Food Service τ. 137

12 ΕΙΔΗΣΕΟΓΡΑΦΙΑ RIPPLES έρχεται στην Ελλάδα και συνεργάζεται με την ΑΒΕΚ Η Ripples, η πλατφόρμα μάρκετινγκ για αφρώδη ροφήματα, ανακοίνωσε τη συνερ- γασία της με τον γνωστό ελληνικό διανομέα καφέ, ΑΒΕΚ. Η AΒΕΚ θα διαχειρίζεται εμπο- ρικά το Ripple Maker AM σε ξενοδοχεία, καφέ, καφετέριες κι επιχειρήσεις τροφοδο- σίας που έχουν στόχο να αυξήσουν την αφοσίωση των καταναλωτών τους και κατά συνέπεια και τις πωλήσεις τους. Με το Ripple Maker AM, τα ελληνικά εμπο- ρικά σήματα κι οι επιχειρήσεις μπορούν να προσαρμόσουν τους καφέδες τους με το πάτημα ενός κουμπιού. Χρησιμοποιώντας δε το φυσικό εκχύλισμα καφέ ως μελάνι, η τεχνολογία Ripples επιτρέπει την εκτύπωση λογότυπων, μηνυμάτων των καταναλωτών ή εικόνων σε πραγματικό χρόνο, σε αφρώ- δη ροφήματα. Η επιτραπέζια συσκευή διαθέτει, επίσης, δωρεάν εφαρμογή, η οποία, ανάλογα με το επιχειρηματικό μοντέλο που χρησιμοποι- είται, μπορεί να επιτρέπει στους πελάτες να φορτώνουν την προσωπική τους εικόνα ή μήνυμα σε δευτερόλεπτα. Σημειώνεται ότι η AΒΕΚ ιδρύθηκε το 1997, δραστηριοποιείται στον κλάδο της εστίασης ως ο αποκλειστικός αντιπρόσωπος του καφέ «Espresso Hausbrand Trieste» και «Espresso Nadali» και παρέχει υπηρεσίες σε ολόκληρη τη χώρα, μέσω ενός μεγάλου δικτύου αντι- προσώπων. Έχοντας τη διαχείριση μοναδικών προϊόντων και brands υψηλής ποιότητας, η εισαγωγή του Ripple Maker AM στο χαρτοφυλάκιο της εταιρείας θεωρείται ιδανική προσθήκη. Η εταιρεία «Στρουγκάτο» δραστηρι- οποιείται στον χώρο εμπορίου τρο- φοδοσίας ειδών διατροφής, προσφέ- ροντας υπηρεσίες υψηλής ποιότητας από το 1992. Η επιχειρηματική της δραστηριότητα εστιάζεται στον χώρο της εστίασης και στη συνεχή διεύρυν- ση της γνώσης του αντικειμένου και των προϊόντων για τη βελτιστοποίη- ση των υπηρεσιών που παρέχει. Η «Στρουγκάτο» διαθέτει υπηρεσίες που απευθύνονται σε ένα μεγάλο φάσμα επιχειρήσεων, όπως καταστήματα, ξε- νοδοχεία, mini-market, εστιατόρια, ψητοπωλεία, ταβέρνες και γενικότερα σε όλο τον κόσμο της μαζικής εστία- σης, εφοδιάζοντας μικρές και μεγάλες εταιρείες του χώρου. Τέλος, φέρνο- ντας τις βέλτιστες λύσεις στις ανάγκες της αγοράς, η εταιρεία προχωρά στη επιλεγμενα προϊοντα απο τη στρουγκατο δημιουργία μιας σειράς ειδικά επιλεγ- μένων προϊόντων, παρασκευασμέ- νων, τυποποιημένων και συσκευασμέ- νων για την Μαρκόπουλος – Στρου- γκάτο και παράλληλα παρουσιάζει ένα ελληνικό προϊόν από τη σειρά MARKO POLO, την Ντομάτα Ψιλο- κομμένη – Κονκασέ 2.5kg, για ευκο- λία κι ασύγκριτη γεύση στην κουζίνα. Η MISKO παρουσιάζει τη νέα δια- φημιστική ταινία της «ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΧΑΡΑ», αφιερωμένη στα ζυμαρικά που προσφέρουν καθημερινές στιγ- μές απόλαυσης. Στην ταινία πρωτα- γωνιστούν φοιτητές, μικρές και μεγά- λες οικογένειες, αλλά κι ερωτευμένοι νέοι που απολαμβάνουν ζυμαρικά MISKO στις δικές τους στιγμές χαράς. Στιγμές, όπως την πρώτη φορά που ο άντρας μαγειρεύει για την κοπέ- λα στο σπίτι, που κάποιος βλέπει την αγαπημένη του σειρά και θέλει κάτι να τσιμπήσει, που η οικογένεια μαζεύεται γύρω από το κυριακάτικο Νέα διαφημιστική καμπάνια από τη MISKO τραπέζι, που τα παιδιά χαμογελούν διάπλατα, απολαμβάνοντας τα αγα- πημένα τους μακαρόνια. Την επιμέ- λεια και τη δημιουργία της νέας δια- φημιστικής καμπάνιας υπογράφει η Soho Square Athens, τη σκηνοθεσία της ο Βασίλης Μπουραντάς και την παραγωγή η Foss Production. Το up tempo τραγούδι που γεμίζει ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΧΑΡΑ γράφτηκε αποκλειστικά για τη νέα ταινία της MISKO, ονομά- ζεται Daydreaming και είναι σε σύν- θεση και παραγωγή της Rabbeats, ενώ τους στίχους και τα φωνητικά τα έχει επιμεληθεί ο Δημήτρης Αρώνης.

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=