Food Service τ. 143

39 Η πτώση των εσόδων ενίοτε «γεννά» δημιουργικότητα! Αποτέλεσμα; Τα στελέχη του ξενοδοχεί- ου Stadshotellet, που εδρεύει σε μια μι- κρή, γραφική πόλη 25.000 κατοίκων, υπό τη διόλου εύπεπτη όσο και κατανοητή ονομασία Lidköping, σκέφτηκαν αντίστρο- φα από την πεπατημένη λογική, διαταράσ- σοντας «παραδοσιακά» δεδομένα, όπως το γεγονός ότι οι χώροι ενός ξενοδοχείου λειτουργούν για τη φιλοξενία πελατών - επισκεπτών, καθώς νωρίτερα αυτή η πτυ- χή είχε μεταβληθεί άρδην. Συγκεκριμένα, το ξενοδοχείο που βρίσκε- ται στην πόλη Lidköping, στη νότια πλευρά της λίμνης Vanern, μετέτρεψε συνολικά 67 δωμάτιά του σε αντίστοιχους χώρους από- λαυσης εμπειρίας ιδιωτικού dining! Κι αυτό, σε μια προσπάθεια με υψη- λό δείκτη ρίσκου και δυσκολίες ακόμη και ως προς τον τρόπο της επικοινωνίας του όλου εγχειρήματος. Α, στην εξίσωση χρήσιμο θα ήταν να προστεθεί κι ο παρά- γοντας πως η σκανδιναβική χώρα εφήρ- μοσε τη λογική της ανοσίας της αγέλης, αποφεύγοντας να θέσει ολόκληρη τη χώρα σε lockdown. Βέβαια, πλήρωσε το σχετικό τίμημα, το οποίο ήταν υψηλό σε επίπεδο ανθρώπινων απωλειών... 67 δωμάτια - ένα μοναδικό pop-up εστιατορικό concept! Το μοναδικό pop-up εστιατορικό concept φέρει την ονομασία «67 Pop-Up Restaurant», αντικατοπτρίζοντας τον ομώ- νυμο αριθμό δωματίων που αξιοποιού- νται για το εν λόγω project. Τα εν λόγω δω- μάτια μπορούν να διατεθούν σε ομάδες ενδιαφερομένων μέχρι και 12 ατόμων, ενώ οι επισκέπτες τους βρίσκουν στον χώρο ένα ρομαντικό setup με κεριά, συνδυασμέ- νο με μια relaxing μουσική υπόκρουση. Σε ό,τι αφορά το φαγητό, προετοιμάζεται και παρέχεται από το εστιατόριο του ίδιου του ξενοδοχείου. Η συγκεκριμένη λεπτομέρεια καθορίζει εν πολλοίς και τις ώρες λειτουργίας του «67 Pop-Up Restaurant», ενώ η ακολου- θούμενη τιμολογιακή πολιτική κινείται στο πλαίσιο του φυσιολογικού και προσομοιά- ζει με αυτή που θα βρει κάποιος ενδιαφε- ρόμενος σε ένα μέτριο προς καλού επιπέ- δου εστιατόριο, εντός ή εκτός ξενοδοχείου. Αυτό που οδήγησε τους υπεύθυνους του ξενοδοχείου να παρέχουν μια τέτοια μορφή υπηρεσίας προς τους πελάτες ήταν το γεγονός ότι ήδη από τα μέσα Μαρτίου βίωσαν πτώση της τάξεως του 70% στη ζήτηση για κρατήσεις, εν συγκρίσει με το αντίστοιχο περυσινό χρονικό διάστημα. Υπό αυτό το πρίσμα, η διοικητική ομάδα του ξενοδοχείου επεξεργάστηκε κι ανέ- πτυξε μια καινοτόμο στρατηγική, μέσω της οποίας ενθαρρύνει τους ενδιαφερόμενους επισκέπτες, ενώ ταυτόχρονα μεριμνά για τη διασφάλιση της υγείας τους σε χώρους απόλυτα απολυμασμένους, πληρώντας και τα αυστηρά υγειονομικά πρωτόκολλα. Ουδέν μονιμότερο του προσωρινού… Τα στελέχη του Stadshotellet αρχικά υπο- στήριζαν πως πρόθεσή τους ήταν να δια- τηρήσουν την εν λόγω δραστηριότητα έως ότου αφενός να υπάρξουν σχετικές κρατή- σεις αφετέρου να μην πλανάται στον αέρα ο κίνδυνος κι οι επιπτώσεις του κορωνοϊ­ ού. Παρ’ όλα αυτά, κατά τις τελευταίες ημέ- ρες, δείχνουν να προβαίνουν σε αναθεώρη- ση των αρχικών τους σχεδιασμών, καθώς διαπιστώνουν πως τα μεγέθη που σχετίζο- νται με την πανδημία του κορωνοϊού ακό- μη επιδρούν αρνητικά σε μία ευρεία γκάμα επιχειρήσεων, όπου συμπεριλαμβάνεται κι ο τομέας της φιλοξενίας. Έχοντας τα συγκεκριμένα δεδομένα στη διάθεσή τους, τα στελέχη του ξενοδοχείου θεωρούν πως το concept των pop-up restaurants που εκτείνεται σε 67 δωμάτια του Stadshotellet θα συνεχίσει να υλοποιείται και να παρέχε- ται μέχρι και το τέλος του τρέχοντος έτους, ενώ τότε θα εξεταστούν εκ νέου τα δεδο- μένα που θα επικρατούν εκείνη την εποχή. Πάντως, ακόμη και στην αντιστροφή της κατάστασης περί του Covid-19, το προσω- ποποιημένο εστιατορικό project θα συνεχί- σει να υφίσταται, απλώς καταλαμβάνοντας σαφώς μικρότερο αριθμό δωματίων. < “Το Stadshotellet μετέτρεψε 67 δωμάτιά του σε χώρους απόλαυσης εμπειρίας ιδιωτικού κι απόλυτα προσωποποιημένου dining!”

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=