Food Service τ. 137
63 και πέραν της «κλασικής» δίμηνης καλοκαιρινής εποχικότητας. Επιπροσθέτως, οι επιχειρηματίες του εστιατορι- κού κλάδου θα πρέπει να είναι πάντοτε προετοι- μασμένοι όσο κι αποφασισμένοι να προβαίνουν στις απαιτούμενες αλλαγές στη δομή και τη μορ- φή της δραστηριοποίησής τους, ώστε να συλλαμ- βάνουν και να ανταποκρίνονται στα νέα δεδομέ- να. Ακόμη κι εάν χρειάζεται να μεταφέρουν την έδρα της επιχείρησής τους. Και πώς θα εξελιχθούμε περαιτέρω; Οι επαγγελματίες του χώρου της μαζικής εστία- σης οφείλουν να έχουν διαρκώς κατά νου το next big thing, την κατεύθυνση που θα κινηθεί μελλο- ντικά ο κλάδος, καθώς επίσης και τους τρόπους, με τους οποίους θα είναι σε θέση να μετεξελίσ- σουν το ίδιο τους το concept, προκειμένου να συμβαδίζει με τα νέα δεδομένα. Έτσι, είτε οι νέες τάσεις αφορούν τον πιο έντονο ρόλο της τεχνολογίας στην καθημερινότητα των εστιατορικών εξελίξεων, είτε οι αλλαγές υποδει- κνύουν ανανεώσεις του περιεχομένου των μενού, προκειμένου να αντανακλά τη διαφορά των γεύ- σεων, είτε οι εναλλακτικές περιλαμβάνουν τον τρόπο, ώστε το εστιατόριο να μπορεί να προσφέ- ρει μια ξεχωριστή dining εμπειρία, το συμπέρα- σμα είναι κοινό: οι επιχειρήσεις εστίασης δεν μπο- ρούν απλώς να πραγματοποιούν μικρο–αλλαγές σε ένα μοντέλο που διατηρούν επί χρόνια και να πιστεύουν πως θα παραμείνουν στον… αφρό. Πλέον, απαιτείται σύγχρονη ματιά, γενναιότη- τα, δημιουργικότητα, καινοτομία, ταχύτητα στην αντίληψη, αποφασιστικότητα στις κινήσεις, καθώς επίσης και πίστη στο προϊόν. ������������������������������������������������������������������� < STRATEGY
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=