Food Service τ. 140
6 Σ την πλειονότητά τους δείχνουν να τη συμμερίζονται, παρότι επισημαίνουν πως απαι- τείται να πληρούνται ορισμένες προϋποθέσεις, οι οποίες εκκινούν από το… κεφάλι, τη διοικούσα αρχή με όποια μορφή κι εάν εμφανίζεται ή σχηματοποιείται. Στο επίπεδο της εγχώριας επιχειρηματικότητας, το γεγονός ότι ένα συντριπτικό ποσοστό απαρτίζεται από οικογενειακές επιχειρήσεις, τροφοδοτεί έτι περαιτέρω τη διαπίστωση πως τα πάντα ξεκινούν από αυτόν τον έναν, ο οποίος πυροδοτεί τη συνέχεια, τις εξελίξεις, τις δράσεις, την πορεία, τα βήματα και την κατεύθυνση. Όσο για τους υπόλοιπους; Απλώς, ακο- λουθούν! Τελευταία, είναι πασιφανές πως η αγορά αλλάζει, εξελίσσεται κι επιχειρεί να εισάγει και να υιοθετήσει νέες τάσεις, σύγχρονα γευστικά κινήματα και συνήθειες, που μέχρι πρότινος αγνοούσε, υπερτιμούσε ή απλώς δεν γνώριζε. Πλέον, το καταναλωτικό κοινό έχει αναπτύξει τα γευστικά του κριτήρια, διαθέτει γνώση, ενημερώνεται, ζητά και τολμά! Σε αυτό το πλαίσιο, καταγράφεται η ραγδαία άνοδος των εναλλακτικών, περισσότερο υγιεινών μορφών κρέατος, του veganism, της τοπικής παραγω- γής, των πάσης φύσεως condiments που ενσωματώνουν κι αξιοποιούν λιγότερο επεξεργα- σμένα και περισσότερο φυσικά συστατικά κ.ο.κ. Τα ανωτέρω σημαίνουν πως η πρότερη μορ- φή της εστίασης αποτελεί παρελθόν; Κάθε άλλο! Ωστόσο, αποτελούν χαρακτηριστικά δείγμα- τα μεταβολής μιας κατάστασης που είχε ξεπεράσει προ πολλού το όριο του παρωχημένου και που εθελοτυφλούσε σε καθετί το διαφορετικό, το καινοτόμο, το νεωτεριστικό. Στοιχεία που εν πολλοίς καθοδηγούν την αναζήτηση του διαφορετικού, του πρόσθετου, του αποδοτι- κού. Εκεί, κάπου, βρίσκεται πανταχού παρούσα η φιγούρα του μέσου πελάτη, με «φρέσκιες» ανάγκες, αναβαθμισμένες απαιτήσεις και εξελικτικό πνεύμα. Για το τέλος, οι θερμές ευχαριστίες για τα αναρίθμητα θετικά σχόλια και κρίσεις σχετικά με την ανανεωμένη μορφή, εικόνα και περιεχόμενο του «FOOD SERVICE». Αν μη τι άλλο, απο- δεικνύουν ορισμένα πράγματα. Κατ’ αρχάς, πως η Β2Β αγορά της επαγγελματικής εστίασης και της εν γένει βιομηχανίας τροφίμων και ποτών «διψά» για αλλαγή, γνώση, ιδέες, πληρο- φόρηση, ανταλλαγή απόψεων κ.ο.κ. Δευτερευόντως, πως το περιεχόμενο της ύλης απαιτεί κι επιβάλλει άμεση σύνδεση με την ίδια την αγορά, τους προβληματισμούς και τις ανάγκες της, ενώ οι αναγνώστες πάντοτε έλκονται από την υψηλή αισθητική και την εν γένει εικόνα που εκπέμπει ένα έντυπο. Αυτό που μπορούμε να υποσχεθούμε είναι πως θα συνεχίσουμε να αναζητούμε, να ανα- δεικνύουμε, να προβάλλουμε και να προωθούμε καθετί που μπορεί να φανεί χρήσιμο στους επαγγελματίες του κλάδου της μαζικής εστίασης, των προμηθευτών και της βιομηχανίας των τροφίμων. Εξυπακούεται πως αναμένουμε τις παρατηρήσεις, τις προτάσεις και τις επισημάνσεις σας. Πρόσφατα διάβασα πως «αρκεί η ύπαρξη ενός ανθρώπου, προκειμένου να ξεκινήσει η αλλαγή των πραγμάτων!» Έκτοτε, θέτοντας τη συγκεκριμένη ρήση στο πλαίσιο της συζήτησης με επαγγελματίες της αγοράς σε καθημερινή βάση, οι αντιδράσεις κι οι σκέψεις τους ποικίλουν. Κάτι αλλάζεΙ στην αγορά! Compupress A.E. Κεντρικά Γραφεία: 2 ο χλμ. Λεωφ. Μαρκοπούλου, 19400 Κορωπί, τηλ.: 210 9238672, fax: 210 9216847 ΚΩΔΙΚΟΣ: 015812 ΕΚΔΟΤΗΣ: Nίκος Μανούσος ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΣΥΝΤΑΞΗΣ: Ιωάννης Πατρίκος ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ MARKETING: Λουκία Ταλιαδώρου ΑΡΧΙΣΥΝΤΑΚΤΗΣ: Παναγιώτης Μαρκέτος ΔΙΟΡΘΩΣΗ ΚΕΙΜΕΝΩΝ: Βάγια Μπιζιλιώτη ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ: Δέσποινα Προβιδάκη ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ DTP: Δημήτρης Μελένιος DTP: Αδάμ Σάμιος ΛΟΓΙΣΤΗΡΙΟ: Αρτεμησία Παπαδάκη ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑ: Παυλίνα Μπεθάνη ΝΟΜΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ: Iωάννης Τζίφας ΕΚΤΥΠΩΣΗ-ΒΙΒΛΙΟΔΕΣΙΑ: Μ. ΣΠΥΡΟΥ ΔΙΑΘΕΣΗ-ΔΙΑΝΟΜΗ: ΑΡΓΟΣ A.E.-Πρακτορείο Διανομής Τύπου ΚΩΔΙΚΟΣ ISSN: 1108-9520 Απαγορεύεται η αναδημοσίευση, η αναπαραγωγή, ολική, μερική, περιληπτική, κατά παράφραση ή διασκευή/απόδοση του περιεχομένου του Food Service, με οποιονδήποτε τρόπο, μηχανικό, ηλεκτρονικό, φωτοτυπικό, ηχογράφησης ή άλλο, χωρίς προηγούμενη γραπτή άδεια της Compupress A.E., όπως ορίζει ο νόμος 2121/1993, η Διεθνής Σύμβαση της Βέρνης περί πνευματικής ιδιοκτησίας και οι κανόνες Διεθνούς Δικαίου που ισχύουν στην Ελλάδα. Καλή συνέχεια, καλές πωλήσεις και καλή δύναμη! Π. Μαρκέτος Αρχισυντάκτης
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=