Food Service τ. 137

επιχείρησης εστίασης. Κι αυτό, ενώ υπήρχε η δυ- νατότητα για την ταυτόχρονη προβολή προσφο- ρών, διαφημιστικών μηνυμάτων σχετικών με νέες γεύσεις και προϊόντα, γευμάτων combo με ποτό ή αναψυκτικό, προτροπή να δοκιμάσουν οι πελάτες την τάδε ή τη δείνα γεύση κ.ο.κ. Ένα πραγματικό εργαλείο marketing και προώθησης, «ζωντανό», με ανεξάντλητο χρόνο λειτουργίας και με φρέσκια προσέγγιση, που απευθύνεται σε κάθε πελατειακό κοινό και που προσθέτει αξία σε μια επιχείρηση. Κι όμως, όπως εξάλλου συμβαίνει πολύ συχνά με τε- χνολογικά προϊόντα και λύσεις, οι χρήστες αξιοποι- ούν μόνο ένα πολύ μικρό μέρος από τις συνήθως μεγάλες δυνατότητες που τους παρέχονται. Αποτέ- λεσμα; Όσοι από τους επαγγελματίες αποφασίζουν να ξεφύγουν από τα… τετριμμένα και να πάνε κόντρα στο ρεύμα, κερδίζουν τις εντυπώσεις και φυσικά εκμεταλλεύονται ένα ιδιαίτερα ισχυρό μέσο προβολής της ίδιας τους της επιχείρησης. Αποφύγετε μονότονη επανάληψη, διαρκή κίνηση στην εικόνα και υπερπροβολή! Όπως συμβαίνει σε κάθε τεχνολογική εξέλιξη με τη μορφή απτού προϊόντος ή υπηρεσίας, έτσι και στην αγορά της ψηφιακής σήμανσης υπάρχουν ορισμένοι απλοί κανόνες που προτείνονται, ώστε να κερδίζουν οι ενδιαφερόμενοι επαγγελματίες το μέγιστο από τη χρήση τους. Συγκεκριμένα, θα πρέπει να αποφεύγεται η προ- βολή ενός και μόνο μηνύματος καθ’ όλη τη διάρ- κεια της λειτουργίας της οθόνης ψηφιακής σήμαν- σης. Αν μη τι άλλο κουράζει, δεν προσθέτει αξία και, ταυτόχρονα, εμποδίζει την παρουσίαση της πλήρους προϊοντικής γκάμας της επιχείρησής σας. Παράλληλα, δίνεται το μήνυμα πως είτε η δυνα- μική του εστιατορίου σας εξαντλείται στο πιάτο του σταθερά επαναλαμβανόμενου μηνύματος είτε δεν δίνετε την ανάλογη σημασία κι αξία στη συγκεκρι- μένη ευκαιρία επικοινωνίας με τους πελάτες σας. Επίσης, καλό είναι να αποφεύγετε τη διαρκή κί- νηση στην εικόνα που επιλέγετε να προβάλλετε. Η υπερπροβολή βίντεο είναι περίπου βέβαιο πως προ- καλεί συναισθήματα σύγχυσης στους πελάτες σας! Όταν η «ευφυΐα»… συναντά τα δεδομένα! Σήμερα, περισσότερο παρά ποτέ, είναι ανα- γκαία η αξιοποίηση τεχνολογικών προϊόντων κι εφαρμογών, προκειμένου να ενισχυθεί δρα- στικά η «ευφυής» χρήση της ψηφιακής σήμαν- σης και των οθονών ψηφιακών μενού. Πόσο μάλλον, από τη στιγμή που θεωρούνται –πλέ- ον– ως ένα ιδιαίτερης σημασίας εργαλείο επι- κοινωνίας. Υπό αυτό το πρίσμα, χρειάζεται να μετεξελιχθεί η ευφυΐα τους, ώστε να είναι σε θέση να «συνεργαστούν» αρμονικά με τις συ- σκευές κινητής τηλεφωνίας. Προσέξτε, λοιπόν, η λύση ψηφιακής σήμανσης που θα επιλέξετε να «επικοινωνεί» με κάθε μορφής και τύπο smartphone. Κάτι που μπορεί να γίνει πράξη με την προσθήκη συσκευών αναγνώρισης που τοποθετούνται κοντά στις λύσεις ψηφιακής σή- μανσης, προκειμένου να ενημερώνουν την οθό- νη του ψηφιακού μενού ή να στέλνουν σχετικό μήνυμα στη διεύθυνση του εστιατορίου για την ύπαρξη ενός σταθερού ή επαναλαμβανόμενου πελάτη στον χώρο. Οι συγκεκριμένες συσκευές ενημέρωσης επιτρέπουν στην οθόνη ψηφιακής σήμανσης να αναγνωρίζει και να επικοινωνεί με τον ίδιο τον πελάτη, μέσω του κινητού του τηλεφώνου! Μια από τις πλέον πρόσφατες εξελίξεις, που σχετίζεται με τις προαναφερθείσες συσκευές αναγνώρισης, είναι πως λειτουργούν σε οποια- δήποτε συσκευή διαθέτει ηχεία. Απλώς, οι πε- λάτες σας θα πρέπει να κατεβάσουν μια εφαρ- μογή στο κινητό τους τηλέφωνο, προκειμένου τα συστήματα ψηφιακής σήμανσης κι οι οθόνες τους να επικοινωνούν με αυτό. Ένα ακόμη σημαντικό όσο και συναρπαστικό πεδίο δράσης της ψηφιακής σήμανσης είναι η συγκέντρωση και δυνατότητα περαιτέρω αξιο- ποίησης των στοιχείων analytics. Τα τελευταία, μπορούν να καθοδηγήσουν σε ακόμη πιο απο- τελεσματική διαχείριση τα ίδια τα εστιατόρια, καθώς τους εξασφαλίζουν χρήσιμα στοιχεία για τους πελάτες τους, τις συνήθειές τους, τις επιλο- γές τους κ.ά. Κάτι που γίνεται πραγματικότητα, TECH 73 ‘ ‘ Αποφύγετε να προβάλετε ένα και μόνο μήνυμα καθ’ όλη τη διάρκεια της λειτουργίας της οθόνης ψηφιακής σήμανσης. Αν μη τι άλλο κουράζει, δεν προσθέτει αξία και, ταυτόχρονα, εμποδίζει την παρουσίαση της πλήρους προϊοντικής γκάμας της επιχείρησής σας!

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=