Food Service τ. 141

70 Τις βάσεις που αναμένεται να προσδιορίσουν το άμε- σο μέλλον της έθεσε πρόσφατα η ΤΑΚΕ Νικολοπού- λου. Όχημά της; Η σειρά προϊόντων Genius, που εί- ναι απόρροια πολυετών ερευνών και δοκιμών, αλλά και της καινοτόμου συνεργασίας με το Χαροκόπειο Πανεπιστήμιο Αθηνών. Σύμφωνα με τον κ. Ευάγγελο Ντάση, διευθυντή του τμήματος Marketing και Εξα- γωγών της εταιρείας, σκοπός της είναι να συνεχίσει να απευθύνεται αποτελεσματικά, με θρεπτικές κι υγιεινές επιλογές, σε μια νέα κατηγορία πελατών, τους flexiterians! Η ΤΑΚΕ Νικολοπούλου, υπό την καθοδήγηση της κυρίας Ελένης Νικολοπούλου, συμπλήρωσε ήδη τρεις δεκαετί- ες παρουσίας στα εγχώρια -επαγγελματικά πρωτίστως- fooding δρώμενα. Στα πρώτα της βήματα στήριξε εκ της πράξεως την επιτυχία της στην παραγωγή και διάθεση Ασιατικών προϊόντων στην Ελλάδα και συγκεκριμένα ταυ- τίστηκε με τα spring rolls, καθώς ουσιαστικά, αποτέλεσε την εταιρεία που «έχτισε» εν πολλοίς τη συγκεκριμένη προ- ϊοντική πτυχή στην εντός των συνόρων εστίαση! Σήμερα, η εταιρεία δραστηριοποιείται τόσο στην αγορά του Food Service, όσο και σε αυτή της λιανικής. Συγκεκριμέ- να, στην πρώτη συμπεριλαμβάνονται αλυσίδες ξενοδοχεί- ων, εστιατορίων, fast food, caterings εκδηλώσεων, και οι χώροι βιομηχανικού catering (λ.χ. αεροπορικές εταιρείες). Σε επίπεδο λιανικής, συνεργάζεται με το σύνολο των αλυσί- δων σούπερ μάρκετ είτε με το δικό της brand είτε με προϊό- ντα ιδιωτικής ετικέτας. Σημείο… εκκίνησης για τη χορτοφαγία η Ασιατική κουζίνα Από την έναρξη κιόλας της λειτουργίας της, και δη μέσω των προϊοντικών προσφορών που σχετίζονταν με την Ασι- ατική κουζίνα, η εταιρεία «ακουμπούσε» ουσιαστικά στην «Στροφή» σε χορτοφαγικά και φυτοφαγικά προϊόντα του Παναγιώτη Μαρκέτου αναλοιωτη ορεξη για καινοτομια! X-RAY ΤΑΚΕ ΝΙΚΟΛΟΠΟΥΛΟY

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=