Food Service τ. 137

52 Δημιουργήστε «στοχευμένα» πακέτα προσφορών! Αναμφίβολα, οι αφορμές για ομαδικές ή εταιρι- κές μαζώξεις βρίσκονται πάντοτε εκεί έξω, αρκεί να τις κυνηγάτε, προκειμένου να τις φιλοξενείτε στον χώρο σας! Από εταιρικά γεύματα και κοπή πίτας μέχρι συγκεντρώσεις μικρών ομάδων με κοινά ενδιαφέροντα, πολιτιστικών συλλόγων κ.ά. Αλήθεια, λοιπόν, μήπως αποτελεί έξυπνη ιδέα η αντικατάσταση μέρους των απωλειών που προ- κύπτουν από την επιβράδυνση του πλήθους των πελατών και της συχνότητας με την οποία βγαί- νουν έξω για φαγητό, με τη φιλοξενία οργανωμέ- νων εταιρικών γευμάτων κι εν γένει εκδηλώσεων; Ξεκινήστε από τον σχεδιασμό μεμονωμένων πα- κέτων και δελεαστικών προσφορών, με πλούσιο περιεχόμενο, που θα στηρίζεται στη διαφορετικό- τητα, την ποιότητα και την ποικιλία. Μην ξεχνάτε πως ο χρόνος είναι περιορισμένος και γι’ αυ- τό απαιτούνται ταχύτητα, αμεσότητα, ξεκάθαρες προτάσεις και δελεαστικά οικονομικά δεδομένα. Ρίξτε στη… μάχη τα ποτά! Καθώς όπως ισχυρίζεται ο θυμόσοφος λαός «Συν Αθηνά και χείρα κίνει», μια ακόμη ιδέα για την ενίσχυση της κίνησης στο κατάστημά σας κατά τα πιο ήσυχα χρονικά διαστήματα του έτους είναι να ρίξετε στη… μάχη και τα ποτά. Υπό αυτή την έννοια, οι επαγγελματίες του κλάδου θα μπορού- σαν να ενθαρρύνουν τους καταναλωτές να βγαί- νουν έξω για φαγητό, αλλάζοντας το μενού των διαθέσιμων ποτών, εισάγοντας περισσότερο φρέ- σκα κοκτέιλ και πιο συναρπαστικά ποτά ή ακόμη κι αναψυκτικά, τα οποία είναι πλήρη σε γεύση και ταυτόχρονα ανταποκρίνονται στις απαιτήσεις για περισσότερο υγιεινές ή διαιτητικές επιλογές. Δίχως αμφιβολία, υφίσταται μια πραγματική ευκαιρία για την αύξηση των πωλήσεων κατά τη συγκεκριμένη χρονική περίοδο. Σίγουρα δε, ενισχύοντας το εύρος των διαθέσιμων ποτών και λαμβάνοντας υπόψη στην πράξη και μέσω αντί- στοιχων δημιουργιών τις ανάγκες των πελατών, οι επιχειρήσεις που τολμούν ανταμείβονται με πρόσθετες πωλήσεις κι αύξηση της πίστης των πελατών τους! Μην σκεφτείτε καν πως στη συγκεκριμένη πε- ρίπτωση ισχύει η λογική πως τα πάντα ταιριάζουν σε όλους σε ό,τι αφορά το μενού των ποτών, κα- θώς οι πελάτες, συνήθως, αναζητούν μια εντελώς διαφορετική εμπειρία κατανάλωσης αλκοόλ. Για παράδειγμα, οι εστιάτορες, κινούμενοι στην πορεία που ενδεχομένως χαράζουν αναφορικά με την προσφορά περισσότερο υγιεινών γευ- στικών επιλογών, μπορούν να συνδυάζουν τη ζήτηση και με αντίστοιχες προτάσεις ποτών ή χα- μηλών σε ζάχαρη αναψυκτικών. Πλέον, οι πελά- τες αναζητούν προϊόντα κι εν γένει επιλογές που συμβάλλουν στο wellbeing τους και δη με θετικό πρόσημο, ενώ ταυτόχρονα έχουν ψηλά στη λίστα των θέλω τους περισσότερο φυσικές λύσεις, που περιέχουν χαμηλά ή ακόμη και μηδενικά επίπεδα ζάχαρης, βοηθώντας τους να διατηρούν ένα πιο υγιεινό lifestyle. Τέλος, αναφορικά με τον τομέα των ποτών, έχουν προκύψει μια σειρά από ιδιαί- τερα εντυπωσιακά και χρήσιμα στατιστικά στοι- χεία, η επεξεργασία των οποίων μπορεί να οδη- γήσει τους επαγγελματίες σε ιδιαίτερα αποδοτικές κατευθύνσεις! Υπό αυτό το πρίσμα: • Σύμφωνα με μελέτη της Monin, οι πελάτες που ανήκουν στην ηλικιακή ομάδα 18–24 και οι Millennials είναι περισσότερο πρόθυμοι να πειρα- ματιστούν με αρωματισμένα ποτά. • Οι γεύσεις της φράουλας και του βατόμουρου αποτελούν τις πλέον δημοφιλείς για τους κατανα- λωτές, σε ποσοστό 41% και 38% αντίστοιχα. • Η φίνα γεύση αποτελεί τον πιο καθοριστικό πα- ράγοντα για τους καταναλωτές στην επιλογή ενός ποτού. • Η πλειοψηφία των καταναλωτών δηλώνει δια- τεθειμένη να πληρώσει μεγαλύτερο τίμημα, ώστε να γευτεί ένα μη αλκοολούχο ή έστω χαμηλής περιεκτικότητας σε οινόπνευμα κοκτέιλ. < IDEAS

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=