Food Service τ. 139
70 Η τάση για την υγιεινή διατροφή δεν αποτελεί κάτι ξένο στη διεθνή εστιατορική σκηνή, καθώς η λογική του well-being έχει «εισβάλει» για τα καλά στην καθημερινή πρακτική ολοένα και μεγαλύτερου ποσοστού πελατών-καταναλωτών. Μια υγιεινή διατροφή που μπορεί να λάβει ποικί- λες εκφάνσεις και πολλαπλές μορφές σε ό,τι αφορά το περιεχόμενό της, από vegetarian μέχρι μεσογειακή διατροφή κι από Ασιατική κουζίνα μέχρι ψάρια και θαλασσινά. Σύμφωνα με τα αποτελέσματα πρόσφα- των μελετών, την τελευταία διετία διαρ- κώς αυξάνεται το πλήθος των πελατών που επιλέγει και κατ’ επέκταση επιβρα- βεύει τα εστιατόρια που έχουν μεριμνή- σει να διαθέτουν στο μενού τους τον ανάλογο χώρο για υγιεινά πιάτα και γεύ- σεις. Δείγμα πως εκεί έξω υπάρχει κοινό το οποίο… διψά (πεινά, επί το ορθότερο) για healthy food επιλογές. Πίστη στα προϊόντα υγιεινής διατροφής Σύμφωνα με τα αποτελέσματα μελέτης που διενήργησε η εταιρεία Technomics στις ΗΠΑ, την Αγγλία, τη Γερμανία και τη Γαλλία το 35% των καταναλωτών επιλέ- BETTER-FOR-YOU ΕΣΤΙΑΣΗ «Οδηγός» η υγιεινή διατροφή Ολοένα και μεγαλύτερο ποσοστό καταναλωτών σε διεθνές επίπεδο δείχνει να αναζητά μετ’ επιτάσεως better-for-yοu επιλογές εστίασης. WELL-BEING του Παναγή Μενεγάτου
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=