Food Service τ. 139
77 FRANCHISE Concept εστίασης που αναπτύσσονται μέσω δικαιοχρησίας Σπιτική Κουζίνα Σπιτικό φαγητό σε προσιτή τιμή! Πόσες φορές δεν έχετε ακούσει από φίλους και γνωστούς (ή ακόμη και από τον ίδιο σας τον εαυτό) να παραπονιούνται πως δεν υπάρχουν πλέον στην αγορά εστιατόρια με την πα- ραδοσιακή βιτρίνα και τα ταψιά με τα μαγειρευτά, τα λαδε- ρά και τις εν γένει γεύσεις που γεννούν θύμησες κι αναμνή- σεις μιας άλλης εποχής; Κάπως έτσι σκέφτηκε ο Νίκος Σαλα- πατάρας κι ο Όμιλος Salas, που δραστηριοποιείται εδώ και τουλάχιστον έναν αιώνα στην αγορά των τροφίμων και της εστίασης, και δημιούργησαν το brand «Σπιτική Κουζίνα». Πρόκειται, ουσιαστικά, για μια πρόταση παροχής μαγειρε- μένου σπιτικού φαγητού, με ποιοτικές πρώτες ύλες, σε ευρεία ποικιλία και με εξαιρετικά προσιτή τιμή. Πελάτες του θεωρού- νται όλοι όσοι επιθυμούν να γεύονται παραδοσιακές ελληνι- κές και μεσογειακές συνταγές, μαγειρεμένες με αγνά υλικά και με μια σπιτική διάσταση! Franchise λεπτομέρειες Για τη λειτουργία του καταστήματος «Σπιτική Κουζίνα» απαιτείται χώρος μεγαλύτερος από 50τ.μ. κι η αρχική επένδυ- ση ξεκινά από 50.000 ευρώ. Θα πρέπει να σημειωθεί πως δεν υπάρχουν entry fees και royalties. Σήμερα λειτουργούν συνολικά 24 καταστήματα του brand «Σπιτική Κουζίνα» στην αγορά, τα οποία έχουν αναπτυχθεί με ένα πλήρες επιχειρηματικό σύστημα franchise. Μέσω αυτού, παρέχεται: • Πλήρης αρχική, όσο και διαρκής εκπαίδευση. • Συνεχής υποστήριξη και καθοδήγηση. • Εύρεση, αξιολόγηση κι υποστήριξη διαπραγματεύσεων για τα νέα καταστήματα από τη μητρική εταιρεία. • Παράδοση του καταστήμα- τος με το κλειδί στο χέρι. The Big Kahuna Burger με «εξωτικό» άρωμα! «Burger από burger διαφέρει» συνηθίζουν να ισχυρίζονται οι ειδικοί επί του θέματος Αμερικανοί κι έχουν απόλυτο δίκιο. Πόσο μάλλον, όταν ο συγκεκριμένος τύπος φαγητού… συναντά τη δημιουργική πτυχή εξωτικών γεύσεων από τα νησιά της Καραϊβικής, τη Χαβάη, τη Λατινική Αμερική, αλλά και την Ασία. Το αποτέλεσμα αποτυπώνεται στο μενού της αλυσίδας «The Big Kahuna», που φιλοδοξεί να προσθέσει μια έντονη γευστι- κή πινελιά στην burgerική κοινότητα! Γιατί οι δημιουργοί της αναζητούν και προτείνουν μοναδικές γαστρονομικές προ- τάσεις που ιντριγκάρουν τον ουρανίσκο με τις ανορθόδοξες συνθέσεις τους. Στο «The Big Kahuna», τα burgers, τα ορεκτικά, οι σαλάτες φέρουν έντονη τη «σφραγίδα» εξωτικών προορισμών, εξασφα- λίζοντας μια πρωτόγνωρη gourmet γευστική απόλαυση. Franchise λεπτομέρειες Για τη λειτουργία ενός καταστήματος «The Big Kahuna» απαιτείται χώρος μεγαλύτερος από 65τ.μ. Η αρχική επένδυση ξεκινά από 25.000 ευρώ για τον εξοπλισμό και 20.000 ευρώ για τη διαμόρφωση του χώρου. Επιπροσθέτως, τα entry fees ανέρχονται σε 18.000 ευρώ, ενώ χρεώνονται 4% royalties και 2% marketing fees. Στον franchisee εξασφαλίζεται ισχυρό εφόδιο επιτυχίας, χάρη στο καινοτόμο concept, το ισχυρό brand name και το μοντέλο λειτουργίας που περιλαμβάνει sit-in, take away και delivery. Στα ανταγωνιστικά του πλεονεκτήματα συγκαταλέγονται: εδραιωμένο κι αναγνωρίσιμο brand με πιστό κοινό, το από- λυτα διαφοροποιημένο προϊόν, εξωτική προϊοντική γκάμα, μοναδικές συνταγές, κορυφαία ποιότητα, αποκλειστικές γεύ- σεις κι ανατρεπτικές πρώ- τες ύλες, οι κεντρικές συμ- φωνίες με εγκεκριμένους προμηθευτές, που διασφα- λίζουν ποιότητα κι υψηλό μεικτό περιθώριο κ.ά. Τηλ.: 210 6540681 web: www.spitikikouzina.gr info point Τηλ.: 210 6756200 web: www.thebigkahuna.gr info point
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=