Food Service τ. 137
59 FUTURE LOOK τους, χρήσιμο θα ήταν οι σεφ να δίνουν περισ- σότερη βαρύτητα στον τρόπο της καλλιέργειας ή εκτροφής των πρώτων υλών που χρησιμοποιούν, φροντίζοντας για τη διασφάλιση της εφαρμογής χρηστών μεθόδων. Μάλιστα, μην διστάζετε να αναδεικνύετε και να προβάλλετε σε κάθε ευκαι- ρία και με κάθε μέσο την εξειδικευμένη γνώση που διαθέτετε σχετικά με την προέλευση και την πορεία του συνόλου των συστατικών που αξιο- ποιείτε στην κουζίνα σας. Τέλος, μόνο ως απαρατήρητη δεν περνά τε- λευταία η επανεμφάνιση των – κομματάκι – old school γαλλικών τεχνικών και τεχνοτροπιών. Φροντίστε, ώστε να δοκιμάζετε και να εισάγετε στους πελάτες σας out–of–the–box εμπειρίες, οι οποίες και θα μένουν ανεξίτηλες στη μνήμη τους! Για παράδειγμα, πώς πιστεύετε πως θα ένιωθαν οι πελάτες σας στην περίπτωση κατά την οποία τους διασφαλίζατε μια κάθε άλλο παρά συνηθι- σμένη, πίσω από την… κουρτίνα, εμπειρία; Γιατί δεν δομείτε μια ολοκληρωμένη εμπειρία που θα περιλαμβάνει λ.χ. πειραματικά νέα γευστικά ή εν γένει μαγειρικά concepts, την αποκάλυψη off menu μυστικών κ.ά. Πόσο πιο συναρπαστικό εί- ναι από το να τους προσφέρετε μια ακόμη έκπτω- ση ή ένα συνδυαστικό combo γεύμα; Ρητορικό είναι το ερώτημα… Η σταθερά ανοδική πορεία του snacking! Ο συγκερασμός μιας σειράς από ξεχωριστές τάσεις έχουν οδηγήσει την εστιατορική βιομηχα- νία να αναζητά τρόπους θωράκισης της πελατείας της, με την ταυτόχρονη ανάδειξη πιάτων, γεύσε- ων και συνηθειών που θα αυξάνει το πελατειακό τους αποτύπωμα, κάτι που θα αποτιμάται στο ταμείο! Σε αυτή τη λογική, οι επαγγελματίες του κλάδου δείχνουν να αναζητούν τρόπους δη- μιουργικής διείσδυσης στον χώρο μεταξύ του μεσημεριανού και του δείπνου, καθώς εκτιμούν πως το χρονικό σημείο είναι ιδανικό για την ανά- πτυξη των πωλήσεων, αφού κι ο όγκος της ενδια- φερόμενης πελατείας είναι τέτοιος που μπορεί να δικαιολογήσει την προσπάθεια. Σημαντική είναι η προτίμηση που δείχνουν οι πελάτες στις «grab & go» επιλογές, οπότε επενδύστε στο packaging και το εν γένει convenience επ’ ωφελεία των πε- λατών σας. Φροντίστε, μάλιστα, να πετύχετε τον συνδυασμό γεύσης, μικρής μερίδας κι ελκυστικής τιμής. Μην ξεχνάτε πως η επιθυμία, και δη η ξαφ- νική, παίζει σημαίνοντα ρόλο στην επιτυχημένη λειτουργία του snacking. < Νούμερα που… μετράνε! 19,9% των πελατών επισημαίνει πως η εξασφάλιση της ευκολίας είναι αρκούντως σημαντική για το πρωινό του γεύμα. Μόλις το 13,8% των πελατών αναφέρει πως το στοι- χείο του convenience είναι περισσότερο σημαντικό κατά τη διάρκεια του μεσημεριανού γεύματος, ενώ το 14,4% το θεωρεί βαρύνουσας σημασίας κατά τη διάρ- κεια του βραδινού γεύματος! Το 44,1% των πελατών θεωρεί πως η εμπειρία παίζει καταλυτικό ρόλο για το πρωινό γεύμα. Ποσοστό που είναι το χαμηλότερο, εν συγκρίσει με κάθε άλλο γεύμα κατά τη διάρκεια της ημέρας. 52% των καταναλωτών απολαμβάνει μόνο το πρωινό γεύμα! Το 25% των πελατών του πρωινού γεύματος, σε διε- θνές επίπεδο, επιλέγει την παρεχόμενη δυνατότητα του drive–thru, για την παραλαβή της παραγγελίας του. Το 61% των πελατών μεσημεριανού προτιμά να επισκε- φτεί ένα εστιατόριο, προκειμένου να απολαύσει ένα πιάτο, εν συγκρίσει με το 58% αυτών του δείπνου και 49% του πρωινού. Περισσότεροι από το 79% των πελατών επιλέγουν να απολαμβάνουν το μεσημεριανό τους σε ένα εστιατόριο, εν συγκρίσει με το 61% που δείχνουν να βολεύονται με τον χώρο του γραφείου τους. Κάτι παραπάνω από τους μισούς πελάτες ( 55% ) παραμένουν σταθεροί όσο και προσκολλημένοι στις snacking συνήθειές τους. Μόλις το 9% των πελατών επιλέγει να καταναλώνει σνακ μεταξύ των γευμάτων, ενώ το 5% εξ αυτών θεω- ρεί πως ενδέχεται να αντικαταστήσει ένα ολοκληρωμένο γεύμα με κάποιο σνακ! Περίπου οι μισοί καταναλωτές ( 48% ) δηλώνουν… επιρρεπείς στην απολαύση κάποιου σνακ μεταξύ γευμά- των ή ακόμη κι αργά τη νύχτα. ‘ ‘ Μην διστάζετε να επενδύετε σε περισσότερο υγιεινές γεύσεις, με τον περιορισμό βλαβερών συστατικών.
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=