Food Service τ. 143

το πρώτο δίμηνο του έτους κινούταν προς θετική κατεύθυνση, εξελισσόμενη με ρυθμό ανάπτυξης της τάξεως του 15,9%, οι συνολικές απώλειες κατά το πρώτο πεντάμηνο του έτους πλησία- σαν το 24%!» Ένα δύσκολο καλοκαίρι Ζητήσαμε από τον κ. Βασιλόγαμβρο να μας καταθέσει την άποψή του και τις προβλέψεις του αναφορικά με το πώς θα κινηθεί η food service αγορά κατά το φετινό καλο- καίρι, σύμφωνα με τις πρώτες ενδείξεις. «Είναι πολύ δύσκο- λο» , αναφέρει, «να προβλέψει κανείς την κίνηση της αγοράς του food service κατά τη διάρκεια της καλοκαιρινής σαιζόν. Το βέβαιο είναι ότι καθοριστικό παράγοντα θα αποτελέσει ο εισαγόμενος τουρισμός. Τα πρώτα ενθαρρυντικά στοιχεία έρχονται από την αεροπορική βιομηχανία, η οποία κατατάσ- σει τη χώρα μας στις πρώτες θέσεις του παγκόσμιου ranking, όσον αφορά τους τουριστικούς προορισμούς. Δεν τρέφουμε αυταπάτες πως η κατανάλωση θα είναι αισθητά χαμηλότερη σε σύγκριση με το προηγούμενο καλοκαίρι, καθώς το διαθέσιμο εισόδημα των καταναλωτών παγκοσμίως είναι επηρεασμένο. Οι πρώτες ενδείξεις δείχνουν έντονη κινητικότητα στα παράλια της ηπειρωτικής Ελλάδας, κυρίως από τον εγχώριο τουρισμό, και λιγότερο στις νησιωτικές περιοχές. Παρ’ όλα αυτά, εκτιμώ πως κατά το αμέσως προσεχές διάστημα και όσο προχωράμε στη θερινή σαιζόν, αυτομάτως, θα ανακάμψει κι η κίνηση στα νησιά μας». Γνώριμα προϊόντα με βελτιώσεις Στο mission statement της εταιρείας δηλώνεται πως «Η 3Π υπόσχεται να δημιουργεί νέα προϊόντα, αντλώντας έμπνευση από τις κουζίνες όλου του κόσμου, προκειμένου να απαντήσει στις ανάγκες των δημιουργών της γεύσης και της αγοράς». Η προϊοντική γκάμα της εταιρείας δεν έχει μεταβληθεί, σύμφωνα με τον κ. Βασιλόγαμβρο: «Καταφέραμε να εξυπη- ρετήσουμε τους πελάτες μας χωρίς ελλείψεις, ακόμη και σε λιγότερο ταχυκίνητους σε ζήτηση κωδικούς. Ήδη, μάλιστα, από τον περασμένο Φεβρουάριο, η 3Π κυκλοφόρησε στην αγορά του food service μια καινούργια σειρά προϊόντων σε συσκευασία stick, την οποία λάνσαρε πρώτη φορά στην έκθεση HO.RE.CA. Κι αυτό, αποσκοπώντας να καλύψει μια υπάρχουσα ανάγκη που απέρρεε από μέρους της ίδιας της αγοράς σε μεριδοποιημένο προϊόν, είτε για σκοπούς σταθερής κοστολόγησης από πλευράς καταστήματος είτε για σκοπούς ευκολίας στη διάθεση προς τον τελικό καταναλωτή. Η αύξηση της κατ’ οίκον κατανάλωσης λόγω 69 “Ο επαγγελματίας γνωρίζει ότι, χρησιμοποιώντας στην κουζίνα του τα προϊόντα της 3Π, έχει έναν ισχυρό συνεργάτη στον καθημερινό του αγώνα!”

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=