Food Service τ. 137

80 Στοχευμένη υπηρεσία και για επιχειρήσεις! Το επόμενο βήμα για την Uber ήταν το λαν- σάρισμα της υπηρεσίας Eats for Business, μέσω του οποίου διασφαλίζεται γρήγορος, αξιόπιστος και γευστικός τρόπος παραγγελίας φαγητού στο γραφείο, σε εταιρικά meeting, συναντήσεις με πελάτες κ.ά. Πρόκειται για έναν τρόπο, ώστε οι εταιρείες να φροντίζουν αναφορικά με τη διαχείριση του delivery φαγητού για τους υπαλλήλους τους, ανε- ξαρτήτως εάν αυτοί πραγματοποιούν παραγγελία για το γραφείο ή εάν ταξιδεύουν για επαγγελματι- κούς λόγους. Για παράδειγμα, πολλοί εργαζόμε- νοι που αναγκάζονται να βρίσκονται μακριά από το σπίτι τους για κάποιο επαγγελματικό ταξίδι, μέσω του Uber Eats μπορούν να αναζητούν κι εν τέλει να επιλέγουν από την επιθυμητή κου- ζίνα ή εστιατόριο που συγκεντρώνει πολλές και καλές κριτικές τα πιάτα που ορέγονται, τα οποία φτάνουν στο ξενοδοχείο που μένουν σε ελάχιστο χρόνο, στη μισή τιμή σε σχέση με ό,τι θα κόστιζε το γεύμα στο ίδιο το ξενοδοχείο και με τιμολόγη- ση και καταχώριση απευθείας στο σύστημα εξό- δων της εταιρείας! Το Uber Eats for Business έχει ως αποτέλεσμα οι επιχειρήσεις να αποκτούν τη δυνατότητα ελέγχου κι αναφοράς των χρεώσεων. Με το Eats for Business, οι οργανισμοί ανά τον κόσμο μπορούν να επωφεληθούν από πολλα- πλές διευκολύνσεις κι ειδικά σχεδιασμένα προ- γράμματα που προωθεί η Uber, όπως καλά σχε- διασμένα μενού για γεύματα αργά το βράδυ στο γραφείο, για ομάδες εργασίας, για ελαφριά σνακ, για πολύωρα εταιρικά meeting, για επίσημες εκδηλώσεις κ.ο.κ. Η εταιρεία μπορεί, επίσης, να επιλέγει μέχρι ποιο σημείο σε επίπεδο ποσού θα χρηματοδοτεί κάθε γεύμα χωριστά κ.ά. Επιπροσθέτως, οι επιχειρήσεις έχουν μια εκτενή και ξεκάθαρη εικόνα, αναφορικά με τις χρεώσεις που προκύπτουν και σχετίζονται με τις παραγγε- λίες των εργαζομένων ή των ομάδων εργασίας. Παράλληλα, μπορούν να λαμβάνουν και να αξιοποιούν μια σειρά από πλούσια αναλυτικά στοιχεία, ώστε να αποκτούν σαφή εικόνα, σχετικά με το τι ξοδεύουν και πότε, τις συνήθειες των ερ- γαζομένων τους κ.ο.κ. Στοιχεία, που μπορούν, επίσης, να βοηθήσουν τις εταιρείες να λαμβάνουν καλύτερες αποφάσεις για το είδος των γευμάτων που πρέπει να προ- σφέρουν λ.χ. σε μεμονωμένες ομάδες εργασίας. Οι εργαζόμενοι από την πλευρά τους εξοικονο- μούν χρόνο, δεν μπλέκουν σε μια ατέρμονη δι- αδικασία αναζήτησης και, ταυτόχρονα, χρεώνουν τον διαθέσιμο εταιρικό λογαριασμό, μέχρι του σημείου που τους επιτρέπεται, βάσει της εταιρικής πολιτικής που εφαρμόζεται. < ‘ ‘ Μέχρι το 2030 η πλειοψηφία των γευμάτων που σήμερα μαγειρεύονται στο σπίτι, θα παραγγέλλεται online και θα παραδίδεται είτε από εστιατόρια είτε κεντρικοποιημένα! DISRUPTION

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=