Food Service τ. 139

9 $9 δισ. ανέρχεται η ζήτηση για υγιεινές επιλογές στις ΗΠΑ, που δεν εξυπηρετείται από ανάλογα μενού και πιάτα, σύμφωνα με την Tastewise. 26% θα επέλεγε να καταναλώσει μπίρα χαμηλής ή μηδενικής περιεκτικότητας αλκοόλ, έναντι ενός αναψυκτικού, υποστηρίζει η Carlsberg Αγγλίας. Διπλή διάκριση ΓΙΑ ΤΗΝ «Παπουτσάνης» Δύο βραβεία Gold απέσπασε η Παπουτσάνης στα φετινά Packaging Innovation Awards, τα οποία αναγνωρίζουν κι επιβραβεύουν την καινοτομία στον σχεδιασμό, τα υλικά, την τεχνολογία και τις διαδικασίες σε ολόκληρη την αλυσίδα συσκευασίας των προϊόντων. Συγκεκριμένα, η Παπουτσάνης έλαβε την ανώτατη διάκριση στην κατηγορία «Packaging of Products Launched in a New International Market» για τον σχεδιασμό της συσκευασίας της σειράς ξενοδοχειακών προϊόντων, SARBACANE, που υλοποιήθηκε σε συνεργασία με τις εταιρείες Red Design Consultants και PressiousArvanitidis. Όπως αναφέρουν στελέχη της εταιρείας, η διπλή βράβευση αποτελεί αναγνώριση του πρωτοποριακού σχεδιασμού, της υψηλής χρηστικότητας και της απόλυτης προστασίας της συσκευασίας, που δημιουργήθηκε ειδικά για τη νέα, premium σειρά ξενοδοχειακών καλλυντικών, υπό το εμπορικό σήμα SARBACANE, που έχει προστεθεί στην ευρεία γκάμα ξενοδοχειακών προϊόντων παραγωγής κι εμπορίας της Παπουτσάνης. Αυτή, απευθύνεται σε πολυτελή ξενοδοχεία, εντός κι εκτός Ελλάδας, ενώ διατίθεται και σε συσκευασία δώρου. Electrolux: Ακόμη πιο ισχυρή παρουσία στα ροφήματα Στην εξαγορά της Unic S.A.S., γαλλικού κατασκευαστή επαγγελματικών μηχανών εσπρέσο, προχώρησε η Electrolux Professional Products. Με τη συγκεκριμένη κίνηση, πέτυχε να συμπληρώσει ιδανικά την γκάμα προϊόντων που διαθέτει στον τομέα των ροφημάτων. Κατ’ αυτό τον τρόπο, η Electrolux κατάφερε να ενισχύσει τη θέση της ως ηγέτιδα στις ολοκληρωμένες λύσεις στη βιομηχανία της μαζικής εστίασης και της εν γένει φιλοξενίας. Θα πρέπει να υπογραμμιστεί πως η Unic ειδικεύεται στην κατασκευή πλήρως αυτόματων και παραδοσιακών μοντέλων μηχανών εσπρέσο. Μάλιστα, έχει συμπληρώσει έναν αιώνα τεχνολογικής, ποιοτικής και κατασκευαστικής εμπειρίας. Θεόνη: «Βροχή» βραβεύσεων! Για 4η συνεχή χρονιά, το φυσικό μεταλλικό νερό «Θεόνη» κατα- κτά το χρυσό βραβείο στο πλαίσιο του Ευρωπαϊκού Διαγωνισμού Ποιότητας DLG (Deutsche Landwirtschafts-Gesellschaft - German Agricultural Society). Το εν λόγω βραβείο αποδόθηκε στο νερό «Θεόνη» για τα ανώτερα ποιοτικά και γευστικά χαρακτηριστικά του, καθώς θεωρείται πως πληροί τις υψηλές προδιαγραφές και τα αυστηρά κριτήρια του θεσμού. Μάλιστα, θα πρέπει να τονιστεί πως πρόκειται για το 18ο βραβείο για το συγκεκριμένο νερό που αναβλύζει από την πηγή Γκούρα, στην οροσειρά των Αγράφων του Νομού Καρδίτσας, σε υψόμετρο 1.100 μέτρων.

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=