Food Service τ. 141

33 μης, για την οποία σε κανονικές συνθήκες θα έπρεπε να καταβάλλουμε υπέρογκα ποσά σε διαφημιστικό budget, ενώ θα απαιτούταν κι αρκετός χρόνος έως ότου “ωριμάσει” η επιχείρηση δημοσιότητας», σημειώνει η Christa. Από το food truck στα εστιατόρια Το ζευγάρι στη ζωή και το επιχειρείν δεν σταμάτησε στο food truck. Αντιθέ- τως, η συγκεκριμένη κίνηση λειτούργησε ως η απαιτούμενη… καύσιμη ύλη, προ- κειμένου να εκτοξευτούν στο γαστρονο- μικό στερέωμα, καθώς τα αιτήματα για συνεργασία -άμεση ή έμμεση- με κάθε μορφής εστιατόριο ήταν κάτι παραπάνω από πολλά. Υπό αυτό το πρίσμα, επιμε- λήθηκαν το μενού μιας σειράς από εστια- τόρια, τα οποία επιθυμούσαν να αποκτή- σουν μια vegan… πινελιά στο συνολικό offering τους, ενώ ταυτόχρονα ξεκίνησαν να λειτουργούν οι ίδιοι ορισμένα pop-up σημεία παροχής comfort vegan πιάτων, αλλά κι εστιατορικών outlets. Επιπλέον, διείσδυσαν με εξαιρετική επιτυχία και στον τομέα του vegan catering, εξυπη- ρετώντας από εταιρικές εκδηλώσεις και συνεστιάσεις, μέχρι επαγγελματικά ρα- ντεβού, γάμους κι εν γένει κοινωνικές εκδηλώσεις! «Ξέρετε, στην πράξη διαπιστώ- σαμε πως υπήρχε εντυπωσιακά μεγάλη ανά- γκη και ταυτόχρονα έλλειψη καλών ποιοτικά όσο και ικανοποιητικών σε έκταση vegan comfort food λύσεων στην αγορά. Βλέπετε, η πλειοψηφία των επαγγελματιών της εστί- ασης είχαν συνδέσει την έννοια του vegan με 2-3 σαλάτες, ενδεχομένως ένα burger κι αυτό ήταν όλο! Εξυπακούεται πως κάτι τέ- τοιο δεν δύναται να θεωρηθεί, πόσο μάλλον να αποτελέσει στην πράξη, επαρκές vegan μενού. Κάθε άλλο! Ιδίως, από τη στιγμή κατά την οποία στη διεθνή αγορά υπάρχουν τε- ράστιες διαφορές και διακυμάνσεις, σχετικά με το πολύ καλό και το εξαιρετικά κακό σε ό,τι αφορά τις vegan γευστικές προτάσεις! Κάτι, φυσικά, που μπορεί να εκληφθεί και ως σημαντική ευκαιρία ανάπτυξης, χάρη στην ύπαρξη ενός εντυπωσιακού σε εύρος ενδιάμεσου εδάφους. Σε αυτό, η Biff’s τοπο- θετήθηκε δυναμικά, ποντάροντας σε καλές όσο και ποιοτικές πρώτες ύλες, σύγχρονες συνταγές που… έπιαναν τον σφυγμό κι αντα- ποκρινόταν στα “θέλω” των καταναλωτών, σταθερή εκτέλεση των συνταγών και άρα των στάνταρντ γεύσεων, ενώ παράλληλα δεν σταμάτησε στιγμή να αναζητά το καλύτερο. Στα “Biff’s Jack Shack” έχουμε κινηθεί με βάση την παραδοχή πως καθιερώσαμε στη βρετανική αγορά μια end-to-end εμπειρία κατανάλωσης» . Vegan αγορά αξίας €1,1 δισ. το 2023! Σύμφωνα με πρόσφατες μελέτες, οι προβλέψεις αναφορικά με την αξία της παγκόσμιας vegan αγοράς ξεπερνούν τα 1,1 δισεκατομμύρια ευρώ για το 2023! Μέγεθος, που αν μη τι άλλο καταδεικνύει την -κάτι παραπάνω από- υπαρκτή δυνα- μική της φυτοφαγίας και του εν γένει κι- “Σε πρώτο βαθμό, εστιάστε σε ορισμένες υψηλής ποιότητας δημιουργικές επιλογές, προωθώντας τις ως ισότιμες διατροφικές προτάσεις στο μενού σας”

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=