Food Service τ. 136
T α Reserve Brands, η συλ- λογή των Luxury Brands της Diageo, ανακοίνωσαν πρόσφατα τη δημιουργία ενός νέου καινοτόμου ρό- λου που διαδραματίζουν πλέον στον κλάδο, αυτόν του Global Gastronomer. Ο βραβευμένος Ιρλανδός chef κι επιχειρηματίας, Mark Moriarty, ο οποίος έγινε ευρύτερα γνωστός το 2015, όταν κατέκτησε τον τίτλο «World Young Chef of the Year» του San Pellegrino, επελέγη ως ο πρώτος Diageo Reserve Global Gastronomer. Το FOOD SERVICE μίλησε απο- κλειστικά με τον Mark Moriarty σχετικά με τον νέο του ρόλο, τις προκλήσεις που καλείται να αντι- μετωπίσει, τις τάσεις που διαβλέ- πει στους τομείς του fooding και του ποτού, αλλά και τους στόχους που θέτει με την Diageo. Ο κ. Moriarty εντυπωσίασε την κριτική επιτροπή του «World Young Chef of the Year» το 2015 με το κλασικό, απλό, ωστόσο γε- μάτο αυτοπεποίθηση, μαγειρικό του στυλ. Μάλιστα, την τελευταία τετραετία έχει ενισχύσει έτι περαι- τέρω τη διεθνή του φήμη, καθώς θεωρείται μοναδικός στο να δι- ανθίζει την εμπειρία μέσω μιας καινοτόμου «pop–up» ιδέας μα- γειρικής που συνδυάζει την τέχνη του fine dining με την τέχνη του θεάτρου, κάτι που έχει πραγμα- τοποιηθεί σε μερικές από τις πιο προοδευτικές πόλεις του κόσμου, όπως η Σιγκαπούρη, η Μόσχα, το Κέιπ Τάουν και το Λονδίνο. Θα πρέπει να υπογραμμιστεί πως η εν λόγω συνεργασία ση- ματοδοτεί μία ακόμη δέσμευση της Diageo στη γαστρονομική σκηνή που ξεκίνησε νωρίτερα το 2018 με την ανακοίνωση της δι- εθνούς συνεργασίας της εταιρεί- ας με τα Taste Festivals της IMG ( I n t e r na t i ona l Managemen t Group). Πρόκειται για μια δράση που προσφέρει ευφάνταστες γευ- στικές εμπειρίες στους λάτρεις του καλού φαγητού και ποτού σε ολό- κληρο τον κόσμο. Όσο για τα ποτά της Diageo, αυτά θα βρίσκονται στο επίκεντρο. ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ 15 Κύριε Moriarty, ποιο το πε ριεχόμενο του ρόλου σας ως Global Gastronomer; Ουσιαστικά, λειτουργώ ως σύμ- βουλος σε θέματα φαγητού και γαστρονομίας εν γένει για λογα- ριασμό της Diageo, της κορυφαίας εταιρείας premium αλκοολούχων ποτών παγκοσμίως, βοηθώντας τις ξεχωριστές ομάδες brands της εταιρείας να καταφέρουν να μεγιστοποιήσουν τη δυνητική culinary δυναμική κι αξιοποίηση του portfolio των luxury ποτών της. Δίχως άλλο, οι ευθύνες μου θα είναι ευρείες όσο και ποικίλες, καθώς θα συμπεριλαμβάνουν –δί- χως, ωστόσο να εξαντλούνται– τον καθορισμό των περιστάσεων για φαγητό για το συνολικό portfolio προϊόντων για το χαρτοφυλάκιο των Reserve Brands, την επεξερ- γασία κι ανάπτυξη ενός μενού που θα αντλεί την δημιουργική του έμπνευση από τα brand μας, την υλοποίηση ξεχωριστών events γευσιγνωσίας φαγητού και ποτού, καθώς επίσης και τη στενή συνερ- γασία με το δίκτυο πρεσβευτών του brand μας. Σε μια γενικότερη θεώρηση, ελπίζω να είμαι σε θέ- ση να εμπνεύσω μια μεγαλύτερη πολιτισμική αλλαγή, η οποία θα εμπνεύσει τους ίδιους τους κατα- ναλωτές να αποδειχτούν περισσό- τερο δημιουργικοί με το φαγητό και το ποτό τους. «Οι καταναλωτές επιθυμούν να πληροφορηθούν σχετικά με τα συστατικά και τις εν γένει πρώτες ύλες τόσο σε ό,τι τρώνε, όσο και σε ό,τι πίνουν, από πού προέρχονται, τι ακριβώς είναι, καθώς επίσης και ποιος είναι ο βέλτιστος τρόπος χρήσης τους». ‘ ‘ Mark Moriarty Ιρλανδός chef κι επιχειρηματίας Βραβευμένος «World Young Chef of the Year» του San Pellegrino, Reserve Global Gastronomer της Diageo
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=