Food Service τ. 141

32 Το success story των «Biff’s Jack Shack» h πρωτη vegan pub του λονδινου! Μια ανάγκη, μια συνταγή, μια ιδέα, τέσσερα χρόνια κι ένα food truck. «Συστατικά» στα οποία βασίζεται το success story του «Biff’s Jack Shack», που σήμερα εκτείνεται σε food outlets, pop up stores και στην πρώτη fully vegan pub στο Λονδίνο! Η Christa Bloom, συνιδιοκτήτρια του brand, μιλά αποκλειστικά στο «FOOD SERVICE». trends Του Παναγιώτη Μαρκέτου Η Christa Bloom κι ο σύζυγός της, Biff Burrows, εργάζονταν στον τομέα του marketing, έχοντας μια «φυσιολογική», όσο και συνηθισμένη ζωή στο Λονδίνο. Στα μέ- σα του 2016, ο Biff ξεκίνησε την προσπάθεια πλήρους μετάβασης σε vegan δίαιτα, δίχως να γνωρίζει ουσιαστικά πως αυτή η απόφαση θα ση- ματοδοτούσε μια εκ βάθρων όσο και εντυπωσιακή «στροφή» στην καθημερινότητά του. Κάτι που εν πολλοίς οφείλεται και στην ατελείωτη σειρά γευ- στικών αναζητήσεων που ακολούθησε (γεμάτων άνοστων, κακοφτιαγμένων, άνευ γεύσης και θρε- πτικών ουσιών burger από φασόλια κι άλλα λαχα- νικά). Μάλιστα, όσο κι εάν έψαξε, δεν κατάφερε να βρει μια εναλλακτική vegan λύση που να πληροί όλα ή έστω κι ορισμένα από τα γευστικά του κρι- τήρια. Γεγονός που τον οδήγησε να αναζητήσει τη δημιουργία της δικής του συνταγής, έχοντας ως κεντρική ιδέα την ανάπτυξη εναλλακτικού κρέ- ατος. Έπειτα από αρκετούς μήνες προσπαθειών, πειραματισμών και διαρκών βελτιώσεων ποικίλων συνταγών, το ζευγάρι εκτίμησε πως βρήκε την ιδανική συνταγή. Αυτομάτως, εγκατέλειψαν τις μέ- χρι τότε marketing θέσεις που κατείχαν, αγόρασαν ένα food truck και τον Μάιο του 2017 ξεκίνησαν το γευστικό τους ταξίδι στη βρετανική πρωτεύου- σα. Όσο για την ονομασία του εγχειρήματός τους; «Biff’s Jack Shack». Το «χαρτί» του end-to-end vegan μενού «Η υποδοχή από μέρους των καταναλωτών ήταν πραγματικά εντυπωσιακή. Από τις πρώτες ημέρες της λειτουργίας μας, το νέο διαδόθηκε με αστραπιαία ταχύτητα κι ο βαθμός ανταπόκρισης ήταν πολύ πιο πάνω απ’ ό,τι θα μπορούσαμε ποτέ να φανταστούμε. Δείγμα πως το πελατειακό κοινό… διψούσε ή ορθότε- ρα πεινούσε για ένα πλήρες, end-to-end vegan μενού, το οποίο περιείχε και στοιχεία vegan junk food, πά- ντοτε φυσικά στο πλαίσιο που ορίζει η φυτοφαγία! Oι πελάτες αναγνώρισαν άμεσα τη διαφορά, την ποιότη- τα, τη γεύση, την ποικιλία και την τιμιότητα των προ- τάσεών μας, ανταμείβοντάς μας πολλαπλώς. Τόσο σε επίπεδο άμεσης πελατείας, όσο και στη δόμηση φή-

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=