Food Service τ. 138
35 Τα δεδομένα «δείχνουν» τις τάσεις! Ένα από τα ερωτήματα είναι με ποιο τρόπο οι επαγγελματίες της εστιατορικής σκηνής είναι σε θέση να αξιοποιούν τη γνώση και τα insights που παράγει η Tastewise προς όφελος των ίδιων των επιχειρήσεών τους. Σύμφωνα με τον κ. Chen: «Πλέον, τα δεδομένα δεν θεωρούνται προαιρετικά, αλλά είναι άκρως απαραίτητα για κάθε βιομηχανία, πόσο μάλλον για μια ραγδαία εξελισσόμενη και μεγάλης σημασίας, όπως είναι αυτή των τροφίμων. Για παράδειγμα, όταν κάποιος επαγγελματίας ανοίγει ένα νέο εστι- ατόριο, οφείλει να γνωρίζει από πρώτο χέρι τι συμβαίνει με τον ανταγωνισμό, τις διατροφικές ανάγκες και συνθήκες των πελατών της ευρύτερης περιοχής, αλλά και, το σημαντικότερο, τα κενά που υφίστανται στην αγορά. Γιατί, καλό είναι το ένστικτο κι η θεωρία, ωστόσο, ακόμη πιο χρήσιμες είναι οι πληροφορίες, όταν υποστηρίζονται και βασίζονται σε ρεαλιστικά δεδομένα και σε data που προκύ- πτουν σε πραγματικό χρόνο, καθώς η αλήθεια είναι πως μπορούν να έχουν τεράστιο αντίκτυπο στην επιτυχημένη (ή μη) πορεία μιας επιχείρησης μαζικής εστίασης. Αρκεί να σας αναφέρω πως μέσω της επεξεργασίας του πλούτου των δεδομένων που συλλέγουμε ανά πάσα στιγμή, διαπιστώσαμε πως μόνο στις ΗΠΑ υπάρχουν 9 δισεκατομμύρια δολάρια σε επίπεδο αξίας ανεκπλήρωτης ζήτησης για υγιεινές προσφορές στα εστιατόρια! Ή ότι στο Σαν Αντόνιο της Πολιτείας του Τέξας, για παράδειγ- μα, λείπουν χειροποίητα προϊόντα τροφίμων που ξεπερνούν σε αξία τα 300 εκατομμύρια δολάρια! Ξέρετε, η αξιοποίηση τέτοιου είδους πληροφοριών μπορεί να βοηθήσει ουσιαστικά όσο κι άμεσα τους επιχειρηματίες να προσαρμόσουν τις επιχειρήσεις εστίασης και τροφίμων σε νέες βάσεις. Την ίδια στιγμή, θα μπορούσαν να βρουν μια νέα ιδέα για ένα θεματικό εστιατόριο, ενώ τα ξενοδοχεία θα μπορούσαν να σχεδιάσουν τα μενού τους με τρό- φιμα και ποτά που να ανταποκρίνονται στις ανάγκες τόσο των επισκεπτών όσο και των ντόπιων παρα- γωγών και καλλιεργητών». < DISRUPTION
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=