Food Service τ. 142

αλλά και ιδιαίτερα ψωμιά, φύλλο σφολιάτας κ.ά. Παράλληλα, προσπαθούμε να εκπαιδεύσουμε τους σεφ, αλλά και τους μελ- λοντικούς συναδέλφους τους που φοιτούν σε αρκετές σχολές σχετικά με νέες τεχνικές, καινοτόμα προϊόντα και δημιουργικές ιδέες. Δεν σας κρύβω πως μπορεί μέχρι πρότινος η εστιατορική αγορά να εντασσόταν στο πελατειακό μας mix ως ένα καθετο- ποιημένο τμήμα, ωστόσο από φέτος δίνουμε σημαντικό βάρος για την ανάπτυξή της. Το ενδιαφέρον είναι ιδιαίτερα αυξημένο και καθημερινά γινόμαστε αποδέκτες του από τους ίδιους τους εστιάτορες και τους σεφ τους!». Αναπτυσσόμενη η αγορά των vegan προϊόντων μας Στην Ελλάδα, η ανάπτυξη των μεγεθών που σχετίζονται με τα vegan προϊόντα είναι αξιοσημείωτη, ωστόσο υπολεί- πεται ακόμη των όσων ισχύουν διεθνώς. Παρ’ όλα αυτά, σημειώνεται αυξανόμενη τάση, γεγονός που έχει οδηγήσει την εταιρεία να σχεδιάσει και να αναπτύξει συγκεκριμένα προϊόντα στις κατηγορίες των κρουασάν και του ψωμιού. Όπως αναφέρει χαρακτηριστικά ο κ. Ρούδας: «Εξυπακούεται πως η κύρια καινοτομία συναντάται στο κρουασάν, καθώς εκ της φύσεώς του αποτελεί προϊόν στα συστατικά του οποίου συμπεριλαμβάνονται βούτυρο, αυγό και γάλα. Το γεγονός αυτό ανάγκασε την Délifrance να καινοτομήσει εκ νέου, αντικαθιστώ- ντας τα παραπάνω με φυτικά υλικά, ενώ κι οι γεύσεις που ανα- πτύχθηκαν είναι ιδιαίτερες: από κρουασάν με μείγμα αλεύρων σίτου και Ζέας, με σπόρους, με γέμιση μαρμελάδα ροδάκινο και αλόε βέρα μέχρι άλλα με τζίντζερ και λεμόνι ή με κρέμα αμυ- γδάλου! Στην… παλέτα των πρώτων υλών μας συναντώνται από κινόα, κράνμπερι και σπόροι Chia μέχρι παντζάρι, ρεβίθια, λινα- ρόσπορος, κολοκυθόσπορος, ηλιόσπορος κ.ά. Μέχρι στιγμής, η ζήτηση για τις vegan προτάσεις μας προέρχεται πρωτίστως από ξενοδοχειακές επιχειρήσεις, στη λογική πως φιλοξενούν πολλούς διεθνείς επισκέπτες, στους οποίους είναι κάτι παραπάνω από πιθανό να ενυπάρχουν vegans. Την ίδια στιγμή, ενδιαφέρον εκδηλώνεται από περισσότερο εξειδικευμένα αρτοποιεία, ακόμη και πιο αναβαθμισμένα σνακ μπαρ και καφέ, τα οποία διαβλέ- πουν την τάση κι επιθυμούν να εκπαιδεύσουν, μα συνάμα και να ικανοποιήσουν γευστικά το κοινό τους». Τι περιλαμβάνουν οι φετινοί σχεδιασμοί Ψηλά στην «ατζέντα» του διευθύνοντος συμβούλου της Délifrance Hellas για το 2020 βρίσκεται η υλοποίηση της «Go Clean» στρατηγικής της εταιρείας που αφορά το σύνο- λο της διαθέσιμης προϊοντικής γκάμας της. Συγκεκριμένα, πρόκειται για μια συνειδητή δέσμευση απέναντι σε κάθε πε- λάτη της εταιρείας, αναφορικά με τη χρήση πρώτων υλών, συνταγών και διαδικασιών παρασκευής των προϊόντων, δίχως επιβλαβή πρόσθετα για τον οργανισμό. «Μέσω της “Go Clean” δράσης μας, εξασφαλίζουμε πιο απλές συνταγές, που με τη σειρά τους χρησιμοποιούν απλά υλικά, εύκολα και κατανο- ητά, λαμβάνοντας υπόψιν τις πιο προηγμένες τεχνολογικές εξε- λίξεις, τους κανονισμούς, καθώς και τις διαρκώς εξελισσόμενες ανάγκες των καταναλωτών. Παράλληλα, για όλα τα απλά κρουα- σάν βουτύρου και σοκολάτας μας που παρασκευάζονται στην Ευρώπη έχουμε μειώσει σημαντικά τον αριθμό των συστατικών τους σε όσο το δυνατόν λιγότερα. Επιπροσθέτως, προωθούμε τη χρήση πρώτων υλών από βιώσιμες πρακτικές που ελαχιστο- ποιούν τις περιβαλλοντικές επιπτώσεις κι ευνοούν την ορθή μεταχείριση των ζώων. Για παράδειγμα, από τον Ιανουάριο, ήδη το 100% των αυγών που χρησιμοποιούνται για τα προϊόντα μας προέρχονται από κότες ελευθέρας βοσκής (cage free). Την ίδια στιγμή, έχουμε δεσμευθεί να μειώσουμε το αλάτι και τη ζάχαρη στην γκάμα των προϊόντων μας κατά 5% μέχρι το 2021, ενώ η ζάχαρη θα μειωθεί κατά 10% μέχρι το 2025. Τέλος, πειραματιζό- μαστε με τις διαφορετικές γεύσεις, σε μια προσπάθεια να καινο- τομήσουμε, να ανανεώσουμε την προϊοντική γκάμα των πελατών μας, καθώς επίσης να συλλάβουμε και να μορφοποιήσουμε τις σύγχρονες τάσεις της αγοράς. Για παράδειγμα, πρόσφατα πα- ρουσιάσαμε το κρουασάν cappuccino, μπαγκέτες με αρχαίους σπόρους, κρουασάν με super foods κ.ο.κ.». < X-RAY 84 “Επισκεπτόμαστε τους πελάτες, συνομιλούμε με τους σεφ και προσπαθούμε να φανούμε χρηστικοί στην επιχείρησή τους!”

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=