτικού κοινού ενώ ταυτόχρονα ενισχύονται και οι πωλήσεις του εστιατορίου σας! 74 No news, good news!

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=