Food Service τ. 137

9 Συνεργασία Rolco και Christeyns Οι εταιρείες Rolco και Christeyns ανακοί- νωσαν τη δημιουργία νέας κοινής εταιρείας (JV) Rolco – Christeyns PC. Στόχος αυτής της νέας εταιρείας είναι η παροχή ολοκληρωμένων λύσεων στους επαγγελματίες, καλύπτοντας τις ανάγκες της συνεχώς και ταχέως αναπτυσσόμενης αγοράς φιλοξενίας κι εστίασης, εστιάζοντας κατ’ αρχάς στα προϊόντα και τις υπηρεσί- ες για Πλυντήρια και Ξενοδοχεία και, στη συνέχεια, στις υπηρεσίες καθαρισμού της βιομηχανίας και βιοτεχνίας Τροφίμων και Ποτών. Η νέα Rolco – Christeyns PC. στοχεύει να γίνει η πρώτη επιλογή του επαγγελματία στην προσπάθεια μεγιστοποίησης της απο- δοτικότητάς του, μέσα από τη συνεχή υπο- στήριξη της αποτελεσματικής κι ευέλικτης οργάνωσης, την προσφορά καινοτόμων προϊόντων και υπηρεσιών, καθώς και την τεχνογνωσία στη διαχείριση πόρων και πα- ραγωγικότητας. Η καινούργια εταιρεία Rolco – Christeyns PC. συνδυάζει την εμπειρία και τις συγκε- κριμένες γνώσεις του κάθε εταίρου, δημι- ουργώντας ένα νέο μοναδικό σχήμα, με τη δυνατότητα να καλύπτει όλες τις ανάγκες καθαριότητας κι υγιεινής για επαγγελματι- κούς χώρους και ιματισμό. Σημειώνεται ότι η Rolco προσφέρει την εμπειρία 65 χρόνων συνεχούς παρουσίας στην ελληνική αγορά, σε συνδυασμό με την παραγωγική δυνατότητα και την πλού- σια γκάμα των προϊόντων της. Η Christeyns προσφέρει τη διεθνή εμπειρία και τις γνώσεις της στις κατηγορίες επαγγελ- ματικών καθαριστικών κι απολυμαντικών, ιδιαίτερα δε στη διαχείριση μεγάλων μονά- δων, προσφέροντας επιπλέον πρωτοπόρο τεχνογνωσία στη διαχείριση ενέργειας και φυσικών πόρων. ΕΙΔΗΣΕΟΓΡΑΦΙΑ Με την εξαγορά της ΔΟΜΟΚΟΣ Α.Ε. τον Οκτώβριο του 2017, η ΟΠΤΙΜΑ ενέταξε το κατίκι Δομοκού «Ορεινές Πλαγιές» στο χαρτοφυλάκιό της. Έτσι, πιστή στο όραμά της για την ανάπτυξη μεγάλων brands, επένδυσε συστημα- τικά στην ανάπτυξη του εμβληματικού αυτού ΠΟΠ τυριού, με στόχο τη βελ- τιστοποίηση της διαδικασίας παραγω- γής του, αλλά και την ανανέωση της εικόνας του. Σημειώνεται, μάλιστα, ότι η επένδυση της OΠΤΙΜΑ στο ερ- γοστάσιο της ΔΟΜΟΚΟΣ έφτασε το 2018 τα 2,5εκ., ποσό μεγαλύτερο της συνολικής επένδυσης που έγινε στο εργοστάσιο τα τελευταία 15 χρόνια. Η βελτιστοποίηση της διαδικασίας παραγωγής επιτρέπει στο προϊόν να φτάνει σταθερά φρέσκο στον τελικό καταναλωτή. Επιπλέον, γίνεται εφικτή η σταθερότη- τα του προϊόντος – που δεν περιέχει συντηρητικά – για μεγαλύτερη διάρ- κεια χρόνου, γεγονός που αναμένεται να ενισχύσει σημαντικά την εξαγωγι- μότητά του. Παράλληλα, χάρη στην επένδυση, αυξήθηκε η παραγωγική ικανότητα του εργοστασίου, με απο- τέλεσμα την παραγωγή μεγαλύτερου όγκου προϊόντος, ώστε να καλύπτεται η αύξηση της ζήτησης σε Ελλάδα κι εξωτερικό. Τέλος, οι καινούργιες συ- σκευαστικές μηχανές επιτρέπουν τη χρήση νέων συσκευασιών που συμ- βάλλουν στην ανανέωση της εικόνας του προϊόντος. Ειδικά ως προς την εικόνα, το κατί- κι Δομοκού «Ορεινές Πλαγιές» κυ- κλοφορεί τώρα σε νέο κύπελλο που κλείνει με αλουμινόφυλλο, ενώ η ετι- κέτα του τονίζει την εντοπιότητα, την παράδοση και την αυθεντικότητα του brand, υπενθυμίζοντας στον κατανα- λωτή πως πρόκειται για φρέσκο τυρί, με πιστοποίηση Π.Ο.Π. Την ίδια στιγ- μή, ανανεώνει τη στρατηγική επικοι- νωνίας του τυριού, με στόχο να εκπαι- δευτεί ο καταναλωτής στη διευρυμένη χρήση του, όχι απλώς ως αλειφόμε- νο, αλλά ως ένα νόστιμο και θρεπτικό φρέσκο τυρί με χαμηλά λιπαρά, που μπορεί να χρησιμοποιηθεί με δεκάδες τρόπους στο καθημερινό τραπέζι. Η ΟΠΤΙΜΑ ανανέωσε το κατίκι Δομοκού «Ορεινές Πλαγιές» Η Arla Foods Ελλάς για πρώτη φορά στην HORECA 2019 Στην HORECA 2019 συμμετείχε για πρώτη φορά με την επαγγελματική σειρά γαλακτοκομικών προϊόντων Arla Pro Ελλάς, συστήνοντας την καινοτό- μο σειρά γαλακτοκομικών προϊόντων, μόνο για επαγγελματίες, Arla Pro. Η σειρά Arla Pro, τμήμα της παγκόσμιας γαλακτοκομικής εταιρείας Arla, απευ- θύνθηκε στους επαγγελματίες του χώ- ρου των τροφίμων που επισκέφτηκαν το περίπτερό της και παρουσίασε τα υψηλότερων προδιαγραφών προϊόντα της για τις επαγγελματικές κουζίνες. Επίσης, όσοι βρέθηκαν στο περίπτε- ρο είχαν την ευκαιρία να δοκιμάσουν αλμυρές και γλυκιές δημιουργίες με προϊόντα της σειράς, δια χειρός Στέ- λιου Παρλιάρου, Αλέξανδρου Πα- πανδρέου, Ντίνας Νικολάου και Brian Hallin Pedersen, οι οποίοι μαγείρεψαν live. Στόχος της νέας σειράς προϊόντων Arla Pro είναι να προσφέρει ασυναγώ- νιστη ποιότητα και παγκόσμια έμπνευ- ση για την επαγγελματική κουζίνα.

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=