Food Service τ. 141
40 αυτό δεν αφορά μόνο ζητήματα υγείας κι ισορροπημένης διατροφής, αλλά και ζητήματα ηθικής, όπως από πού προέρ- χονται, ποιες επιχειρήσεις εμπλέκονται και τι πρακτικές ακολουθούν. Για το Instagram Το Instagram, όπως προαναφέρθηκε, είναι πια το πλέον σημαντικό μέσο για την προβολή ενός εστιατορίου. Ο λό- γος είναι καταρχάς ή ίδια του η «φύση» που βασίζεται στη φωτογραφία και στο βίντεο. Δεύτερον, είναι το πλέον αγαπη- μένο, ως ώρας, της νεολαίας. Όποτε τώ- ρα μπαίνει το ερώτημα: «Πόσα και ποια πιάτα, ποιους χώρους και ποιες τοπο- θεσίες μπορεί να αναρτήσει στο συγκε- κριμένο μέσο ένα εστιατόριο;». Σύμφω- να με ανθρώπους που ειδικεύονται στο digital marketing, το οπτικό υλικό είναι 40 φορές πιο πιθανό να διαμοιραστεί στα social media, σε σύγκριση με κάθε άλλου είδους ανάρτηση. Μια όμορφη φωτογραφία με μια λα- χταριστή λιχουδιά που θα αναρτηθεί στο Instagram είναι βέβαιο πως θα φέρει πε- ρισσότερους πελάτες. Στο εξωτερικό, η τρέλα με το Instagram έχει πάει σε άλλα επίπεδα. Υπάρχουν εστιατόρια όπου δια- κοσμήθηκαν οι τουαλέτες με έργα τέχνης, ή «ντύθηκαν» οι εξωτερικοί χώροι με λου- λούδια, ή σε μια περίπτωση εστιατορίου στο Λονδίνο τοποθετήθηκε ένας γιγάντι- ος κρυστάλλινος πήγασος του διάσημου καλλιτέχνη Damien Hirst, όλα αυτά για χάρη του Instagram και των φωτογραφι- ών που ανέβηκαν σε αυτό. Με βάση τα αποτελέσματα που έχουν αυτές οι πρα- κτικές, διαπιστώνεται πως υπάρχουν άν- θρωποι που καταλήγουν να επισκεφτούν αυτά τα μέρη, απλώς επειδή είδαν τις φωτογραφίες. Πέρα από τις υπερβολές και τις ακρό- τητες, υπάρχουν και πιο απλοί τρόποι, για να διαφημιστεί ένα εστιατόριο στο Instagram και να προσελκύσει πελατεία. Εκτός από το ίδιο το εστιατόριο, αν αυ- τό βρίσκεται σε μια όμορφη κι ελκυστι- κή τοποθεσία, είναι κάτι που θα πρέπει να αναδειχτεί μέσα από φωτογραφίες. Το concept εδώ είναι πως το εστιατόριο προσφέρει μια συνολικότερη εμπειρία, από το να πάω απλώς έξω να φάω. Μπο- ρώ να συνδυάσω και μια βόλτα ή μια επίσκεψη σε μια τοποθεσία, ένα μουσείο, ένα πάρκο, ένα αξιοθέατο, αναλόγως τι διαθέτει -εάν φυσικά διαθέτει- η περιοχή. Εννοείται πως κάθε νέο πιάτο, κάθε προ- σθήκη στο μενού, κάθε αλλαγή στον χώ- ρο θα πρέπει να διαφημίζεται αναλόγως, με συνέπεια και συνέχεια, όπως είπαμε. Φωτογραφίες από επαγγελματία Φτάνουμε τώρα στο θέμα της ίδιας της φωτογραφίας. Οι φωτογραφίες πρέπει να είναι επαγγελματικές. Αν ο operator του εστιατορίου ή κάποιος από το προσωπι- κό έχει ασχοληθεί ερασιτεχνικά με τη φω- MARKETING
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=