Food Service τ. 135

10 ΕΙΔΗΣΕΟΓΡΑΦΙΑ Η FOOD EXPO 2019, επενδύοντας το τεράστιο για τα ελληνικά δεδο­ μένα ποσό των 700.000 € και με μία σειρά προωθητικών ενεργειών φιλοδοξεί να προσελκύσει πάνω από 4.000 διεθνείς αγοραστές από σημα­ ντικές αγορές-στόχους. Οι 900 πιο σημαντικοί από αυτούς θα ενταχθούν στο hosted buyer πρόγραμμα της έκθεσης, το οποίο καλύπτει πλήρως τα έξοδα μετάκλησης και φιλοξενί­ ας τους. Οι hosted buyers αυτοί θα πραγματοποιήσουν περισσότερα από Δυναμικά ξεκίνησαν οι προετοιμα­ σίες για τη FOOD EXPO 2019 και, σύμφωνα με τις πρώτες ενδείξεις, η έκθεση θα επιβεβαιώσει για ακόμα μία χρονιά τη φήμη της ως το μεγα­ λύτερο εμπορικό forum για τις επι­ χειρήσεις και τους επαγγελματίες του κλάδου των τροφίμων και των ποτών στην χώρα μας, αλλά και στην ευ­ ρύτερη περιοχή της Νοτιοανατολικής Ευρώπης. Η επιτυχία που σημειώνει χρόνο με τον χρόνο η FOOD EXPO και η συ­ νεχής ανοδική της πορεία ενισχύουν τη φήμη και την ακτινοβολία της, όχι μόνο στην Ελλάδα αλλά και σε ολό­ κληρο τον κόσμο. Με 1.350 εκθέτες, 70.000 επαγγελματίες επισκέπτες και 4.000 σημαντικούς διεθνείς αγορα­ στές, η FOOD EXPO 2019 έρχεται να επιβεβαιώσει την ηγετική της θέση στην ευρύτερη περιοχή και να ενι­ σχύσει ακόμη περισσότερο τον διε­ θνή της χαρακτήρα. 17.500 b2b meetings με τους εκθέ­ τες της FOOD EXPO 2019. Μαζί θα πραγματοποιηθεί και η έκ­ θεση OENOTELIA 2019, η οποία αποτελεί τη μοναδική αμιγώς επαγ­ γελματική έκθεση οίνων και απο­ σταγμάτων που διοργανώνεται στην Ελλάδα. Επικεντρωμένη όχι μόνο στην ελληνική b2b αγορά, αλλά και στις σημαντικές ξένες αγορές-στόχους για το ελληνικό κρασί, η OENOTELIA αναδεικνύεται ως το σημαντικότερο οινικό trade show στη χώρα μας. Ξεκίνησαν οι προετοιμασίες για τη FOOD EXPO 2019

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=