Food Service τ. 142
21 σουν» και να αναπτύξουν μια πολυε- πίπεδη, 360 μοιρών όπως συνηθίζεται σε νεολογική διάλεκτο, επιχειρηματική ιδέα, η οποία στηρίζεται εν πολλοίς στη γη. Συγκεκριμένα, μπορεί η κτηριακή… έκφραση της business προσέγγισής τους να σχετίζεται με το εστιατόριο ελληνικών γεύσεων «Εν Κεφαλληνία», εντούτοις το σκεπτικό εμπεριέχει ένα οικόπεδο έκτασης 30 στρεμμάτων, κα- τάφυτο με ελιές, πορτοκαλιές, συκιές, μανταρινιές, λεμονιές κ.ά, στο βιολογικό μποστάνι του οποίου παράγονται από ντομάτες, κολοκύθια κι αγγούρια, μέχρι πατάτες, φασολάκια και λάδι. Παράλ- ληλα, σε φυσικά ενταγμένες στο περι- βάλλον εγκαταστάσεις, επί καθημερινής βάσεως, συλλέγονται φρέσκα αυγά από τις ελευθέρας βοσκής κότες που υπάρ- χουν στο κτήμα. Στοιχεία, που αποτε- λούν ιδανική… καύσιμη ύλη, προκειμέ- νου να τροφοδοτούν σημαντικό μέρος των αναγκών του εστιατορίου, που λει- τουργεί από τον Απρίλιο μέχρι τα τέλη Σεπτεμβρίου, αλλά και των προϊόντων που διατίθενται στο κοινό κι εκτείνο- νται από βιολογικό ελαιόλαδο και γλυκά του κουταλιού μέχρι μαρμελάδες. Α, ναι, το concept τους δεν εξαντλείται στα προαναφερθέντα, αλλά συμπεριλαμβά- νει ομαδικές ξεναγήσεις στο βιολογικό αγρόκτημα, βιωματική καλλιεργητική εμπειρία κι εκμάθηση παραγωγής γλυ- κών του κουταλιού και μαρμελάδας. Σύ- ντομα όλα τα παραπάνω αναμένεται να πλαισιωθούν από μαγειρικά σεμινάρια, πραγματοποίηση κοινωνικών εκδηλώ- σεων στους ιδιαίτερα φροντισμένους χώρους του αγροκτήματος, ορισμένα σημεία του οποίου «ξεχειλίζουν» από ρομαντισμό κι αναμνήσεις της παιδικής ηλικίας, καθώς επίσης και παραγωγή χει- ροποίητων ζυμαρικών. Κερασάκι στην… επιχειρηματική τούρ- τα του «Εν Κεφαλληνία»; Η δημιουργία και λειτουργία, πέρυσι προς το τέλος της τουριστικής σαιζόν, μιας αγροτου- ριστικής βίλας την οποία επενοικιάζουν. Συνειδητή επιλογή με σκοπό «Η επιλογή μας είναι συνειδητή, μα διό- λου ευκαιριακή ή δίχως ειρμό, προγραμ- ματισμό και στόχευση. Εμφορούμαστε από την αγάπη μας για τη γη και τα προϊόντα της, τη δημιουργία, τον διαμοιρασμό γεύ- σεων, αρωμάτων, εικόνων, αλλά και μιας συνολικότερης εμπειρίας προς τους επι- σκέπτες και πελάτες μας» , σημειώνει η Γεωργία Τότολου. Στο εστιατόριο «Εν Κεφαλληνία» σερβίρεται δημιουργική Ελληνική κου- ζίνα αποκλειστικά με εγχώριες πρώτες ύλες. Στις προθέσεις των δύο ιδιοκτη- τών είναι να μετριάσουν τα πιάτα με κρέας, προωθώντας περισσότερα χορ- τοφαγικά πιάτα, καθώς επίσης και φρέ- σκα, χειροποίητα ζυμαρικά, τα οποία σχεδιάζουν από φέτος να παράγουν. Όμως ο δημιουργικός οίστρος της Γε- ωργίας και του Μιχάλη τους οδήγη- σε στην παραγωγή τσιπς από φλού- δες εσπεριδοειδών, ένα σνακ για όλες τις ώρες, το οποίο είναι θρεπτικό κι απόλυτα υγιεινό. Παράλληλα, έχουν προχωρήσει στη διαδικασία της απο- ξήρανσης και της συσκευασίας αρωμα- τικών βοτάνων (λ.χ. ρίγανης, λεβάντας, δενδρολίβανου κ.ά.). “Το «Εν Κεφαλληνία» αποτελεί μια πολυεπίπεδη, 360 μοιρών επιχειρηματική ιδέα, η οποία στηρίζεται εν πολλοίς στη γη.”
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=