Food Service τ. 142

88 Μπορεί η Μεξικάνικη κουζίνα κι η εν γένει κουλτούρα περί του fooding που τη συνοδεύει να εμπεριέχει τα στοιχεία των πολυπρόσωπων παρε- ών, του διαμοιρασμού των πιάτων, αλλά και της ποσότητας, εντούτοις η αλυσίδα Wahaca στη Μεγάλη Βρετα- νία λάνσαρε ένα ιδιαίτερα ενδιαφέ- ρον project που αντίκειται σε ορισμέ- νες από τις προαναφερθείσες παρα- δοχές. Βασικοί άξονές του; Η έμφαση στο στυλ, τον ρομαντισμό και τους λί- γους καλεσμένους! Το όνομά του; «The Mexican Eye» ή αλλιώς δύο bespoke dining pods. To Wahaca ξεκίνησε τη λει- τουργία του το 2007, έχοντας ως κί- νητρο το πάθος και την αγάπη για το φρέσκο, τίμιο και καθαρό μεξικάνικο φαγητό. Αποτέλεσε πνευματικό, μα και γευστικό… παιδί συνάμα των Thomasina Miers και Mark Selby, οι οποίοι έδωσαν μεγάλη έμφαση στην αναδόμηση των έντονων γεύσεων, χρωμάτων και της εν γένει κουλτούρας της Μεξικάνικης κουζίνας που σχετίζεται με το social dining, τον διαμοιρασμό εξαιρετικών πιάτων, της παρεΐστικης λογικής του φαγητού, καθώς επίσης και των ενισχυ- μένων μερίδων. Σήμερα, η αλυσίδα δι- αθέτει 25 εστιατόρια σε ολόκληρη τη Μεγάλη Βρετανία, καθένα εκ των οποίων σχεδιαστικά έχει ρεαλιστικές αναφορές σε περιοχές και γειτονιές του Μεξικό, Ένα καινοτόμο πείραμα του Wahaca στο Λονδίνο «Ματιά» στο μέλλον; Δύο bespoke dining pods, με προκαθορισμένο χρόνο παραμονής και ποσό ελάχιστης κατανάλωσης, με μεξικάνικο μενού, στις όχθες του Τάμεση, φιλοδοξεί να προσθέσει μια ενδιαφέρουσα πτυχή στη σύγχρονη εστιατορική σκηνή. ΡΕΠΟΡΤΑΖ της Νικόλ Κηλίδη

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=