Food Service τ. 137

38 Κ ι εκεί που έπειτα από μια εκτενή, εν- δεχομένως πολύπλοκη ή χρονοβό- ρα διαδικασία, οι δύο πλευρές ξεκι- νούν να συνεργαστούν, αίφνης, προ- κύπτει μια καλύτερη ή πιο δελεαστική υπό όρους πρόταση και, δίχως δεύτερη σκέ- ψη, αφήνουν τον μέχρι σήμερα εργοδότη τους στα κρύα του λουτρού! Χωρίς καν να διστά- σουν στιγμή, είτε ακόμη και να τους γεννηθεί κάποιου είδους ηθικής φύσεως αμφιβολία. Αλήθεια, υπάρχει τρόπος να θεμελιώσετε την πί- στη και το εν γένει αίσθημα της αφοσίωσης στην επιχείρηση, το brand, το concept, ακόμη και σε εσάς προσωπικά; Τα εστιατόρια σήμερα βρίσκονται αντιμέτωπα με έναν αδυσώπητο αγώνα, εν πρώτοις να βρουν κι εν συνεχεία να καταφέρουν να κρατήσουν κο- ντά τους, τους εργαζομένους. Ο μεγαλύτερος… εχθρός δεν είναι άλλος από τους ίδιους τους εργαζομένους, καθώς στην πράξη αποδεικνύο- νται αρκούντως επιρρεπείς σε προτάσεις τρίτων, «ξεπουλώντας» συμφωνίες που ακόμη δεν έχουν προλάβει να… κρυώσουν γι’ ακόμη κι ανούσια ανταλλάγματα. Υπό αυτό το πρίσμα, γεννάται το ερώτημα: «υπάρχει τρόπος να διατηρήσω στις τάξεις μου για αποδεκτό χρονικό διάστημα το προσωπικό που ταιριάζει στις ανάγκες της επιχείρησής μου;». Το «FOOD SERVICE» σας προτείνει 5 τρόπους, για να το κάνετε πράξη! Συγκεκριμένα: OPERATIONS Και «φροντίζει» για τη διατήρηση του ανθρώπινου δυναμικού σας! το loyalty… σώζει! Το «προβληματικό» οικονομικό περιβάλλον που έχει ενσκύψει εδώ κι αρκετά χρόνια στη χώρα μας, έχει επιδράσει τόσο στη σχέση των επιχειρήσεων με τους εργαζομένους τους, όσο και στην ικανότητα των πρώτων να αναζητούν όσους ανταποκρίνονται στις απαιτήσεις και τα «θέλω» τους.

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=