Food Service τ. 141

36 Η τρέχουσα χρονιά έφερε πολλές προκλήσεις για τα μέσα κοινωνι- κής δικτύωσης κι ιδίως για τα ευ- ρέως διαδεδομένα. Μόλις πρόσφατα, το Facebook υποχρεώθηκε να πληρώσει πρόστιμο περίπου 580.000 ευρώ για το σκάνδαλο Cambridge Analytica, που αφο- ρούσε υπόθεση παραβίασης προσωπι- κών δεδομένων. Το Twitter εκκαθάρισε εκατομμύρια bot προφίλ, ενώ οι χρήστες Instagram δεν δείχνουν πλέον την ίδια σημασία στους influencers, καθώς απο- δείχθηκε ότι πολλοί από τους οπαδούς τους ήταν ψεύτικοι ή πληρωμένοι. Τα παραπάνω, όμως, δεν σημαίνουν ότι οι άνθρωποι σταμάτησαν να χρησιμοποι- ούν τα social media. Κάθε άλλο μάλιστα! Κι όσον αφορά τις επιχειρήσεις εστίασης κάθε είδους, τα μέσα κοινωνικής δικτύ- ωσης παραμένουν εξαιρετικά χρήσιμα, έως και απαραίτητα πια, για την επέκτα- ση του κύκλου εργασιών τους. Για την ακρίβεια, σύμφωνα με έρευνες που έχουν γίνει στο εξωτερικό, το 90% των διαχειρι- στών επιχειρήσεων εστίασης δηλώνει ότι η παρουσία των εστιατορίων στα social media έχει εκτινάξει την αναγνωρισιμό- τητά τους, ενώ το 75% τονίζει ότι έχει αυξήσει και την κίνηση. Όλοι οι άνθρωποι αγαπούν το φαγητό και πώς θα μπορούσε να μην το αγαπούν. Το φαγητό μπορεί στις μέρες μας να συ- Πώς θα κάνετε το διαδίκτυο να… μιλά για εσάς Social boost του εστιατορίου Τα social media αλλάζουν καθημερινά. Πώς μπορεί ένα εστιατόριο να τα χρησιμοποιήσει και να καταφέρει να συγκεντρώσει μεγαλύτερη πελατεία, χωρίς να χρειαστεί να τοποθετήσει ένα γιγάντιο κρυστάλλινο άγαλμα στην αίθουσα ή έξω από την πόρτα του; του Γεράσιμου Φωκά MARKETING 57% των καταναλωτών δεν δίνουν σημασία σε μία επιχείρηση που έχει κάτω από 4 αστέρια στο Ίντερνετ. 48% των χρηστών ψάχνουν διαδικτυακά πληροφορίες για ένα εστιατόριο, προτού το επισκεφτούν. 75% των χρηστών αγόρασαν κάποιο αγαθό, επειδή το είδαν στα social media. Από αυτούς το 60,7% χρειάστηκε να δει μια ανάρτηση από την επιχείρηση δύο με τέσσερις φορές, προτού κάνει την αγορά.

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=