Food Service τ. 140
Manager της Νικολοπούλου ΤΑΚΕ, και ο Ηλίας Σαχαρίδης, εις εκ των ιδιοκτητών της Foodelco, εξηγούν. Αυξανόμενη η διείσδυση των vegan προϊόντων Ολοένα κι αυξανόμενο κρίνει το ενδι- αφέρον των Ελλήνων καταναλωτών για την αγορά των vegan προϊόντων και των εναλλακτικών προς το κρέας burger ο Βαγγέλης Ντάσης, Marketing Manager της Νικολοπούλου ΤΑΚΕ. «Η εταιρεία μας αποτέλεσε πρωτοπόρο από ετών στην εγχώρια αγορά των vegan προϊόντων, κα- θώς ήδη από το 1989 παράγουμε και δια- θέτουμε χορτοφαγικά προϊόντα κι εν γέ- νει συνταγές με ερεθίσματα από την Ασι- ατική κουζίνα. Για παράδειγμα, τα Spring Rolls αποτέλεσαν συνώνυμο της TAKE. Το 2017 παρουσιάσαμε μια σειρά vegan προτάσεων, ενώ μέχρι σήμερα ακολου- θούμε μια διαρκή εξελικτική προϊοντική διαδικασία, προκειμένου να προσπαθού- με να ανταποκρινόμαστε τόσο στις ανά- γκες της επαγγελματικής αγοράς, όσο και να καλύπτουμε τις γευστικές συνήθειες των τελικών καταναλωτών. Πάντοτε με υψηλή ποιότητα, με καθαρότητα κι εντι- μότητα απέναντι στους πελάτες μας!» Αναφορικά με τις vegan προϊοντικές γεύσεις που ξεχωρίζουν από την γκάμα της Νικολοπούλου ΤΑΚΕ, αυτές είναι οι Superfood προτάσεις μπάρας λαχανικών/ κεμπάπ, μπιφτέκι λαχανικών και τα αντί- στοιχα τοματομπαλάκια, ενώ περίοπτη θέση κατέχουν το σνίτσελ λαχανικών, οι τυροκροκέτες, τα φαλάφελ, τα μπουρεκά- κια μελιτζάνας, τα κολοκυθομπαλάκια, τα στικς φέτας, καθώς επίσης και οι τοματο- κεφτέδες. Όπως επισημαίνει ο κ. Ντάσης: «Το όραμά μας είναι να αποτελούμε την πιο ποιοτική, εύκολη και γευστική λύση στον χώρο των κατεψυγμένων τροφίμων. Έχουμε αποστολή να συνεχίσουμε να και- νοτομούμε και, παράλληλα με τη διασφά- λιση ποιότητας που εξασφαλίζουμε στην παραγωγή μας και στους προμηθευτές μας, να απαντάμε στις γευστικές επιθυ- μίες των πελατών μας έγκαιρα, ειλικρινά και ποιοτικά, με μια ευρεία όσο κι επαρκή ποικιλία προϊοντικών προτάσεων». Στα άμεσα σχέδια της Νικολοπούλου ΤΑΚΕ είναι η ανάπτυξη και διάθεση ενός εναλλακτικού κρέατος burger, το οποίο θα έχει στη βάση του σόγια. «Έχουμε συ- νάψει μια συμφωνία συνεργασίας με το Χαροκόπειο Πανεπιστήμιο για την ανά- πτυξη ενός εναλλακτικού κρέατος burger που θα στηρίζεται σε σόγια. Εκτιμώ πως μέχρι το τέλος του έτους θα είμαστε σε θέση να το διαθέσουμε εμπορικά τόσο στη HoReCa, όσο και στην τελική αγορά». Μια δοκιμή αρκεί για να σας πείσει! Ο Ηλίας Σαχαρίδης, ένας εκ των ιδιο- κτητών της Foodelco, η οποία αποτελεί επίσημο διανομέα της αμερικανικής εται- ρείας Beyond Meat στην Ελλάδα είναι πεπεισμένος για τη δυναμική του προϊ- όντος στην ελληνική αγορά, καθώς εμπι- στεύεται σε απόλυτο βαθμό το ίδιο το προϊόν. «Θεωρώ πως το ίδιο το προϊόν της Beyond Meat αποτελεί και το αντα- γωνιστικό πλεονέκτημα της εταιρείας, καθώς από μόνο του, γευστικά, πείθει όσους το δοκιμάζουν! Γι’ αυτό και πρό- θεσή μας είναι να πολλαπλασιάσουμε τα σημεία διάθεσής του (HoReCa και retail) κατά το δυνατόν πιο σύντομα, προκει- μένου να αποκτήσουμε μια ικανοποιητι- κή πελατειακή βάση, στην οποία και θα απευθυνόμαστε σε πρώτο βαθμό». Όπως αναφέρει ο ίδιος, το κρέας φτιά- χνεται από τέσσερα βασικά συστατικά, που δεν είναι άλλα από πρωτεΐνη, λίπος, ιχνοστοιχεία και νερό. «Η πρόταση της Beyond Meat αναζητά και βρίσκει τα εν λόγω συστατικά στο φυτικό βασίλειο, δη- μιουργώντας εκ νέου κρέας, δίχως αυτό να υπολείπεται σε τίποτα τη γεύση ή υφή του κανονικού. Μάλιστα, η δημιουργία κρέατος δίχως την ύπαρξη ζώου προϋπο- θέτει την κατανάλωση σαφώς λιγότερων πόρων, κάνοντας τη διαδικασία περισσό- τερο αποτελεσματική, όσο και βιώσιμη! Συγκεκριμένα, για την παρασκευή ενός burger patty της Beyond Meat, εν συγκρί- σει με ένα κλασικό μοσχαρίσιο burger, απαιτείται 99% λιγότερη κατανάλωση νερού, 93% λιγότερη καλλιεργήσιμη γη, 90% λιγότερες εκπομπές επιβλαβών αε- ρίων του θερμοκηπίου και 46% λιγότερη ενέργεια. Εκτιμώ πως τα στοιχεία είναι αποκαλυπτικά όσο και συντριπτικά υπέρ της ακολουθούμενης διαδικασίας της Beyond Meat». < 37
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=