Food Service τ. 140

πέραν των πλέον αισιόδοξων εκτιμήσεων και προβλέψεών μας! Πώς αλλιώς να χα- ρακτηρίσω την αύξηση των πωλήσεων των προϊόντων Beyond Meat κατά τουλάχιστον 30% σε μηνιαία βάση; Μάλιστα, το ακό- μη πιο ενθαρρυντικό στοιχείο είναι πως αυτά τα μεγέθη έχουν επιτευχθεί δίχως να έχει “τρέξει” κάποιο ιδιαίτερα δυνα- μικό marketing plan και χωρίς ο χρόνος που κυκλοφορούν τα προϊόντα στην εγ- χώρια αγορά να θεωρείται και ως πολύς. Κάθε άλλο! Παράλληλα, μέχρι πρότινος, διετίθεντο στην αγορά μόνο τα burgers, ενώ μόλις πρόσφατα εντάχτηκαν και τα λουκάνικα στο σχετικό προϊοντολόγιο. Θα πρέπει να σημειώσω πως αυτή τη στιγμή, για τις ανάγκες της HoReCa αγοράς, κυκλο- φορούν burger και λουκάνικα. Στην αντί- στοιχη αγορά του retail κάποιος μπορεί να βρει τα burgers και κατά τις προσεχείς 6-8 εβδομάδες θα έχει τη δυνατότητα να αγο- ράσει και retail συσκευασία με λουκάνικα Beyond Meat» . Η Foodelco έχει ξεκινήσει ένα ευρύ πλέγμα ενεργειών που αποσκοπούν στην προβολή και γνωστοποίηση της ύπαρξης του brand και των γευστι- κών του προτάσεων, σε συνδυασμό με την εκπαιδευτική προσέγγιση σε ό,τι αφορά τον τρόπο μαγειρέματος, τη διαχείριση και τη χρηστικότητά του. «Κάτι που θα επιχειρήσουμε να κάνουμε πράξη, μέσω της δημιουργίας σειράς βί- ντεο τα οποία θα περιλαμβάνουν το σύ- νολο των ανωτέρω ως περιεχόμενο, ενώ θα παρατίθενται και συνταγές. Επιπρο- σθέτως, θα διαπιστώσετε ότι κινούμαστε με σαφώς πιο έντονο ρυθμό και σε πε- ρισσότερα σημεία, όπως εστιατόρια, εκ- δηλώσεις, εξειδικευμένα events, εκθέσεις κ.ά. Απώτερος στόχος είναι σε ένα εύλογο χρονικό διάστημα, το κοινό να μας γνω- ρίσει, να δοκιμάσει τα προϊόντα Beyond Meat, να διαπιστώσει στην πράξη και με τα δικά του γαστρονομικά κριτήρια τόσο την ποιότητα όσο και τη γεύση τους, κι εν τέλει να αποτελέσει μια κρίσιμη πελα- τειακή μάζα, η οποία με τη σειρά της θα αναζητήσει ή ακόμη και θα αναγνωρίσει τις προσφορές του brand στα εστιατόρια που επισκέπτεται» . Άμεση ενδυνάμωση του δικτύου λιανικής Προς την κατεύθυνση της ενίσχυσης της ροής των πελατών, η εταιρεία προ- σμετρά έναν ακόμη παράγοντα, που δεν είναι άλλος από τη διεύρυνση του δικτύου λιανικής διάθεσης των προϊό- ντων της Beyond Meat. Ο κ. Σαχαρίδης έχει διαπιστώσει πως στη χώρα μας επιλέγει να καταναλώσει τα εν λόγω προϊόντα μια διευρυμένη γκάμα πελατών, στην οποία συναντώνται από κρεατοφάγοι μέχρι vegans, και από όσοι ενδιαφέρονται για την υγιεινή διατροφή μέχρι γκουρμέ γνώστες και lovers! Φυσι- κά, δεν λείπουν κι όσοι διακρίνονται από μια σχετική περιέργεια περί του προϊό- ντος. «Αυτή τη στιγμή βρισκόμαστε στην ευχάριστη θέση οι συνομιλίες μας με τους επαγγελματίες σειράς retail σημείων να έχουν ωριμάσει, σε σημείο τέτοιο ώστε το αμέσως επόμενο βήμα να είναι η σύναψη συμφωνιών για τη διάθεση των προϊόντων της Beyond Meat σε ακόμη περισσότερα σημεία πώλησης. Ήδη, βρισκόμαστε σε προχωρημένες επαφές τόσο με γνωστές, ευμεγέθεις αλυσίδες σούπερ μάρκετ, όσο και με μικρότερες, ορισμένες εκ των οποί- ων κινούνται αποκλειστικά στη διάθεση βι- ολογικών προϊόντων, ή είναι καθιερωμένες σε τοπικό επίπεδο, ήαποτελούν μίνι μάρκετ, μπακάλικα, αλλά και γκουρμέ καταστήματα. Αυτά, βρίσκονται στην Αθήνα, τη Θεσσα- λονίκη την Κρήτη, τις Κυκλάδες, τη Λάρισα και τα Δωδεκάνησα» . < 21 “ Τα προϊόντα της Beyond Meat στην Ελλάδα εμφανίζουν σταθερή αύξηση πωλήσεων, κατά τουλάχιστον 30%, σε μηνιαία βάση! ”

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=