Food Service τ. 137
MARKETING θα επέστρεφαν στην κουζίνα, στην περίπτωση κατά την οποία τα μενού περιελάμβαναν περισσότερες επεξηγήσεις, αναφορικά με τα υλικά και τα ίδια τα πιάτα στο σύνολό τους. Η τεχνολογία βρίσκεται στην κορυφή του ενδια- φέροντος για τα εστιατόρια του μέλλοντος, καθώς οι πελάτες ενδιαφέρονται για εφαρμογές που θα τους επιτρέπουν να πληρώνουν μέσω κινητού τηλεφώνου ή tablet, δίχως καν να μεσολαβεί η παραμικρή αναμονή (44%). Τα δε διαδραστικά ψηφιακά menus που βρίσκονται ενσωματωμένα στα τραπέζια (38%), αλλά και τα μενού που αξιοποιούν την τεχνολογία της επαυξημένης πραγματικότητας, προκειμένου να συμβάλλουν στη διαδικασία της οπτικοποίησης των πιάτων, πριν καν προβούν στη διαδικασία της παραγγελίας (27%), αποτελούν ιδιαίτερα δημοφιλή αιτήματα εκ μέρους του εστι- ατορικού πελατειακού κοινού. Υπό αυτό το πρίσμα, ολοένα και περισσότεροι πελάτες των εστιατορίων ζητούν να περιλαμβά- νονται κατατοπιστικές φωτογραφίες κι αναλυτικές περιγραφές των πιάτων στα μενού, ώστε να μην χρειάζεται να βρίσκονται στη δύσκολη θέση να πρέπει να ρωτούν διαρκώς τους σερβιτόρους. Έτσι, αποφεύγεται το φαινόμενο της πρόκλησης στρες στους ίδιους τους πελάτες. Συν τοις άλλοις, το 45% των ερωτώμενων ανέφερε πως θα ενδιαφερόταν να υπάρχει μια εφαρμογή που να παρέχει αυτού του είδους την πληροφόρηση. «Εγεννήθη» η εφαρμογή «Transplater» Το σύνολο των ανωτέρω οδήγησαν την Barclaycard να συγκεντρώσει, επεξεργαστεί κι αξιοποιήσει τα δεδομένα, φτάνοντας σε μια απά- ντηση: τη δημιουργία ενός πρότυπου app με την επωνυμία «Transplater», που προβάλλει ξεκάθαρες φωτογραφίες με άγνωστα –σχετικά– συστατικά και πρώτες ύλες, μέσω των οποίων οι πελάτες εστιατο- ρίων είναι σε θέση να ενημερώνονται πληρέστερα, πριν προχωρήσουν στην επιλογή και κατ’ επέκταση παραγγελία του πιάτου που τους ενδιαφέρει. Η εν λόγω εφαρμογή, που αυτό τον καιρό «τρέχει» σε πιλοτική βάση στο λονδρέζικο εστιατόριο «Frederick’s» λειτουργεί σε τρία, απλά, βήματα: 1 Ο πελάτης κατεβάζει κι ανοίγει την εφαρμογή «Transplater» 2 Ο πελάτης τραβά φωτογραφία του άγνωστου υλικού, προκειμένου να λάβει ενημέρωση επ’ αυτού. 3 Φωτογραφικό υλικό κι εκτενής περιγραφή σχετικά με την άγνωστη πρώτη ύλη εμφανί- ζονται στην οθόνη. Σύμφωνα με την Kirsty Morris, διευθύντρια του τομέα Λύσεων Πληρωμών της Barclaycard «Η επιλογή του κατάλληλου πιάτου είναι σε θέση από μόνη της να απογειώσει ή να καταρρίψει τη συνολικότερη εμπειρία ενός πελάτη. Μέσω της υιοθέτησης του «Transplater», οι επιχειρήσεις μαζικής εστίασης μπορούν να βοηθήσουν τους πελάτες τους να αισθάνονται περισσότερο σίγουροι με τις επιλογές των πιάτων που πραγματοποιούν. Την ίδια στιγμή ευελπιστούμε πως θα παρέχουμε πολύτιμα δεδομένα και insights στους επαγγελματίες του κλάδου, ώστε με τη σειρά τους να δομούν την καλύτερη δυνατή εμπειρία dining για λογαριασμό των πελατών τους». Όπως υπογραμμίζει ο Matt Segal, ιδιοκτή- της του εστιατορίου «Frederick’s»: «Οι πελάτες μας είναι κάτι παραπάνω από δεκτικοί στη δο- κιμή νέων πιάτων, τα οποία διακρίνονται από μεγάλη ποικιλία γεύσεων, γι’ αυτό κι από την πλευρά μας φροντίζουμε, ώστε συχνά–πυκνά να εισάγουμε ιδιαίτερα ενδιαφέροντα συστατικά και πρώτες ύλες, διασφαλίζοντας ταυτόχρονα πως οι κλασικές κι αγαπημένες τους γεύσεις βρίσκουν πάντοτε χώρο στο μενού μας. Είμαστε πολύ ενθουσιασμένοι με τη συνέργειά μας με την Barclaycard για τη δοκιμαστική λειτουργία του «Transplater», καθώς προσδοκούμε πως μπορεί να αποτελέσει μια σημαντική καινοτομία, η οποία μελλοντικά θα ενθαρρύνει τους ίδιους τους πελάτες να είναι περισσότερο… περιπετει- ώδεις κατά τη διαδικασία της παραγγελίας. Κι αυτό, επιλέγοντας και δοκιμάζοντας διαφορετικά φαγητά και γεύσεις! Δίχως αμφιβολία, θα απο- τελούσε ξεκάθαρο κέρδος για το μενού και κατ’ επέκταση το εστιατόριό μας». < 36 ‘ ‘ Η Barclaycard ανέπτυξε το «Transplater», μια νέα πρότυπη εφαρμογή, η οποία «μεταφράζει» κάθε πιθανά άγνωστο συστατικό ή πρώτη ύλη που βρίσκεται σε ένα μενού, προβάλλοντας κατατοπιστικές φωτογραφίες, αναλυτικές πληροφορίες και περιγραφές.
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=