Food Service τ. 137

ΕΚΘΕΣΗ 19 την απόλυτη ικανοποίησή τους από τον όγκο, την ποικιλία, την ποιότητα και την καινοτομία των εκθε- μάτων, ενώ είχαν την ευκαιρία να πληροφορηθούν σχετικά με πρωτότυπες ιδέες κι ενδιαφέρουσες προτάσεις που παρουσιάστηκαν στα special events. Κατά τη διάρκεια της έκθεσης πραγματοποιήθη- καν ξεχωριστές εκδηλώσεις, πέντε εκ των οποίων «έτρεχαν» παράλληλα με την έκθεση καθ’όλη τη διάρκεια του τετραημέρου. Αυτές ήταν Το Beer Day, που έκανε την «παρθενι- κή» του εμφάνιση, το Beer and Spirit Show, τα Coffee Events, το Gastronomy Forum, το Ελληνικό Πρωινό και, φυσικά, η Γενική Συνέλευση του Ξενοδοχειακού Επιμελητηρίου Ελλάδος, που για μια ακόμα χρονιά πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο της έκθεσης. Η 8η Γενική Συνέλευση του ΞΕΕ στη HORECA Στην 8η κατά σειρά Γενική Συνέλευση του Ξε- νοδοχειακού Επιμελητηρίου Ελλάδος (ΞΕΕ) που πραγματοποιήθηκε κατά την πρώτη μέρα λειτουργίας της έκθεσης συμμετείχαν πάνω από 1.000 ξενοδόχοι από όλη τη χώρα. Οι επαγγελματίες του κλάδου της ξενοδοχίας γνω- στοποίησαν τις ανησυχίες και τους προβληματισμούς τους, σχετικά με την κυβερνητική πολιτική σε μια σειρά από ζητήματα, όπως η υπερφορολόγηση, η βραχυχρόνια ενοικίαση κι οι υψηλές ασφαλιστικές εισφορές. Ο Πρόεδρος, μάλιστα, του ΞΕΕ, Αλέ- ξανδρος Βασιλικός, μιλώντας στο FOOD SERVICE, έστειλε το δικό του μήνυμα στην κυβέρνηση. «Από μια αγελάδα δεν μπορείς να παίρνεις και κρέας και γάλα. Στους ξενοδόχους έχω να πω μόνο, υπομονή κι υπομονή» , τονίζοντας ότι πρέπει η Ελλάδα να επενδύσει στην υποδομή. Ο κύριος Βασιλικός δεν παρέλειψε να αναφερθεί και στο project του ΞΕΕ, που δεν είναι άλλο από το «Ελληνικό Πρωινό», λέγοντας ότι «το 2019 θα είναι έτος εξωστρέφειας, καθώς το Επιμελητήριο επεν- δύει στην προβολή του προγράμματος, τόσο μέσω στοχευμένων ενεργειών όσο και του νέου site του ΞΕΕ». Παράλληλα, σημείωσε πως ολοκληρώθηκε η αναβάθμιση του Ινστιτούτου Τουριστικών Ερευνών και Προβλέψεων, του επιστημονικού ερευνητικού βραχίονα του ΞΕΕ, ενώ ανακοινώθηκε το Preview Pro. Πρόκειται για τη νέα υπηρεσία του ΞΕΕ, ένα μηνιαίο report αναφορικά με τη φήμη κάθε ξενο- δοχείου στα social media και το web booking, με τον κύριο Βασιλικό να τονίζει «Data is oil» , καθώς, όπως υπογράμμισε, «το PreviewPro θα δίνει πληρο- φορίες και σχόλια που θα καθοδηγούν τον ξενοδόχο ,προκειμένου να προβεί στις αναγκαίες βελτιώσεις» . Special events με special περιεχόμενο Στο μεταξύ, τα πολλαπλά σεμινάρια, οι ζωντανές επιδείξεις, οι ενημερωτικές ημερίδες κι η εκπαίδευση σε ποικίλες τεχνικές που πραγματοποιήθηκαν στην έκθεση υπό δομημένους θεματικούς άξονες, όπως Web Hotel, Gastronomy Forum, Beer and Spirits Show, Beer Day, Coffee Events, «κέντρισαν» το ενδιαφέρον αρκετών επισκεπτών, οι οποίοι θέλησαν να πληροφορηθούν κάθε τάση και νεότερη εξέλιξη που κυκλοφορεί στην αγορά και δη στον τομέα ενδιαφέροντός τους. ‘ ‘ Εκτιμάται ότι, κάτι παραπάνω από 125.000 επαγγελματίες που δραστηριοποιούνται σε επιχειρήσεις τόσο του ξενοδοχειακού, όσο και του ευρύτερου επισιτιστικού κλάδου, επισκέφτηκαν τους χώρους διεξαγωγής της έκθεσης στο εκθεσιακό κέντρο Metropolitan Expo στα Σπάτα.

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=