Food Service τ. 140
41 Ενισχυμένος εμφανίζεται το τελευ- ταίο διάστημα ο ανταγωνισμός με- ταξύ των εταιρειών που δραστηριο- ποιούνται στην εγχώρια αγορά των Cash & Carry, με νέες επενδύσεις και καταστήματα να «τρέχουν» και το 2019. Έχοντας ως στόχο και την εκμετάλ- λευση του τουρισμού στην Ελλάδα, οι με- γάλοι «παίκτες» του κλάδου, βελτιώνουν τις υπηρεσίες τους προς τους επαγγελμα- τίες, τόσο των τουριστικών επιχειρήσεων, όσο και γενικότερα, δημιουργώντας και μεγαλύτερες ευκαιρίες στην αγορά. Η αγορά του Cash & Carry ήταν από τις λίγες που ευνοήθηκαν εν μέσω κρίσης στην Ελλάδα, καθώς τα εν λόγω κατα- στήματα κατάφεραν να προσελκύσουν τους επαγγελματίες καταναλωτές με ση- μαντικές προσφορές κι εκπτώσεις, αυξά- νοντας ταυτόχρονα και την γκάμα των προϊόντων τους. Μετά από συνεχόμε- νες χρονιές με ανοδική πορεία, όμως, ο κλάδος δέχθηκε «πιέσεις» την τελευταία διετία, με τα μεγάλα σούπερ μάρκετ να «κλέβουν» ένα μέρος του τζίρου τους. Παρ’ όλα αυτά, πρόκειται για μία αγορά που συνεχίζει να αναπτύσσεται και να εξελίσσεται, με τις εταιρείες που δραστη- ριοποιούνται στον κλάδο να έχουν ήδη ανακοινώσει νέες μεγάλες επενδύσεις πολλών εκατομμυρίων ευρώ για την πε- ραιτέρω αξιοποίηση των καταστημάτων τους, προσβλέποντας και σε νέα κέρδη. Στο «στόχαστρό» τους βρίσκεται κι ο τουρισμός, καθώς η «βαριά οικονομία» της χώρας βρίσκεται σε «τροχιά»… εκτόξευσης τα τελευταία χρόνια. Ο αριθμός των του- ριστών που επιλέγουν την Ελλάδα για τις διακοπές τους σχεδόν έξι τουριστικούς μήνες αυξάνεται διαρκώς, με αποτέλεσμα το ίδιο να ισχύει και για τις τουριστικές επιχειρήσεις, αλλά και τα καταστήματα εστίασης σε όλες τις τουριστικές περιοχές, οι οποίες στη χώρα μας είναι αναρίθμητες. Ως εκ τούτου, διαφαίνεται μία μεγάλη ευ- καιρία ανάπτυξης και για τον κλάδο των Cash & Carry, ο οποίος κι έχει ήδη ενεργο- ποιηθεί προς αυτή την κατεύθυνση. Επενδύσεις εκατ. ευρώ Ένα νέο επενδυτικό πλάνο 100 εκατ. ευρώ ανακοίνωσε για την τριετία 2020-22 η εταιρεία Metro ΑΕΒΕ, το οποίο κι είναι ενδεικτικό της… έντασης του ανταγωνι- σμού στον κλάδο των Cash & Carry. Στο σύνολό τους, οι εταιρείες που δραστηρι- οποιούνται στον τομέα της οργανωμένης χονδρικής στην Ελλάδα επενδύουν τα τε- λευταία χρόνια εκατομμύρια ευρώ, τόσο για την ανάπτυξη του δικτύου τους, όσο και, κυρίως, για τον εκσυγχρονισμό των εγκαταστάσεών τους και τη βελτίωση των υπηρεσιών τους προς τους επαγγελματί- ες της ελληνικής αγοράς. Αυξάνεται ο ανταγωνισμός στην ελληνική αγορά προς όφελος των επαγγελματιών του Βάιου Τασούλα ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ ΓΙΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ Cash & Carry
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=