Food Service τ. 136

6 Αγαπητοί φίλοι, E ίθισται το τέλος μιας χρονιάς κι η «αυγή» μιας καινούργιας να αποτελεί το πλέον κατάλληλο σημείο, που η πλειοψηφία προβαίνει σε έναν (σύντομο, είναι αλήθεια) απολογισμό των 365 ημερών που πέρασαν και ταυτόχρονα «γεμίζει» τις… σελίδες της αισιοδοξίας της με όνειρα, στόχους, σχέδια και σκοπούς για τις καινούργιες 52 εβδομάδες που βρίσκονται μπροστά της. Αυτό είναι βέβαια απολύτως δικαιολογημένο, καθώς όλοι πάντοτε αναζητούν το βέλτιστο, το πιο κερδοφόρο κι αυτό που μπορεί να αλλάξει τις ισορροπίες και να θέσει σε νέες βάσεις και πορεία ανάπτυξης τις επιχειρήσεις τους. Κι αυτό, δίχως να πρέπει –ουσιαστικά– να συνυπολογίζεται η περιρρέουσα ατμόσφαιρα, καθώς τότε η πραγματικότητα αναδεικνύεται υπέρτερη των καλών προθέσεων, της αισιοδοξίας και των όποιων σχεδίων μετεξέλιξης. Τα τελευταία αρκετά χρόνια, κατά τα οποία και σοβεί η οικονομική κρίση, ένα από τα κυρίαρχα στοιχεία στο επιχειρηματικό σκηνικό είναι αυτό της μετριότητας. Έστω και… χρυσής! Δηλαδή, η λογική που ακούγεται ολοένα και συχνότερα εί- ναι αυτή του: «Ε, ας καταφέρουμε να επιβιώσουμε και βλέπουμε…». Λάθος! Και δη σοβαρό, το οποίο και δύναται να περιορίσει δραστικά τη μελ- λοντική προοπτική σας, η οποία εδράζεται στο σήμερα, στις κινήσεις και στους σχεδιασμούς σας. Παράλληλα, εγκυμονεί ο κίνδυνος να τεθεί ο –άτυπος– πήχης των προσδοκιών σας σε (βολικά) χαμηλά επίπεδα, συμπαρασύροντας ολόκληρο το οικοδόμημά σας προς τα κάτω. Αντιθέτως, ο πήχης σας πρέπει να τοποθετείται όσο πιο ψηλά γίνεται, αναζη- τώντας στόχους που, ενδεχομένως, δια γυμνού οφθαλμού, να βρίσκονται πέρα και πάνω από τις δυνατότητές σας. Ωστόσο, η προσπάθεια να τους φτάσετε μόνο οφέλη έχει να σας προσφέρει. Εξάλλου, ουδέποτε η προσπάθεια έβλαψε κάποι- ον, καθώς ακόμη κι η μαθησιακή διαδικασία ή η συλλογή εμπειριών καταδεικνύ- εται χρήσιμη για τη μελλοντική σας προσπάθεια. Προσπαθήστε να ξεφύγετε από τη μετριότητα, επιχειρήστε να θέσετε σε λει- τουργία τη δημιουργική σας ικανότητα, αναδείξτε τη διαφοροποιημένη πρότασή σας και μην κινείστε στα συνήθη, αναμενόμενα και δεδομένα. Να εύχεστε να μην σας εκλάβουν ως τετριμμένους, χαρακτηρίζοντάς σας με την έκφραση: «Α, ακόμη ένας ίδιος…». Προσπαθήστε να «ανοίξετε» τα μάτια και τον νου σας και κοιτάξτε γύρω σας. Δείτε τι συμβαίνει, από επιχειρηματικής σκοπιάς, στην περιοχή σας κι ακόμη πα- ραπέρα. Όπως είναι κοινά αποδεκτό, πάντοτε υπάρχουν προτάσεις, concepts, υπηρεσίες ή προϊόντα, τα οποία αφενός κάποιος δεν έχει τύχει να σκεφτεί να δημιουργήσει και να αναπτύξει, αφετέρου δε να τα λανσάρει σε συγκεκριμένα τμήματα της αγοράς. Τι απαιτείται; Μα, να στρέψει κάποιος το σκεπτικό και το ενδιαφέρον του προς αυτή την κατεύθυνση και να τα αναζητήσει… Μήπως, λοιπόν, έφτασε η στιγμή να δείτε αυτόν τον «κάποιον» στον καθρέφτη; Καλή συνέχεια, Καλή Χρονιά, με υγεία, δύναμη, καλές πωλήσεις και βέλτιστες υπηρεσίες και προϊόντα! Μην θέτετε τον πήχη χαμηλά! EDITORIAL Compupress A.E. Κεντρικά Γραφεία: 2 ο χλμ. Λεωφ. Μαρκοπούλου, 19400 Κορωπί, τηλ.: 210 9238672, fax: 210 9216847 ΚΩΔΙΚΟΣ: 015812 ΕΚΔΟΤΗΣ: Nίκος Μανούσος ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΣΥΝΤΑΞΗΣ: Ιωάννης Πατρίκος ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ MARKETING: Λουκία Ταλιαδώρου ΑΡΧΙΣΥΝΤΑΚΤΗΣ: Παναγιώτης Μαρκέτος ΔΙΟΡΘΩΣΗ ΚΕΙΜΕΝΩΝ: Βάγια Μπιζιλιώτη ΕΜΠΟΡΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ: Άκης Λιάντζουρας ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ: Δέσποινα Προβιδάκη ΛΟΓΙΣΤΗΡΙΟ: Αρτεμησία Παπαδάκη ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑ: Παυλίνα Μπεθάνη ΝΟΜΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ: Iωάννης Τζίφας ΕΚΤΥΠΩΣΗ-ΒΙΒΛΙΟΔΕΣΙΑ: Μ. ΣΠΥΡΟΥ ΔΙΑΘΕΣΗ-ΔΙΑΝΟΜΗ: ΑΡΓΟΣ A.E.-Πρακτορείο Διανομής Τύπου ΚΩΔΙΚΟΣ ISSN: 1108-9520 Απαγορεύεται η αναδημοσίευση, η αναπαραγωγή, ολική, μερική, περιληπτική, κατά παράφραση ή διασκευή/απόδοση του περιεχομένου του Food Service, με οποιονδήποτε τρόπο, μηχανικό, ηλεκτρονικό, φωτοτυπικό, ηχογράφησης ή άλλο, χωρίς προηγούμενη γραπτή άδεια της Compupress A.E., όπως ορίζει ο νόμος 2121/1993, η Διεθνής Σύμβαση της Βέρνης περί πνευματικής ιδιοκτησίας και οι κανόνες Διεθνούς Δικαίου που ισχύουν στην Ελλάδα.

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=