Food Service τ. 142
18 Πλήθος επισκεπτών και deals HORECA 2020 Θετικός κρίνεται ο απολογισμός για τη HORECA 2020 που πραγματοποιήθηκε 7 με 10 Φεβρουαρίου στο Metropolitan Expo του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών. ΡΕΠΟΡΤΑΖ Του Γεράσιμου Φωκά Σύμφωνα με τους διοργανωτές, στη διάρκεια της φετινής έκθεσης πραγ- ματοποιήθηκαν πολλές επαγγελμα- τικές συναντήσεις, κλείστηκαν δεκά- δες εμπορικές συμφωνίες, ενώ πολ- λές ακόμη αναμένεται να ολοκλη- ρωθούν το επόμενο διάστημα. Στην έκθεση συμμετείχαν 550 εκθέτες από τον χώρο του Τουρισμού και της Μα- ζικής Εστίασης. Η αυλαία της HORECA 2020 άνοιξε την Παρασκευή 7 Φεβρουαρίου, με την πα- ρουσίαση της μελέτης του ΙΝΣΕΤΕ, σχε- τικά με τη γαστρονομία ως παράγοντα εμπλουτισμού της ταξιδιωτικής εμπειρίας και αναβάθμισης του τουριστικού προϊό- ντος. Σύμφωνα με αυτή, οι δράσεις για την αποτελεσματική διασύνδεση του αγροδια- τροφικού τομέα, της γαστρονομίας και του τουρισμού πρέπει να κινηθούν σε τρεις άξονες. Συγκεκριμένα, απαιτείται σαφής στρατηγικός σχεδιασμός και διαμόρφωση ενός λειτουργικού πλαισίου διακυβέρνη- σης σε εθνικό και περιφερειακό επίπεδο, με συγκεκριμένους στόχους και συμπρά- ξεις ιδιωτικού και δημοσίου τομέα. Παράλ- ληλα, συγκεκριμένες δράσεις θα πρέπει να εστιάζουν στην ανάπτυξη του τουριστικού προϊόντος, σε Branding και Μarketing και στην ενίσχυση των δεξιοτήτων του ανθρώ- πινου δυναμικού. Η 9η Γενική Συνέλευση του ΞΕΕ Κατόπιν, την ίδια μέρα, πραγματοποιή- θηκε στον χώρο της έκθεσης η 9η Γενική Συνέλευση του Ξενοδοχειακού Επιμελητη- ρίου Ελλάδος, η οποία είχε μεγάλη συμμε- τοχή. Ο πρόεδρος του ΞΕΕ, κ. Αλέξανδρος Βασιλικός, κατά την έναρξη των εργασιών της ΓΣ αναφέρθηκε στις προκλήσεις που αντιμετωπίζει ο τουριστικός κλάδος και στις πρωτοβουλίες που πρέπει να αναλη- φθούν, ώστε να είναι επιτυχής τουριστικά για τη χώρα και τις επιχειρήσεις η νέα δεκαετία. Η κλιματική αλλαγή, οι σύγχρο- νες τεχνολογίες, οι νέες συνήθειες του κοινού, αλλά και οι ευκαιρίες που παρέχει η καινούργια δεκαετία στον κλάδο του Τουρισμού βρέθηκαν στο επίκεντρο των συζητήσεων. Χαιρετισμό στη ΓΣ του ΞΕΕ απηύθυνε κι ο υπουργός Τουρισμού, Χάρης Θεο- χάρης, ο οποίος τόνισε, μεταξύ άλλων, ότι η ανάπτυξη του τουρισμού και του ξενοδοχειακού κλάδου πρέπει να γίνει με συντονισμένες και συντεταγμένες ενέργει- ες. Παράλληλα, υποστήριξε ότι η ποιοτική αναβάθμιση του ελληνικού τουριστικού προϊόντος αποτελεί τον υπ’ αριθμόν 1 στόχο της κυβέρνησης. Οι παράλληλες εκδηλώσεις Σημαντικό ήταν το ενδιαφέρον για τις παράλληλες εκδηλώσεις που διοργανώθη- καν στο πλαίσιο της έκθεσης. Στο Business Lab αναλύθηκαν οι Σύγ- χρονες Εξελίξεις στο Digital Marketing για τα ξενοδοχεία κι οι δυνατότητες που δί- νει σήμερα το διαδίκτυο στην προβολή και προώθηση των ξενοδοχειακών επι- χειρήσεων. Επίσης, δόθηκαν ομιλίες για τις τάσεις του f&b, το food and beverage cost, τη δημιουργία θεματικών concept για café bar αλλά και για τη διαμόρφωση ενός bar menu για εστιατόρια. Στο Beer & Spirits Show παρουσιά- στηκε το O/purist, ένα δυναμικό project 10 κορυφαίων Ελλήνων bartenders, οι οποίοι είχαν το όραμα να παράγουν ένα νέο τσίπουρο, ένα εκλεκτό απόσταγμα για τη σύγχρονη bar σκηνή και βάση για τη δημιουργία εξαιρετικών signature
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=