Food Service τ. 136
44 ση. Αποτέλεσμα; Να… βάζουν στο παιχνίδι μια σειρά από αισθήσεις, που ξεφεύγουν απλώς και μόνο από τη γεύση. Εάν, φυσικά, θελήσετε να κινηθείτε εντελώς αντισυμβατικά ή διαφορετικά σε σχέση με την πεπατημένη, τότε δεν έχετε παρά να εφαρμόσετε στην πράξη τις νέες τάσεις και να «ζυγίσετε» τις αντίστοιχες αντιδράσεις. Σήμερα, περισσότερο παρά ποτέ, οι καταναλωτικές συνή- θειες και το pattern των δαπανών έχουν μετα- μορφωθεί σε εντυπωσιακό βαθμό, καθώς απο- δεικνύεται πως οι «παραδοσιακοί» καταναλωτές δείχνουν να δαπανούν σαφώς μικρότερα ποσά σε επίπεδο casual dining, στρέφοντας το ενδιαφέρον τους (και κατ’ επέκταση το περιεχόμενο του πορ- τοφολιού τους) στην αναζήτηση εμπειριών. Σχεδιάστε κι υλοποιήστε ένα μοναδικό concept. Ορισμένα από τα πιο συνηθισμένα ερωτήματα, όταν ο επαγγελματίας επιχειρεί να επεξεργαστεί μια τακτική αναφορικά με το experiential dining, είναι εάν το προς συζήτηση event βασίζεται σε συγκεκριμένο θέμα, δίνει έμφαση σε κάποιο τη- λεοπτικό σόου, στηρίζεται σε μια προκαθορι- σμένη ομάδα από συστατικά ή πρώτες ύλες ή εάν σχεδιάζει να εκπλήξει τελείως τους πελάτες. Καθώς στη θεωρία δεν μπορεί να αποδειχθεί η ορθότητα (ή μη) των σκέψεών σας, δεν έχετε πα- ρά να εξετάσετε αναλυτικά τις ξεχωριστές πτυχές που απαρτίζουν κάθε πρόταση. Στη συνέχεια, να τις αξιολογήσετε, να βρείτε τόσο τα δυνατά όσο και τα αδύνατα σημεία τους, να «ζυγίσετε» τις πι- θανότητες επιτυχίας τους και να διαβλέψετε τυχόν κινδύνους και πιθανότητες αποτυχίας. Βέβαια, τα πάντα θα φανούν στην πράξη. Οπότε, βάλτε σε μια σειρά τα events που θεωρείτε πως έχουν περισσότερες πιθανότητες επιτυχίας, προγραμ- ματίστε τα και ξεκινήστε να τα υλοποιείτε. Τότε, μόνο, θα έχετε μια ξεκάθαρη γεύση σχετικά με το τι θέλουν και τι δεν θέλουν οι πελάτες σας. Έτσι, θα έχετε σαφή εικόνα τόσο για την «οδό» που θα ακολουθήσετε όσο και για το τι θα εγκαταλείψετε στην πορεία για την αλλαγή. Δημιουργήστε την αίσθηση του αποκλειστικού. Αποτελεί κοινή παραδοχή πως οι χρήστες των Social Media είναι ιδιαίτερα «ευαίσθητοι» σε ότι έχει να κάνει με το φαινόμενο του FOMO (Fear Of Missing Out). Ειδικά σε ότι αφορά τους φανατι- κούς του Instagram, οι οποίοι δυσκολεύονται να πιστέψουν ότι δεν γνώριζαν για την πραγματοποί- ηση μιας εκδήλωσης ή για την ύπαρξη μιας απο- κλειστικής προσφοράς, ιδιαίτερα εάν δεν συμμε- τείχαν, σε αντίθεση με άλλους Instagram φίλους ή ακολούθους, που γέμισαν stories και posts τα account τους. Έτσι, δεν έχετε παρά να δημοσι- οποιήσετε και εν γένει να διαδώσετε το μήνυμα της πραγματοποίησης ενός θεματικού event και ‘ ‘ Σήμερα, περισσότερο παρά ποτέ, οι καταναλωτικές συνήθειες και το pattern των δαπανών έχουν μεταμορφωθεί σε εντυπωσιακό βαθμό, καθώς αποδεικνύεται πως οι «παραδοσιακοί» καταναλωτές δείχνουν να δαπανούν σαφώς μικρότερα ποσά σε επίπεδο casual dining, στρέφοντας το ενδιαφέρον τους (και κατ’ επέκταση το περιεχόμενο του πορτοφολιού τους) στην αναζήτηση εμπειριών. FORWARD THINKING
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=