Food Service τ. 139
82 Κάτι παραπάνω από το 25% των επιχειρήσεων εστίασης δαπανά περίπου μια ημέ- ρα την εβδομά- δα, προκειμένου να διαχειριστεί γραφειοκρατικά ζητήματα, όπως εκτιμά η Access Hospitality. Tων πελατών διεθνώς προτιμά εμφιαλωμένο νερό, έναντι όποιας άλλης επιλογής, όπως τονίζει μελέτη της EauVation. 70% 42% Tων πελατών εκτιμά ως χρή- σιμη την ύπαρξη ενός μηχα- νισμού υπενθύμισης εστιατο- ρικής κράτησης μια ημέρα πριν από την ορισθείσα ημε- ρομηνία, σύμφωνα με την HGEM. 61% Tων νέων ηλικίας 16-20 ετών δεν σκέφτεται καν μια καριέρα στον τομέα της εστίασης, όπως επισημαίνει έρευνα της Hit Training. Όσων κα τ α - ναλώνουν σα- λάτες σε μπολ το επιλέγει για λόγους υγιει- νής διατροφής και 19% για διατήρηση της σιλουέτας τους. Tων chef παραδέχεται πως έχει απουσιάσει από την εργασία του, εξαι- τίας του έντονου στρες, σύμφωνα με τα ευρήμα- τα μελέτης της Nestlé Professional’s Chef. 73% Stats HMEΡ. κράτησης 53% Tων κατανα- λωτών επιθυ- μεί να μειώσει το περιβαλλο- ντικό του απο- τύπωμα, κάνο- ντας επιλογές με βάση την πληροφόρηση σχετικά με το φαγητό, όταν δειπνεί έξω. 78%
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=