Food Service τ. 137

74 TECH μέσω της συλλογής κι ανάλυσης των πληρο- φοριών που προέρχονται από τα συστήματα ψηφιακής σήμανσης, σχετικά με τις αγοραστικές συνήθειες κι επιλογές των πελατών, ή ακόμη και μέσω της αναγνώρισης νέων τάσεων. Απο- τέλεσμα; Τα εστιατόρια να μπορούν να διαμορ- φώσουν ανάλογα τη λειτουργία τους, ώστε να διαχειρίζονται με περισσότερο «ευφυή» τρόπο την καθημερινή δραστηριοποίησή τους. Ακόμη και… ακτινογραφία των πελατών σας! Οι οθόνες ψηφιακής σήμανσης δύναται να έχουν ενσωματωμένες μικροσκοπικές κάμερες που με τη σειρά τους είναι συνδεδεμένες με εξειδικευμένες εφαρμογές λογισμικού αναγνώ- ρισης προσώπου. Κάτι που τους επιτρέπει να είναι σε θέση να συλλέγουν πολύτιμα στοιχεία, σχετικά με τους πελάτες που παρατηρούν ή δια- βάζουν τον ψηφιακό κατάλογο του εστιατορίου σας, όπως το φύλο, την ηλικιακή ομάδα, την εθνικότητα κ.ο.κ. Στη συνέχεια, οι πληροφορίες που προκύπτουν, με την κατάλληλη επεξεργα- σία, μπορούν να αποδειχτούν πραγματικός… θησαυρός για τους ενδιαφερόμενους επαγγελ- ματίες, καθώς δύναται να τους οδηγήσουν σε πολύτιμα συμπεράσματα σχετικά με τη βάση των πελατών τους. Τι να προσέξετε – πώς να επιλέξετε! 1. Θέστε ξεκάθαρους στόχους Ενδεχομένως το πρώτο βήμα που πρέπει να πραγματοποιήσει ο επαγγελματίας του κλάδου της μαζικής εστίασης είναι να σκεφτεί και να κα- ταγράψει τι ακριβώς επιθυμεί να πετύχει, μέσω της εγκατάστασης και της λειτουργίας του νέου συστήματος. Κι αυτό, πέρα από την προβολή περιεχομένου με έναν περισσότερο «ζωντανό» τρόπο. Μπορεί να αποδειχτεί εξαιρετικά χρηστι- κό όσο κι αποτελεσματικό, εάν προσδιορίσετε τόσο τους βραχυπρόθεσμους όσο και τους μα- κροπρόθεσμους στόχους σας. Πόσο μάλλον, από τη στιγμή κατά την οποία ένα σύστημα ψηφιακής σήμανσης θα πρέπει να είναι σε θέση να λειτουργεί απροβλημάτιστα και με πλήρη αξιοπιστία για χρονικό διάστημα που εκτείνεται από τρία έως και πέντε χρόνια. Βέβαια, δεν λεί- πουν και τεχνολογικοί πάροχοι που κάνουν λό- γο για περισσότερο εκτεταμένη λειτουργία που κυμαίνεται από τα επτά έως τα δέκα χρόνια. 2. Αποφύγετε την πιθανότητα εμφάνισης «μαύρης» οθόνης! Δίχως αμφιβολία, στον ευρύτερο τομέα της μαζικής εστίασης και των τροφίμων εν γένει, ο όρος «αξιοπιστία» αποτελεί τον πλέον πολύ- τιμο παράγοντα. Σκεφτείτε, λοιπόν, οι οθόνες ξαφνικά να… παγώσουν ή να «μαυρίσουν»! Ακούγεται σαν σενάριο ταινίας καταστροφής. Χώρια τον αντίκτυπο που μπορεί να έχει στους πελάτες σας. Κύριο ζητούμενο αποτελεί η επι- λογή οθόνης που το ποσοστό λειτουργικής αποτυχίας ή αστοχίας θα κινείται κοντά στο μηδέν ή –ακόμη καλύτερα– σε απόλυτα μηδε- νικό επίπεδο! Εξαιρετικά χρήσιμο θα ήταν να αποφύγετε τον… πειρασμό της εξοικονόμησης ορισμένων –μόνο– ευρώ, επιλέγοντας προϊόντα που απευθύνονται αποκλειστικά σε τελικούς χρήστες, με εξόχως χαμηλότερες τεχνολογικές και λειτουργικές απαιτήσεις, τα οποία, παράλ- ληλα, δεν έχουν σχεδιαστεί, κατασκευαστεί και ούτε, φυσικά, παρέχουν την ανάλογη εγγύηση, ώστε να λειτουργούν σε καθημερινή βάση και δη επί μακρόν. Όταν εξετάζετε τι τύπο οθόνης να επιλέξετε για την επιχείρησή σας, θα πρέπει να έχετε κατά νου ορισμένους βασικούς παράγοντες και μια σειρά από λεπτομέρειες. Τέτοιες μπορεί να είναι: • Η ύπαρξη οθονών με αντιθαμβωτική προ- στασία • Οθόνες με υψηλή ανάλυση • Εξοπλισμό με συμπαγή όσο και στιβαρή μη- χανική υποδομή. Είναι εξόχως σημαντικό να μην σας διαφύγει μια λεπτομέρεια: η οθόνη αποτελεί ένα και μό- νο τμήμα ενός συνολικότερου συστήματος ψη- φιακής σήμανσης. Γιατί, για παράδειγμα, υπάρ- ‘ ‘ Εξαιρετικά χρήσιμο θα ήταν να αποφύγετε τον… πειρασμό της εξοικονόμησης ορισμένων –μόνο– ευρώ, επιλέγοντας προϊόντα που απευθύνονται αποκλειστικά σε τελικούς χρήστες, με εξόχως χαμηλότερες τεχνολογικές όσο και λειτουργικές απαιτήσεις.

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=